Halo Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Premiären gick ju inte direkt som jag hade hoppats men en helt klart godkänd insats trots 1-5 som känns lite i överkant om jag får säga det själv. Kul som fan att det är igång dock. Resten av matcherna liras ikväll, förväntningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Sitter och garderar mig på stortorsk ikväll. Ragge, Lassen och Krüger borta mot ett HiV71 med en sådan jävla äckel-bredd att det inte finns ska ju fan inte kunna gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Sitter och garderar mig på stortorsk ikväll. Ragge, Lassen och Krüger borta mot ett HiV71 med en sådan jävla äckel-bredd att det inte finns ska ju fan inte kunna gå. Gråt icke, min vän. Skön start på matchen, 1-0 efter 4min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 (redigerad) Gråt icke, min vän. Skön start på matchen, 1-0 efter 4min. Helt klart! Sicken jävla rökare Holmqvist fick på där, och bra jobbat av Tjärnqvist. Han kommer bli skitbra i år med en hel försäsong i ryggen! Edit: Det här kan vi kalla en SKÖN JÄVLA SEGER. Redigerad 16 september, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 (redigerad) Lalalalalavander och Arlbrandt! <3 Fy satan vilken bra början mot inavel. Sheleftyou får utvisning efter utvisning, och Luleå öser in mål efter mål. GUUULD Oj oj oj, ojojojoj! Cam Abbot nätar. 3-0 Redigerad 18 september, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Frölunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Härlig kväll. 5-3 mot inavel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2010 Om Djurgårn spelade som dom gjorde i tredje perioden hela matchen skulle Modo inte haft en suck. Blöh. Skäll ut dom Hardy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Om Djurgårn spelade som dom gjorde i tredje perioden hela matchen skulle Modo inte haft en suck. Blöh. Skäll ut dom Hardy Visst går det att tänka så men samtidigt kanske inte matchen hade sett ut så om inte Modo haft en ledning med 3-0. Lätt att vara efterklok . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Visst går det att tänka så men samtidigt kanske inte matchen hade sett ut så om inte Modo haft en ledning med 3-0. Lätt att vara efterklok . Jag är ju inte efterklok när det inte är någonting jag kan påverka heller. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Niinimaa - snacka om majestätisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Så jävla fusk att Djurgården inte får spela förräns på torsdag. Jag är mer revanschsugen än någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Där satt den, inte 3 poäng men fortfarande en seger. Jag är glad, känns historiskt för mig då jag var 12 senast AIK lirade i elitserien, så det var länge sen sist. Södertäljekross på torsdag hoppas vi på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 (redigerad) Stensäkert, 3:e raka! Olle och Vihkoo briljerade. Redigerad 21 september, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Jag skulle då fan inte vara glad om jag hejade på Frölunda nu minsann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Jag skulle då fan inte vara glad om jag hejade på Frölunda nu minsann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2010 Jag skulle då fan inte vara glad om jag hejade på Frölunda nu minsann... Nej de lät inte allt för nöjda varken när signalen efter tredje perioden gick eller efter AIKs mål . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 IDAG SMÄLLER DET! Nu är det derbykänsla på allvar. Ojoj. Vart ska jag ta vägen? Vet inte vad jag ska göra. Sitter hemma i stolen och råtaggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Gosse, det står ju 2-1 till AIK. Hur känns det så länge Gof? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 (redigerad) Vilket plattfall, DIF. Redigerad 28 september, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts