Gof Skrivet 8 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Att säga att det var överodds var ju knappast att ta i dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Är det nån som vet när Sverige spelar sin första match i OS? Alltså för herrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Är det nån som vet när Sverige spelar sin första match i OS? Alltså för herrar. http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_hockey_at...%27s_tournament Enligt ovan klockan 16:30 den 17 februari. Svensk tid blir det, om jag har räknat rätt, klockan 01:30 den 18 februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Hockey är bara skoj när de slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Våra damer spelade idag/igår sin första match i turneringen, där vi slog Schweiz med klara 3-0. Damhockey är väl sådär, men snäppet högre än skidor m.m. ligger det ju i alla fall. Den 21 februari, vilken dag för hockeyälskare! Då sitter vi bänkade framför dumburken med ett glas coca cola eller annan dryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Är det nån som vet när Sverige spelar sin första match i OS? Alltså för herrar. Mot Tyskland, natten till torsdag. Du lär märka. Hockey är bara skoj när de slåss. Du är bara skoj när du är hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2010 Hockey är bara skoj när de slåss. Skämtar du eller? Spelat hockey nån gång? Det är nog den roligaste sport jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Fyfan vad jag är taggad inför OS-hockeyn. Ska bli galet roligt att få se Franzén också, även om jag inte vet riktigt hur de ska formera kedjorna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2010 Fyfan vad jag är taggad inför OS-hockeyn. Ska bli galet roligt att få se Franzén också, även om jag inte vet riktigt hur de ska formera kedjorna nu. Indeed. Upp klockan 06.00 en måndagmorgon, men vad gör det? OS är bland det roligaste som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Satan i gatan, idag börjar det ju! Ska bli skoj att se USA, Canada och Россия kliva ut på isen för att se vad de går för. De möter visserligen inte det bästa motståndet men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Glöm inte bort att damkronorna spelar idag. Mot Ostarna, så nu blir det 100 mål till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Glöm inte bort att damkronorna spelar idag. Mot Ostarna, så nu blir det 100 mål till. Ostar? You sir got some explaining to do! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 (redigerad) Glöm inte bort att damkronorna spelar idag. Mot Ostarna, så nu blir det 100 mål till. Det gör de väl ej? De spelade mot Slovakien inatt (15 feb. 19:00 kanadensisk tid) och vann med 6-2, vilket gör att vi är klara för slutspel. Match mot Kanade imorgon (23:30 svensk tid) om gruppsegern, då får vi se hur de står sig mot favoriterna. Spoilers pga eventuell eftersändning. Jag blev förvirrad av Wikipedias OS-schema då de skrivit i lokaltid. Herrarna börjar ju ändå idag, så helt fel hade jag ju inte i förra inlägget. Förresten, ska vi diskutera hockeyn i denna tråd eller i OS-tråden? Det tycker jag i alla fall, så kan vi fokusera mer på de andra sporterna i den officiella tråden. Damernas ishockeyschema OBS! Kanadensisk tid. Redigerad 16 februari, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Ostar? You sir got some explaining to do! Dude, sorry Det är inte hälsosamt med OS mitt i natten, borde kanske sova. Hockey är bara skoj när de slåss. Btw. http://www.youtube.com/watch?v=N1-25s4uwFQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Haha jag diggar mig själv, satt uppe till fyra inatt för att se damkronornas match. Sedan somnar jag precis innan nedsläpp och vaknar upp precis när matchen börjar som eftersändning. Så nu sitter jag och tittar på eftersändningen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2010 Haha jag diggar mig själv, satt uppe till fyra inatt för att se damkronornas match. Sedan somnar jag precis innan nedsläpp och vaknar upp precis när matchen börjar som eftersändning. Så nu sitter jag och tittar på eftersändningen istället. haha. Lyckat. Jag lyckades hålla mig vaken tills nån gång i början av tredje eller slutet av andra. Såg självklart även Kallas besök i vinterstudion osv så det kanske gjorde mig lite tröttare att sitta o lyssna på en Kalla som fortfarande inte visste vad som hänt henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 haha bästa kommentaren på Sverige - Kanada matchen: "inte kompisar på facebook. Irwin o Rundqvist" om de sagda spelarnas "gruff" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Douglas är en stadig bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Spelar Sverige mot Finland idag? För en del sidor jag kollade på så står de att de ska ha match 21.00 mot Finland men enligt SVTs hemsida så står det inge om Hockey OS för herrar. Och nån som vet hur långt damerna har kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Spelar Sverige mot Finland idag? För en del sidor jag kollade på så står de att de ska ha match 21.00 mot Finland men enligt SVTs hemsida så står det inge om Hockey OS för herrar. Och nån som vet hur långt damerna har kommit? Klockan 06:00 på morgonen så är det Sverige - Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts