Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Såg inte matchen idag pga lite andra saker vad hade jag förväntat mig när man gick in på ABs hemsida. Publik skandal som Djurgården ställde till med men ni som såg den kanske vet lite bättre. Sen ska man inte tro på det mesta AB skriver då de gör saken 10 gånger värre eller inte skriver ner allt som hände. Utan dem ändrar på saker och ting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina källor säger att dom ansvariga var ett gäng från Jönköping som satt på sektionen nedanför. Dem försökte sno en banderoll bland annat.

Brukar faktiskt ofta vara supportrar från de båda lagen inblandade, dock är det de som gör det "värsta" eller det som syns mest som får skit, tyvärr!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅ. JÄVLA. TAGGAD.

Vinn ikväll nu, och sno sedan en match i Jönköping så kan det bli guldfirande i den sjätte matchen.

blagblaga. Är så nervös också. Det är olidligt att behöva vänta till 19.30 (varför 19.30? öht?)

VI ÄR DJURGÅRN, VI ÄR DJURGÅRN, SUPER-DJURGÅRN!

Brukar faktiskt ofta vara supportrar från de båda lagen inblandade, dock är det de som gör det "värsta" eller det som syns mest som får skit, tyvärr!

Jadå, inte för att det ursäktar att man kastar ölflaskor över barnfamiljer dock. Men media har blåst upp det alldeles för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det är bara Jönköpingsbor på matchen eller? Åk med klacken?

Nu såg jag i din profil att du bor i Luleå iofs. Men då blir frågan, varför är du gårdare? :)

Fanns ingen Djurgårdsklack på plats, läs tidningen.

Och för att jag fick en bra uppfostran.

och förresten, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCUS

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här matchen höll jag på DIF o det gick ju. Så nu är ju frågan om jag ska hålla på HV eller DIF imorn. Lutar åt DIF bara för att det ska finnas chans till en sjunde. Men vi får se. Vore ju ytterst skönt om DIF inte vann guld på lördag i alla fall. Ska nämligen på fest hos en kille som "Håller" på DIF (så fort vi andra som faktiskt KAN något om hockey pratar om hockey, och nu menar jag inte att man inte kan det för att man håller på DIF men han KAN VERKLIGEN NOLL om "sitt" lag)..

Och om han va odräglig förut så kommer det blir tio gånger värre i såna fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor