Mathias Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 (redigerad) Dubbel, men det gör mig ingenting då det här är något helt nytt att diskutera! B-Å Gustafsson får sparken, Pär Mårts in Innebär det här att några förändringar kan ske i OS-truppen? Såsom ut med Modin och in med Samuelsson kanske? B-Å får inte sparken, hans kontrakt går ut i slutet av säsongen. Varför det alltså inte heller är Mårts som tar hand om OS '10. Ang. OS-truppen dock så är det viktigaste att någon får tummen ur och byter ut Foppa. Redigerad 21 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 B-Å får inte sparken, hans kontrakt går ut i slutet av säsongen. Varför det alltså inte heller är Mårts som tar hand om OS '10. Bah. Jag hatar missledande rubriker. :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Bah. Jag hatar missledande rubriker. :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Du är inte på Aftonbladet.se så ofta va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Du är inte på Aftonbladet.se så ofta va? STJÄRNANS UTBROTT! Vem är stjärnan? En tredjecenter i MoDo, ja tjena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Div. 2 och uppåt så är alla stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Härligt. Har fått hem bengaler och bangers, och nu är biljetten och bussresan bokad till bortamtachen mot She-left-you. Några burkar Abbot Ale så är man redo för avfärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2010 Ett tips för alla hockeyälskare - 16.00 idag på ettan visas OS-finalen från 2006 i dess helhet. En stycke sporthistoria man aldrig kan uppleva en gång för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 (redigerad) Alla ni som har ett litet öga på NHL, vilken roll skulle Georges Laraque ta i ett Allsvenskt lag? Redigerad 24 januari, 2010 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Alla ni som har ett litet öga på NHL, vilken roll skulle Georges Laraque ta i ett Allsvenskt lag? Han är rent ut sagt ganska värdelös i NHL, snittade dock lite mer än 1p/match sist han spelade i gnaget. Hans största roll är väl att vara polis och en fansens gullegris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Har vi inga AIKare här inne som kan uttrycka lite känslor inför imorgon? Hade det varit Leksand hade jag ju varit fly förbannad att tanken ens har tagit upp delar av ledningens tid, men AIKare är ju inte som alla andra *harkel*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Har vi inga AIKare här inne som kan uttrycka lite känslor inför imorgon? Hade det varit Leksand hade jag ju varit fly förbannad att tanken ens har tagit upp delar av ledningens tid, men AIKare är ju inte som alla andra *harkel*. Vad händer imorgon inom aik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Vad händer imorgon inom aik? Medlemmarna ska rösta fram ett beslut angående om man ska stanna i det svenska seriesystemet eller försöka ta plats i KHL till nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Wolmer Edqvist ger utvisning för axel mot axel. Sevärt. Och samme Wolmer dömer bort klockrena mål. I samma match. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Wolmer är en hjälte! Men vad fan är det den där Peter-stolpskott snackar om i första videon om att man inte får tacklas i elitserien? Regelrätta tacklingar är lika tillåtna här som i NHL så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Wolmer Edqvist ger utvisning för axel mot axel. Sevärt. Och samme Wolmer dömer bort klockrena mål. I samma match. :E Tacklingen förstår jag inte varför men "experten" vem det nu är pratar ju om att det är någonting de "fått direktiv" om att blåsa för. Vad det kan vara förstår jag dock inte. I första läget ser han ut att komma bakifrån, men så är det ju inte heller. Målet är ju ett jävla kalas dock domarn dömmer ju mål, utvisning och bortdömt mål under loppet av en sekund. Skulle gissa på hjärnsläpp blandat med domares äckliga problem med att erkänna misstag. Men även ur (lagen emellan) neutrala ögon så gör han helt klart bort sig i båda lägena (Med reservation för vad det är expertkommentatorn menar vid första klippet). Vad tycker Wu Zi Mu om läget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Tacklingen förstår jag inte varför men "experten" vem det nu är pratar ju om att det är någonting de "fått direktiv" om att blåsa för. Vad det kan vara förstår jag dock inte. I första läget ser han ut att komma bakifrån, men så är det ju inte heller. Målet är ju ett jävla kalas dock domarn dömmer ju mål, utvisning och bortdömt mål under loppet av en sekund. Skulle gissa på hjärnsläpp blandat med domares äckliga problem med att erkänna misstag. Men även ur (lagen emellan) neutrala ögon så gör han helt klart bort sig i båda lägena (Med reservation för vad det är expertkommentatorn menar vid första klippet). Vad tycker Wu Zi Mu om läget? Jag tycker att domaren ska bäras ut på bår. Fy fan, det är såna som han som förstör våran ädla sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Jag tycker att domaren ska bäras ut på bår. Fy fan, det är såna som han som förstör våran ädla sport. Säger du bara för att du är Luleåsupporter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Inte blev man klokare av mötet direkt................ Däremot så är Laraque mer än välkommen tillbaka. Killen kan lira, inget snack om saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Inte blev man klokare av mötet direkt................ Däremot så är Laraque mer än välkommen tillbaka. Killen kan lira, inget snack om saken! Montreal sa väl att han inte fick åka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Inte blev man klokare av mötet direkt................ Däremot så är Laraque mer än välkommen tillbaka. Killen kan lira, inget snack om saken! Anledningen till att han fått kicken är ju att det är precis vad han inte kan, lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts