Lajnux Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Vad i helvete hände...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Usch. Nu är jag lack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Nyss hemkommen, fy fan vilken kväll, nu ska jag vara glad ända tills på söndag oavsett hur det går mot saik. Att få njuta lite i detta mörka helvete är precis vad jag behöver ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2010 U-N-D-E-R-B-A-R-T resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2010 3-2 mot DIF. Härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2010 Nu börjar mitt tålamod rinna. Att börja säsongen utan våran bästa back är lite väl vemodigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Hoho... Kan man va nöjdare än efter att ha klämt till BollKlubben med 0-4? Bäst av allt är ju att Junland fortfarande tror att vi skulle sakna honom. Har inte förstått vartifrån alla de här hoten kommit ifrån, jag avskydde honom redan när han spelade för LHC. Och som vi såg igår så kan han ju inte skjuta. I ett läge där andra skulle skjuta praktiskt taget igenom sarg och allt får Junlands skott knappt styrfart. Det ser mer ut som en pass. Grattis till erat nyförvärv Färjestad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 Hoho... Kan man va nöjdare än efter att ha klämt till BollKlubben med 0-4? Bäst av allt är ju att Junland fortfarande tror att vi skulle sakna honom. Har inte förstått vartifrån alla de här hoten kommit ifrån, jag avskydde honom redan när han spelade för LHC. Och som vi såg igår så kan han ju inte skjuta. I ett läge där andra skulle skjuta praktiskt taget igenom sarg och allt får Junlands skott knappt styrfart. Det ser mer ut som en pass. Grattis till erat nyförvärv Färjestad Vänta till slutspelet! Då jäklar har det här laget gelat! Då blir det att åka av kan jag lova dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2010 Marcus Nilson-effekt lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Wow. WOW. WOOOOW. Jag klagar inte längre på våran backuppsättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Wow. WOW. WOOOOW. Jag klagar inte längre på våran backuppsättning. Håller med, Ragge på g tillbaks, Nilsson klar och nu ansluter Kronwall, kommer säkert bli något av den här säsongen också, det enda som oroar mig lite är målvaktssidan, Ridderwall är lite upp och ner och samma verkar det vara med Owuya, behöver någon som kan vara stabil i fler än 2 matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 First I was like WTF? Then I was like phew! Trodde det var en helt annan Kronwall som anslutit först . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Happ, dags att komma ned på jorden igen. Man visste ju att en förlust skulle komma förr eller senare, synd bara att den behövde komma mot äckliga FBK... Aja, rätt bra spelat ändå av Luleå (förutom i pp...) och Salak var riktigt grym i FBK-kassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Mäktigt, Djurgården! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Satsade 20kr på Djurgårdsseger när vi låg under med 0-3. Oddset var 20.00 Det var nice. Sandberg är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Trodde ju Frölunda skulle bli krossade när jag åkte in till Scandinavium, men icke! 3-0 vinst till Frölunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Fan börjar gå tungt nu, men de håller spelet uppe och det är jag glad över. Det vänder den 4e igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Tråkig och rätt händelsefattig match men alltid skönt med 3 poäng. Nu har AIK blivit nollade båda mötena, mentalt övertag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 26 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2010 Yeah!! Islossning mellan Lugnvik och Örnsköldsvik Hockey i Div.2 C Norra; 3-13! Två mål och ett ass från min sticka (Ö-vikare såklart) Ibland är hockeyglädje ovan denna jord. Nu leder vi serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2010 Tråkig och rätt händelsefattig match men alltid skönt med 3 poäng. Nu har AIK blivit nollade båda mötena, mentalt övertag? Ja något annat vore ju märkligt, jag är stolt så länge de krigar och det inte blir utklassning ala. HV. Vi ska klara oss kvar, via serien eller via kvalserien, det återstår att se, men vi kör på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts