Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Dubbel, men det gör mig ingenting då det här är något helt nytt att diskutera! :D

B-Å Gustafsson får sparken, Pär Mårts in

Innebär det här att några förändringar kan ske i OS-truppen? Såsom ut med Modin och in med Samuelsson kanske? :teehee:

B-Å får inte sparken, hans kontrakt går ut i slutet av säsongen. Varför det alltså inte heller är Mårts som tar hand om OS '10.

Ang. OS-truppen dock så är det viktigaste att någon får tummen ur och byter ut Foppa.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ni som har ett litet öga på NHL, vilken roll skulle Georges Laraque ta i ett Allsvenskt lag?

Han är rent ut sagt ganska värdelös i NHL, snittade dock lite mer än 1p/match sist han spelade i gnaget. Hans största roll är väl att vara polis och en fansens gullegris.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wolmer Edqvist ger utvisning för axel mot axel. Sevärt.

Och samme Wolmer dömer bort klockrena mål.

I samma match. :E

Tacklingen förstår jag inte varför men "experten" vem det nu är pratar ju om att det är någonting de "fått direktiv" om att blåsa för. Vad det kan vara förstår jag dock inte. I första läget ser han ut att komma bakifrån, men så är det ju inte heller.

Målet är ju ett jävla kalas dock domarn dömmer ju mål, utvisning och bortdömt mål under loppet av en sekund. Skulle gissa på hjärnsläpp blandat med domares äckliga problem med att erkänna misstag.

Men även ur (lagen emellan) neutrala ögon så gör han helt klart bort sig i båda lägena (Med reservation för vad det är expertkommentatorn menar vid första klippet).

Vad tycker Wu Zi Mu om läget? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tacklingen förstår jag inte varför men "experten" vem det nu är pratar ju om att det är någonting de "fått direktiv" om att blåsa för. Vad det kan vara förstår jag dock inte. I första läget ser han ut att komma bakifrån, men så är det ju inte heller.

Målet är ju ett jävla kalas dock domarn dömmer ju mål, utvisning och bortdömt mål under loppet av en sekund. Skulle gissa på hjärnsläpp blandat med domares äckliga problem med att erkänna misstag.

Men även ur (lagen emellan) neutrala ögon så gör han helt klart bort sig i båda lägena (Med reservation för vad det är expertkommentatorn menar vid första klippet).

Vad tycker Wu Zi Mu om läget? :rolleyes:

Jag tycker att domaren ska bäras ut på bår.

Fy fan, det är såna som han som förstör våran ädla sport.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor