Gof Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Hahahahhaahaha! Nu kommer ilskan ut! Tyst. Alle skriver fortfarande med röd text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Hur går det för ryssarna? Fortfarande kvar? De vann mot Vitryssland idag, så de är vidare. Första laget till semin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 De vann mot Vitryssland idag, så de är vidare. Första laget till semin. Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) 2-3 till USA mot Finland. Kom igen nu Finland Hoppas Lettland vinner imorn så vi Kanada åker till brons matchen. Redigerad 6 maj, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Hoppas Lettland vinner imorn så vi Kanada åker till brons matchen. Spela på Unibet - Lettland har 22 i odds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 2-3 till USA mot Finland. Kom igen nu Finland Hoppas Lettland vinner imorn så vi Kanada åker till brons matchen. Lettland vinner mot Kanada? HAHAHAHHAHAHHAAHHAH AHAHHAHAHAHAHHA HAHAHAHAH. I vilket parallella universum händer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Lettland vinner mot Kanada? HAHAHAHHAHAHHAAHHAH AHAHHAHAHAHAHHA HAHAHAHAH. I vilket parallella universum händer det? Eh i Hockey kan allt hända. Bara se förra året Norge var nära på att skrälla mot Kanada typ 3-2 i kvarten men Kanada vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Eh i Hockey kan allt hända. Bara se förra året Norge var nära på att skrälla mot Kanada typ 3-2 i kvarten men Kanada vann. alltså... nej. Kanada vinner, finns inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 alltså... nej. Kanada vinner, finns inget annat. Står fortfarande fast om att Lettland kommer vinna över Kanada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jaha då får vi se hur det går imorgon då, Jag är inte så jätte inne på vilka lag som är kvar osv, men vem är favorit tippad att vinna? Kanada eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Just nu är det Ryssland och USA som är vidare till semi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Inte många minuter kvar nu till Sverige och Tjeckien spelar. Är lite halv nervös nu och undrar hur detta kommer bli Sverige kommer användas av samma taktik som dom använde år 2006. Hoppas på en bra match och bra domare hoppas nu även att Gustavsson står i mål nu då han behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Inte många minuter kvar nu till Sverige och Tjeckien spelar. Är lite halv nervös nu och undrar hur detta kommer bli Sverige kommer användas av samma taktik som dom använde år 2006. Hoppas på en bra match och bra domare hoppas nu även att Gustavsson står i mål nu då han behövs. Börjar också bli lite nervös faktiskt, men jag är väldigt inställd på förlust, pappa också. Men jag hoppas ju såklart att vi vinner, skulle vara jäkligt gött. Redigerad 7 maj, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Om vi vinner så blir det Kanada imorn. Kanske blir som förra året avgörs på sudden då Sverige vann. HEJA SVERIGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Om vi vinner så blir det Kanada imorn. Kanske blir som förra året avgörs på sudden då Sverige vann. HEJA SVERIGE Hoppas kan man ju, Vi får se hur det går ikväll först och främst då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Första perioden av klarat tycker Sverige gjorde en bra första period men dock lite slarvigt i slutet. Sverige behöver förbättra sitt boxplay och powerplay samt deras försvarsspel. Tjeckien därimot är inte så starka i sin egen zon och tycker att Sverige ska utnyttja den möjligheten. Sen näst sista powerplay som Tjeckien fick så såg man att dom inte hade nån teknik Jagr åkte fram och tillbaks samt spelarna visste inte hur dom skulle stå. Så det ska Sverige utnyttja då har vi en chans, även förbättra allt det andra ja sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Sverige spelade bättre än vad jag trodde dom skulle göra, men som Agenten sa så lite slarv där i slutet. Får vi in ett första mål så vi kan bli lite mer peppade så kanske vi kan vinna detta, skulle dom få in första målet så får vi bara hoppas att glöden inte försvinner för Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Jag älskar agenten i hockeytråden. Du är så himla bäst<3 Första målet kommer avgöra matchen, märk mina ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Oviss match. Inget lag som tar intiativet att leda känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Jag älskar agenten i hockeytråden. Du är så himla bäst<3 Första målet kommer avgöra matchen, märk mina ord! ----- Vi får se Kicken vi får se än återstår det 40min och allt kan hända under 40min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts