Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Hoho... Kan man va nöjdare än efter att ha klämt till BollKlubben med 0-4? :D

Bäst av allt är ju att Junland fortfarande tror att vi skulle sakna honom.

Har inte förstått vartifrån alla de här hoten kommit ifrån, jag avskydde honom redan när han spelade för LHC.

Och som vi såg igår så kan han ju inte skjuta. I ett läge där andra skulle skjuta praktiskt taget igenom sarg och allt får Junlands skott knappt styrfart. Det ser mer ut som en pass.

Grattis till erat nyförvärv Färjestad :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho... Kan man va nöjdare än efter att ha klämt till BollKlubben med 0-4? :D

Bäst av allt är ju att Junland fortfarande tror att vi skulle sakna honom.

Har inte förstått vartifrån alla de här hoten kommit ifrån, jag avskydde honom redan när han spelade för LHC.

Och som vi såg igår så kan han ju inte skjuta. I ett läge där andra skulle skjuta praktiskt taget igenom sarg och allt får Junlands skott knappt styrfart. Det ser mer ut som en pass.

Grattis till erat nyförvärv Färjestad :)

Vänta till slutspelet! Då jäklar har det här laget gelat! Då blir det att åka av kan jag lova dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow.

WOW.

WOOOOW.

Jag klagar inte längre på våran backuppsättning.

Håller med, Ragge på g tillbaks, Nilsson klar och nu ansluter Kronwall, kommer säkert bli något av den här säsongen också, det enda som oroar mig lite är målvaktssidan, Ridderwall är lite upp och ner och samma verkar det vara med Owuya, behöver någon som kan vara stabil i fler än 2 matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkig och rätt händelsefattig match men alltid skönt med 3 poäng. Nu har AIK blivit nollade båda mötena, mentalt övertag? :naughty:

Ja något annat vore ju märkligt, jag är stolt så länge de krigar och det inte blir utklassning ala. HV. Vi ska klara oss kvar, via serien eller via kvalserien, det återstår att se, men vi kör på ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor