Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Nu när man har lugnat ner sig lite..

Modo måste låta juniorerna komma nu i kvalserien, ypperligt läge att låta Anton Byström spela hela matcher, släppa upp Jesper Olofsson och John Westin (huruvida han är skadad eller ej) och låta Eddie Larsson spela. Anton Forsberg bör få chansen i målet.

Lycka till, Modo.

Nu hoppas jag ju verkligen att du skojar, och det tror jag att du gör också. Men Eddie Larsson platsade knappt i Sundsvall, ett av bottenlagen i AS (!). Byström har gjort bra ifrån sig, men det blir lite misstag från hans sida ibland, och det behöver vi verkligen INTE i kvalserien. De andra har jag sett för lite av för att kunna bedöma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skojar inte, men jag önskar åtminstone att Anton, Jesper och John får chansen. Nog för att gamlingarna "har rutin" och så vidare, det kunde de ha visat under seriespelet. Nåväl, det kommer en säsong till vare sig det blir Elitserien eller ej.

Vill inte förlita mig till juniorer i Kvalserien. Får tänka på att vi har Rosén och Blomqvist också som öste in poäng förra året i Allsvenskan. Tar dom alla dagar i veckan före juniorerna nu i kvalserien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, med det manskap vi har i år tror jag inte vi hade haft några större chanser att nå slutspel om vi offrat vår defensiv för ett mer offensivt spel, så jag tycker Rönkens strategi är klockren och tydligen vinstgivande.

Kicken: Luleå har ju dock varit bättre än DIF i år. Dels talar ju tabellen sitt tydliga språk och våra inbördes möten gör det ju än mer... :whistling:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor