Gof Skrivet 7 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Blås mera. FÖRFAN Edit: 1-0 sverige, men sluta blåsa för allt Redigerad 7 maj, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Välbehövt mål, började tvivla när dom verkligen hade chansen med 5 mot 3, men bra gjort Sverige, får vi nu bara in ett till så Edit: 2-0 Till Sverige efter 5 mot 4, sköönt Redigerad 7 maj, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 "Svårt spel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAS GUSTAVSSSOOOOOON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Han är jävligt het. Känns skönt att dom skippade att kalla in Lundqvist. Det kan behövas bra målvakter på hemplan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Ja han gör minst sagt ett jäkligt bra jobb Gustavsson, Tycker Sverige spelar väldigt bra ikväll, Nu får vi bara se till att hålla det här sista också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Fyfan vilken match alltså Gustavsson gör otroligt kanon jobb! Stora creds till han vilka kanon räddningar alltså har aldrig sett såna där snabba reflex räddningar och såna otroliga räddningar. Kolla bara när han slängde sig över halva målet och räddade helt otroligt säger jag bara. Domarna då vad ska man säga om dom då? Jo dom dödar hockey matchen totalt! Lilla minsta petningen dom blåser typ och 2 min utvisning men det är iallafall en liten fördel för oss att dom blåser av men inte allt för mycket. Sveriges powerplay har börjat sett bättre ut för varje powerplay vi har haft nu vilket otroligt skott på mål Lou Ericsson gjorde nästan i mål när det var han själv mot målvakten. Tjeckien ser ut som har tappat glödet nu och om vi nu fortsätter i denna spelstil nu som i andra perioden så tror ja verkligen verkligen att Sverige nu kan vinna och samt ta Kanada med detta spelstil med. Sverige ska nu fortsätta med detta powerplay spel då det är otroligt bra och het också sånt här powerplay har jag inte sett från Sveriges sida på väldigt länge nu. Och Jonas Gustavsson du ska ha ett väldigt stort tack från oss som gör otroliga bra räddningar hoppas du fortsätter så här bra och du fortsätter spela för Sverige. Fortsätt så här du kan gå väldigt långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Fyfan vilken match alltså Gustavsson gör otroligt kanon jobb! Stora creds till han vilka kanon räddningar alltså har aldrig sett såna där snabba reflex räddningar och såna otroliga räddningar. Kolla bara när han slängde sig över halva målet och räddade helt otroligt säger jag bara. Domarna då vad ska man säga om dom då? Jo dom dödar hockey matchen totalt! Lilla minsta petningen dom blåser typ och 2 min utvisning men det är iallafall en liten fördel för oss att dom blåser av men inte allt för mycket. Sveriges powerplay har börjat sett bättre ut för varje powerplay vi har haft nu vilket otroligt skott på mål Lou Ericsson gjorde nästan i mål när det var han själv mot målvakten. Tjeckien ser ut som har tappat glödet nu och om vi nu fortsätter i denna spelstil nu som i andra perioden så tror ja verkligen verkligen att Sverige nu kan vinna och samt ta Kanada med detta spelstil med. Sverige ska nu fortsätta med detta powerplay spel då det är otroligt bra och het också sånt här powerplay har jag inte sett från Sveriges sida på väldigt länge nu. Och Jonas Gustavsson du ska ha ett väldigt stort tack från oss som gör otroliga bra räddningar hoppas du fortsätter så här bra och du fortsätter spela för Sverige. Fortsätt så här du kan gå väldigt långt! Bra inlägg, Men jag tror Kanada kommer bli redigt svårt om vi nu kommer dit. Och gör vi det så får man ju hoppas på att Sverige har samma glöd som dom har ikväll, för visst då har vi chansen att ta dom. Men ikväll har dom gjort väldigt bra ifrån sig tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Ja speciellt om vi tar oss till semi nu och Gustavsson står då i semin och gör kanon räddningar som idag och snabba reflexer så kan vi gå långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Ja speciellt om vi tar oss till semi nu och Gustavsson står då i semin och gör kanon räddningar som idag och snabba reflexer så kan vi gå långt. Ja och om Sverige har samma glöd som ikväll och som du säger, Gustavsson gör samma fina spel, då tror jag på oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Optimister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Duktigt av tjeckerna att sätta en i 3 mot 5... usch. Scratch that, vi vann Redigerad 7 maj, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Gött, men Kanada slaktar Tre Kronor imorgon tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Håller fast vid mitt guld-tips. Tacka mig på söndag om ni satsar pengar tackhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 NU TAGGAR VI FÖR EN BRONSMEDALJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Sådär vilken kanon match verkligen och kanon match Sverige gjorde. Hoppas på sånt här spel imorn mot Kanada nu nu måste vi verkligen ta oss till Final. Gustavsson ja vad man ska säga? Ytterligare en kanon bra match av han verkligen han har verkligen visat att han pallar av trycket från tuffa lag nu och Gustavsson ska verkligen stå imorn. Hoppas dom får tillräckligt med vila nu för att orka spela mot Kanada. Det Sverige behöver jobba på imorn är nu boxplay powerplay försvarsspel om man kollade de stunder dom var i Sveriges zon så slarvade spelarna lite då Gustavsson tog verkligen dom där puckarna som tur var även när pucken studsade så tog han den som tur var och tur att det inte vart mål där. Hoppas även på bättre taktik imorn det behövs med för den delen då Kanada är ett tufft lag och ganska svårt. Och nu måste Sverige verkligen jobba som ett lag inga slarvig heter inte dribbla för mycket med pucken inte hålla pucken för länge. Utan direkt skott på mål eller snabba passningar sen direkt skott. Hoppas nu Sverige går till final vill verkligen det nu vill verkligen ha ett guld nu det var 3 års sen vi tog. Hoppas även vi kan upprepa historien att ta OS och VM guld nästa år igen då VM spelar i Tyskland och OS i Amerika. Nej Kicken inte bronsmedalj utan GULD! ! Redigerad 7 maj, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Bra skriver 47, jag tror att vi hade kunnat få bronset, mer vågar jag dock inte hoppas på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Bra skriver 47, jag tror att vi hade kunnat få bronset, mer vågar jag dock inte hoppas på Tack det värmer att höra Börjar ju faktiskt att få kläm på detta. Redigerad 7 maj, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Sådär vilken kanon match verkligen och kanon match Sverige gjorde. Hoppas på sånt här spel imorn mot Kanada nu nu måste vi verkligen ta oss till Final. Gustavsson ja vad man ska säga? Ytterligare en kanon bra match av han verkligen han har verkligen visat att han pallar av trycket från tuffa lag nu och Gustavsson ska verkligen stå imorn. Hoppas dom får tillräckligt med vila nu för att orka spela mot Kanada. Det Sverige behöver jobba på imorn är nu boxplay powerplay försvarsspel om man kollade de stunder dom var i Sveriges zon så slarvade spelarna lite då Gustavsson tog verkligen dom där puckarna som tur var även när pucken studsade så tog han den som tur var och tur att det inte vart mål där. Hoppas även på bättre taktik imorn det behövs med för den delen då Kanada är ett tufft lag och ganska svårt. Och nu måste Sverige verkligen jobba som ett lag inga slarvig heter inte dribbla för mycket med pucken inte hålla pucken för länge. Utan direkt skott på mål eller snabba passningar sen direkt skott. Hoppas nu Sverige går till final vill verkligen det nu vill verkligen ha ett guld nu det var 3 års sen vi tog. Hoppas även vi kan upprepa historien att ta OS och VM guld nästa år igen då VM spelar i Tyskland och OS i Amerika. Nej Kicken inte bronsmedalj utan GULD! ! Fokusera på matcherna som gäller nu, herregud.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Fokusera på matcherna som gäller nu, herregud.. Han behöver väl inte direkt 'fokusera', det är ju inte han som spelar matcherna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts