Eudoros Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Det blir fan inte lätt. Hur faaaaaaaan kan man förlora mot ett skadedrabbat Luleå när så mycket gäller? Inget illa om Luleå, men SÅ mycket har de inte att spela för... Känns som att Luleå ALLTID gör toppenmatcher mot MODO. Vi hade ju fjärdeplatsen att kriga om (hemmafördel) och vi hade ju vunnit de fyra senaste matcherna innan MODO-matchen, så det är ju inte sååå konstigt att ni blev dittvålad. Tycker annars vi gjorde en ganska halvdassig match, Anders Nilsson var dock helt felfri i kassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Vi hade ju fjärdeplatsen att kriga om (hemmafördel) och vi hade ju vunnit de fyra senaste matcherna innan MODO-matchen, så det är ju inte sååå konstigt att ni blev dittvålad. Tycker annars vi gjorde en ganska halvdassig match, Anders Nilsson var dock helt felfri i kassen. Ja, visst hade ni fjärdeplatsen, absolut. Men MODO hade ju så j*vla mycket mer att kriga om. Jo, Luleå var väl inte på topp, men ni är vassa som fan på kontringar och Nilsson var helt omutlig! Men grattis till fjärdeplatsen, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 (redigerad) Ja, visst hade ni fjärdeplatsen, absolut. Men MODO hade ju så j*vla mycket mer att kriga om. Jo, Luleå var väl inte på topp, men ni är vassa som fan på kontringar och Nilsson var helt omutlig! Men grattis till fjärdeplatsen, i alla fall. Jo det kan jag hålla med om, trodde MODO skulle ligga på lite mer ändå, speciellt i sista perioden. Känns som att det hade varit värt att kanske chansa lite grann när klockan började rinna iväg, speciellt eftersom ni hade period med bra tryck. När det gäller sista slutspelsplatsen hade jag gärna bytt ut AIK mot MODO. Nu håller jag femhundra tummar på att vi plockar en trepoängare mot Frölunda hemma på lördag och att ni lyckas skrapa ihop åtminstone två poäng för Frölunda i kvalserien hade varit fantastiskt! Redigerad 3 mars, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Jag gråter inte om Djurgår'n torskar med 14-0 på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Jo det kan jag hålla med om, trodde MODO skulle ligga på lite mer än då, speciellt i sista perioden. Känns som att det hade varit värt att kanske chansa lite grann när klockan började rinna iväg, speciellt eftersom ni hade period med bra tryck. När det gäller sista slutspelsplatsen hade jag gärna bytt ut AIK mot MODO. Nu håller jag istället femhundra tummar på att vi plockar en trepoängare mot Frölunda hemma på lördag och att ni lyckas skrapa ihop åtminstone två poäng för Frölunda i kvalserien hade varit fantastiskt! Håller helt och hållet med. Dock ska man ge en eloge till Luleås försvarsspel tycker jag. Han Jaakola var ju helt jävla fantastisk ikväll. Och Nilsson då givetvis. Jadu, jag håller femtusen tummar på att ni plockar 3 poäng av Frölunda, och att HV plockar 3 poäng av SSK, och att MODO plockar 3 poäng av AIK. Ibland ska man ha tur :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Galler-Mika fortsätter med sitt storspel. Klingberg i båset, Adam Larsson på läktaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Galler-Mika fortsätter med sitt storspel. Klingberg i båset, Adam Larsson på läktaren! http://www.youtube.c...h?v=YaKqwlRBOmw Hinner han fylla 18 till draften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Yes. Tippas gå topp 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Yes. Tippas gå topp 15. Jo, det förstår jag. Känns som att han kom från ingenstans denna säsong. Hade inte ens hört talas om honom innan. Hur som helst blir det en väldigt intressant draft sett med svenskögon, då både Adam Larsson och Gabriel Landeskog tippats att gå etta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 http://www.newzglobe.com/sv/artikel/20110114/robin-hood-skatten-gar-till-att-radda-bygdens-hockeylag Hoppas Timrå åker ut. Jävla pengadopning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 http://www.newzglobe...gdens-hockeylag Hoppas Timrå åker ut. Jävla pengadopning. Kul med derby, men hoppas de jävlarna får svettas i en kvalserie! Jag hoppas också att MODO krossar AIK imorgon med 6-0, så har jag tippat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Satan vad sköna segrar! Speciellt när racet i Western är så jävla jämnt. Det skiljer sig bara 4 poäng mellan 4an och 11an! I förrgår får Bobby Ryan straff i förlängningen mot Detroit och gör så här: I natt låg man under med 3-1, reducerade i mitten av tredje och kvitterade via Selänne(!) med en minut kvar. Sedan fullbordar Visnovsky sitt hat-trick med bara några sekunder kvar av förlängningen: NHL<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Satan vad spännande det är nu alltså. Heja modo! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 (redigerad) När AIK gjorde 2-1 gick jag och kollade på Melodifestivalen.. Men nu är det match igen! PIKKA TA TAG I DET HÄR! MEN VAERNE!!! Redigerad 5 mars, 2011 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Tack, Modo. FÖR EN JÄVLA SKITSÄSONG. HOPPAS NI ÅKER NER I ALLSVENSKAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Tack, Modo. FÖR EN JÄVLA SKITSÄSONG. HOPPAS NI ÅKER NER I ALLSVENSKAN. Fin supporter<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Tack, Modo. FÖR EN JÄVLA SKITSÄSONG. HOPPAS NI ÅKER NER I ALLSVENSKAN. Idiot. Ja, kära vänner, detta är nog den sämsta dagen i mitt 18-åriga liv. Måste verkligen klara kvalserien nu, annars är det slutet... ALLTID MODO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Tack för miljonen. HV tar det fan i år igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 FEST! Djurgårn mot Luleå! Nu ska Hardy plocka fram slutspelskorten, likt ifjol mot Brynäs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2011 Nu när man har lugnat ner sig lite.. Modo måste låta juniorerna komma nu i kvalserien, ypperligt läge att låta Anton Byström spela hela matcher, släppa upp Jesper Olofsson och John Westin (huruvida han är skadad eller ej) och låta Eddie Larsson spela. Anton Forsberg bör få chansen i målet. Lycka till, Modo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts