SiXxe Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Nu när man har lugnat ner sig lite.. Modo måste låta juniorerna komma nu i kvalserien, ypperligt läge att låta Anton Byström spela hela matcher, släppa upp Jesper Olofsson och John Westin (huruvida han är skadad eller ej) och låta Eddie Larsson spela. Anton Forsberg bör få chansen i målet. Lycka till, Modo. Nu hoppas jag ju verkligen att du skojar, och det tror jag att du gör också. Men Eddie Larsson platsade knappt i Sundsvall, ett av bottenlagen i AS (!). Byström har gjort bra ifrån sig, men det blir lite misstag från hans sida ibland, och det behöver vi verkligen INTE i kvalserien. De andra har jag sett för lite av för att kunna bedöma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Jag skojar inte, men jag önskar åtminstone att Anton, Jesper och John får chansen. Nog för att gamlingarna "har rutin" och så vidare, det kunde de ha visat under seriespelet. Nåväl, det kommer en säsong till vare sig det blir Elitserien eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Jag skojar inte, men jag önskar åtminstone att Anton, Jesper och John får chansen. Nog för att gamlingarna "har rutin" och så vidare, det kunde de ha visat under seriespelet. Nåväl, det kommer en säsong till vare sig det blir Elitserien eller ej. Vill inte förlita mig till juniorer i Kvalserien. Får tänka på att vi har Rosén och Blomqvist också som öste in poäng förra året i Allsvenskan. Tar dom alla dagar i veckan före juniorerna nu i kvalserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Sant det med. Nåväl, Conny får väl som han ville Blir kul att se vad han har att komma med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 MoDo LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 MoDo LOL Inte idag kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Satan vad skoj det ska bli! Första bussen till Luleå fylldes på en timme, en andra är styrd, massvis med folk som åker bil/flyg, sektionerna runt bortastå är i det närmsta fullbokade. 120 år blir epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 HV71 HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Fan gör ni hv? jävla bibeltomtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Men vilket bra slut på kvällen o få njuta av en Luleåvinst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 Kul säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Duktig Bom-Bom är. Att två matcher i rad vara hjärndöd - det tackar vi för! Det var dock imte bara där vi vann matchen. DIF verkar ha smärtsamt svårt att hitta en väg genom vårt styrspel och forechecking vid deras uppspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Luleå är ju exakt som Brynäs. jävla värdelöst. Hoppas bombom drar hem till jävla armenien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Duktig Bom-Bom är. Att två matcher i rad vara hjärndöd - det tackar vi för! Det var dock imte bara där vi vann matchen. DIF verkar ha smärtsamt svårt att hitta en väg genom vårt styrspel och forechecking vid deras uppspel. Heja Luleå! Hoppas ni tar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Luleå är ju exakt som Brynäs. jävla värdelöst. Hoppas bombom drar hem till jävla armenien. Var inte bitter :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Äh. Hatar lag som inte har en offensiv filosofi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 Äh. Hatar lag som inte har en offensiv filosofi. Djurgården kommer åka ur, Djurgården kommer åka ur ;:ppPPpp Arsenal gör åtminstone det mot bättre lag :pPPpPPPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 (redigerad) Ptja, med det manskap vi har i år tror jag inte vi hade haft några större chanser att nå slutspel om vi offrat vår defensiv för ett mer offensivt spel, så jag tycker Rönkens strategi är klockren och tydligen vinstgivande. Kicken: Luleå har ju dock varit bättre än DIF i år. Dels talar ju tabellen sitt tydliga språk och våra inbördes möten gör det ju än mer... Redigerad 11 mars, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 HV är så dåliga så jag får ont i magen. Ville bara få det sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2011 HV är så dåliga så jag får ont i magen. Ville bara få det sagt. Kom in i mumble någon gång! Vi miss dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts