Gof Skrivet 4 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Idag är jag så jävla lack. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Idag är jag så jävla lack. Jag finner faktiskt inga ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Jag tänkte "jävlar vilket krig det kommer bli nu", dif är revanschsugna.... eller? nu i efterhand måste jag nog säga att ni uppträdde precis som i första derbyt, bara det att ni hade en sämre målvakt nu (för visst stog väl Ridderwall i första?). Skaplig första match Toskala fick uppleva från bänken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Önskar jag haft möjlighet att se matchen, Svartvadet gjorde nog karriärens snyggaste mål! Timrå vann skotten ganska överlägset, 20-5(!) i sista tydligen..Tarkki måste gjort en grym match eller så har backsidan börjat hjälpa till mer vilket man saknat på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ulf Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 De glömde frågetecken, men svaret är nog att ja, i alla fall en viss Mark Owuya. Det var verkligen bedrövligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Femte raka mot Timrå ikväll? det skulle vara något det. Ingenting kan dock få mig att sluta le fram till den 22 December . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 Nu kan jag sova fram tills landslagsuppehållet är slut iaf. Tänk att det var DET aik vi skulle vinna mot. blöh. jävla skellefteåfittor 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Nu kan jag sova fram tills landslagsuppehållet är slut iaf. Tänk att det var DET aik vi skulle vinna mot. blöh. jävla skellefteåfittor Det är skillnad på lag och lag . Starkt att ta femte raka borta mot timrå, dock så går ju tankarna till MacNevin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Passerade Foppa idag när jag var på promenad i staden. Såg fräsch ut, krämigt hår och en stor jacka hade han. Ingen pampig bil, för den delen.. Blir mycket spännande att se hur hans framtid blir, han tränar med MoDo's j20 ett tag framöver. En annan rolig sak är att min kompis tränade ett pass med A-Laget i MoDo och fick bilda kedja med bland annat Dimitrakos Hoppas det går bra för honom med. Ja, det var väl en välbehövlig liten bump i denn tråd så den inte försvinner under uppehållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 Passerade Foppa idag när jag var på promenad i staden. Såg fräsch ut, krämigt hår och en stor jacka hade han. Ingen pampig bil, för den delen.. Blir mycket spännande att se hur hans framtid blir, han tränar med MoDo's j20 ett tag framöver. En annan rolig sak är att min kompis tränade ett pass med A-Laget i MoDo och fick bilda kedja med bland annat Dimitrakos Hoppas det går bra för honom med. Ja, det var väl en välbehövlig liten bump i denn tråd så den inte försvinner under uppehållet Ett uppehåll som slutar ikväll, 3 poäng ska bärgas mot södertälje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 "alla vi som hoppar älskar Ragnarsson!" Känns sjukt att Ragge har slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 6 raka nu, oerhört stabilt. Börjar dock bli trött på att det fortfarande finns folk som gnäller på att det är motståndarna som gör en dålig match, dock försvann det en del efter 2 spelade perioder ikväll, skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 6 raka nu, oerhört stabilt. Börjar dock bli trött på att det fortfarande finns folk som gnäller på att det är motståndarna som gör en dålig match, dock försvann det en del efter 2 spelade perioder ikväll, skönt! Dåligt motstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Jag verkligen hatar Färjestad, usch vilket äckligt gäng. Blir att vänta på 3 poäng tills i helgen istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 ÅÅÅH FÄRJESTAD, ÅÅÅH FÄRJESTAD, VARGARNA FRÅN VÄRMLAND SM-GULD SKA TA! JAJAJAJ ÅÅÅH FÄRJESTAD, ÅÅH FÄRJESTAD, VARGARNA FRÅN VÄRMLAND SM-GULD SKA TA! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 En polare gjorde elitseriedebut mot Skellefteå, fy fan vad grymt det var Anton Byström heter han, gick bland annat tre år i min klass mellan 7-9an och jag har både spelat med och mot honom många gånger. Sedan att det blev förlust gjorde väl inte SÅ jävla mycket, personligen tyckte jag att det var viktigast att han fick istid, och han gjorde då verligen inte ifrån sig! Han lirade ytterforward med Svartvadet som center, kom även med i matchprotokollet med en tvåa för crosschecking Här är en intervju från imorse med honom; http://modo.hockeyligan.se/main.aspx?contentid=354729510913 Hoppas fan att han får spela mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 FRÖLUNDAAAAAAAAAA! FRÖLUNDAA FRÖLUNDA FRÖLUNDAAAAAAAA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 ÅÅÅH FÄRJESTAD, ÅÅÅH FÄRJESTAD, VARGARNA FRÅN VÄRMLAND SM-GULD SKA TA! JAJAJAJ ÅÅÅH FÄRJESTAD, ÅÅH FÄRJESTAD, VARGARNA FRÅN VÄRMLAND SM-GULD SKA TA! Jaaaaaaaaaa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 3-1 känns bra. Fortsatt serieledare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Tommy Salo kan vara påväg till Leksand (sportchef), han säger själv i radiointervju "Om Oskarshamn och Leksand kommer överens är det en stor chans". Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts