Mathias Skrivet 14 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 PETER FORSBERG PETER FORSBERG PETER FORSBERG PETER FORSBERG PETER FORSBERG Lycka till, vår stolthet! Hur många ser matchen på Viasat? ...och alla som är förvånade nu räcker upp en hand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 xDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 Jag är förvånad. Trodde han skulle bryta foten i första matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 För er som inte nåtts av nyheten så lägger Peter Forsberg av med ishockeyn. Tack för allt. Jag är i tårar. http://www.youtube.com/watch?v=xRtrQ1YrCzw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2011 Fyfan, tack för allt Foppa, min absoluta idol sedan barnsben. Satt med tårar i ögonen under presskonferensen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 VI ÄR BÄST I STAAAAAAAAAAAAAAAAAAN HÄRLIG SEGER SUPER-MARK ÅÅÅÅÅÅHÅÅÅÅHWÅÅÅÅÅÅÅHHHHHOWUYA. Jag är glad idag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 VI ÄR BÄST I STAAAAAAAAAAAAAAAAAAN HÄRLIG SEGER SUPER-MARK ÅÅÅÅÅÅHÅÅÅÅHWÅÅÅÅÅÅÅHHHHHOWUYA. Jag är glad idag. Domarn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Wolmer var lika dålig ikväll som alla andra kvällar. Hans utvisning av Kruger är horribel. Men det skiter vi i idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 (redigerad) Händer mycket hockeygodis nu känns det som... Redigerad 20 februari, 2011 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Skön tryckare av vår 17-åring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 (redigerad) Står fast vid att Zibbe kommer gå högt i draften. Galler-Mika är kung! Annat roligt: Owuya är bäst i Elitserien. Haha. Vem fan trodde det i november? Redigerad 21 februari, 2011 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 FUCK YOU MARKLUNDS :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 (redigerad) Idag är det taktisk läggmatch. Så det så. Redigerad 24 februari, 2011 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2011 Chris Abbot, vilken DIF-dödare! Underbar seger, VILJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Om 17000 fans i ryggen (mac typ 3 persoaner var mooringar) inte kjan få ett lag att tända till, då har man jnnte i kvalserien att göra. misär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Tja, vad tror ni om slutet? Fixar MODO slutspelet i år? Saknat mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Tja, vad tror ni om slutet? Fixar MODO slutspelet i år? Nej! Saknat mig? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Nej! Ja! Fast man måste ju ändå säga att MODO verkligen har allt i egna händer nu. Frölunda borta imorgon, sen Luleå hemma på torsdag, sen AIK borta på lördag. Kommer bli jäkligt tufft, men Frölunda är verkligen nere nu och jag tror och hoppas att MODO fixar dom imorgon. AIK på lördag blir värre, tror inte MODO har vunnit 3p i Stockholm sen guldsäsongen... Tack Lajnux! Du lär vara rätt ensam om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Se till att ditt förbannade MoDo vinner på lördag. tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Se till att ditt förbannade MoDo vinner på lördag. tack. Det blir fan inte lätt. Hur faaaaaaaan kan man förlora mot ett skadedrabbat Luleå när så mycket gäller? Inget illa om Luleå, men SÅ mycket har de inte att spela för... Känns som att Luleå ALLTID gör toppenmatcher mot MODO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts