Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte "jävlar vilket krig det kommer bli nu", dif är revanschsugna.... eller? nu i efterhand måste jag nog säga att ni uppträdde precis som i första derbyt, bara det att ni hade en sämre målvakt nu (för visst stog väl Ridderwall i första?).

Skaplig första match Toskala fick uppleva från bänken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Passerade Foppa idag när jag var på promenad i staden. Såg fräsch ut, krämigt hår och en stor jacka hade han. Ingen pampig bil, för den delen..

Blir mycket spännande att se hur hans framtid blir, han tränar med MoDo's j20 ett tag framöver.

En annan rolig sak är att min kompis tränade ett pass med A-Laget i MoDo och fick bilda kedja med bland annat Dimitrakos ^_^ Hoppas det går bra för honom med.

Ja, det var väl en välbehövlig liten bump i denn tråd så den inte försvinner under uppehållet :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Passerade Foppa idag när jag var på promenad i staden. Såg fräsch ut, krämigt hår och en stor jacka hade han. Ingen pampig bil, för den delen..

Blir mycket spännande att se hur hans framtid blir, han tränar med MoDo's j20 ett tag framöver.

En annan rolig sak är att min kompis tränade ett pass med A-Laget i MoDo och fick bilda kedja med bland annat Dimitrakos ^_^ Hoppas det går bra för honom med.

Ja, det var väl en välbehövlig liten bump i denn tråd så den inte försvinner under uppehållet :>

Ett uppehåll som slutar ikväll, 3 poäng ska bärgas mot södertälje!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En polare gjorde elitseriedebut mot Skellefteå, fy fan vad grymt det var :D Anton Byström heter han, gick bland annat tre år i min klass mellan 7-9an och jag har både spelat med och mot honom många gånger.

Sedan att det blev förlust gjorde väl inte SÅ jävla mycket, personligen tyckte jag att det var viktigast att han fick istid, och han gjorde då verligen inte ifrån sig!

Han lirade ytterforward med Svartvadet som center, kom även med i matchprotokollet med en tvåa för crosschecking :P

Här är en intervju från imorse med honom; http://modo.hockeyligan.se/main.aspx?contentid=354729510913

Hoppas fan att han får spela mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor