SilentViper Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Såg inte matchen idag pga lite andra saker vad hade jag förväntat mig när man gick in på ABs hemsida. Publik skandal som Djurgården ställde till med men ni som såg den kanske vet lite bättre. Sen ska man inte tro på det mesta AB skriver då de gör saken 10 gånger värre eller inte skriver ner allt som hände. Utan dem ändrar på saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Sen ska man inte tro på det mesta AB skriver då de gör saken 10 gånger värre eller inte skriver ner allt som hände. Utan dem ändrar på saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Mina källor säger att dom ansvariga var ett gäng från Jönköping som satt på sektionen nedanför. Dem försökte sno en banderoll bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Mina källor säger att dom ansvariga var ett gäng från Jönköping som satt på sektionen nedanför. Dem försökte sno en banderoll bland annat. Brukar faktiskt ofta vara supportrar från de båda lagen inblandade, dock är det de som gör det "värsta" eller det som syns mest som får skit, tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 SÅ. JÄVLA. TAGGAD. Vinn ikväll nu, och sno sedan en match i Jönköping så kan det bli guldfirande i den sjätte matchen. blagblaga. Är så nervös också. Det är olidligt att behöva vänta till 19.30 (varför 19.30? öht?) VI ÄR DJURGÅRN, VI ÄR DJURGÅRN, SUPER-DJURGÅRN! Brukar faktiskt ofta vara supportrar från de båda lagen inblandade, dock är det de som gör det "värsta" eller det som syns mest som får skit, tyvärr! Jadå, inte för att det ursäktar att man kastar ölflaskor över barnfamiljer dock. Men media har blåst upp det alldeles för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! GO HV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 YES! Bra, hoppas hv tar 2 raka nu i Jönköping, så slipper vi självgoda apor på ett väldigt långt tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 (redigerad) hv tar sm guld.. Redigerad 19 april, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Det märks att hatet är bra stort ibland, var så jävla nervös i sudden. AVGÖR DET HÄR SNABBT NU HV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Fyfan vad sudden är jobbigt. Mental breakdown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 YES! Bra, hoppas hv tar 2 raka nu i Jönköping, så slipper vi självgoda apor på ett väldigt långt tag. This ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Björklöven konkar... http://www.svenskafans.com/hockeyzon/artikel.asp?id=352481 Tråkigt, det är många klubbar som har gått åt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Förlängning... IGEN? Skjut mig. JAG KLARAR INTE MER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Förlängning... IGEN? Skjut mig. JAG KLARAR INTE MER Varför är du inte på matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Varför är du inte på matchen? För att jag inte bor i Jönköping? Dumma fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 För att jag inte bor i Jönköping? Dumma fisk Så det är bara Jönköpingsbor på matchen eller? Åk med klacken? Nu såg jag i din profil att du bor i Luleå iofs. Men då blir frågan, varför är du gårdare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 (redigerad) Så det är bara Jönköpingsbor på matchen eller? Åk med klacken? Nu såg jag i din profil att du bor i Luleå iofs. Men då blir frågan, varför är du gårdare? Fanns ingen Djurgårdsklack på plats, läs tidningen. Och för att jag fick en bra uppfostran. och förresten, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCUS Redigerad 21 april, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCUS Åh, kunde inte sagt det bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Den här matchen höll jag på DIF o det gick ju. Så nu är ju frågan om jag ska hålla på HV eller DIF imorn. Lutar åt DIF bara för att det ska finnas chans till en sjunde. Men vi får se. Vore ju ytterst skönt om DIF inte vann guld på lördag i alla fall. Ska nämligen på fest hos en kille som "Håller" på DIF (så fort vi andra som faktiskt KAN något om hockey pratar om hockey, och nu menar jag inte att man inte kan det för att man håller på DIF men han KAN VERKLIGEN NOLL om "sitt" lag).. Och om han va odräglig förut så kommer det blir tio gånger värre i såna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 RIP Björklöven, tragiskt. Hade lika gärna kunnat vara AIK som konkat idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts