Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vad säger man SiXxe ? ------------------ Hm, synd att skellefteå skulle förlora. Unnar bra mycket hellre dom poäng än värdelöst tråkiga Färjestad. Och Brynäs förlorade mot Mora, lite oväntat, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Hoppas att härvan med Dick Axelsson löser sig. ( http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,900675,00.html ) Och sen så. Vidriga jävla HV. Pissgäng. Jag hatar Jämtin, ful jävel, fult jävla namn. HV 71. HV 71, vad är meningen med namnet? Djurgården var starka i sista och borde ha avgjort matchen, men då ska HV 71 ha en sån jävla tur att få ett power-play i slutminutrarna, äckliga jävlar. Sen blir jag irriterad över den där Gustavsson som slänger in pucken i buren, försöker han vara rolig eller? Och Sixxe. MoDo är inget topplag, Hoppas dom får kvala. Vore roligt . Nu jävlar är man peppad som fan inför Luleå - DIF på onsdag. Eudoros, Ska du? Redigerad 5 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Hoppas att härvan med Dick Axelsson löser sig. ( http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,900675,00.html ) Och sen så. Och Sixxe. MoDo är inget topplag, Hoppas dom får kvala. Vore roligt . Nu jävlar är man peppad som fan inför Luleå - DIF på onsdag. Eudoros, Ska du? Dom kommer att vara i toppen denna säsongen. Men hur långt är det mellan Ö-vik och Luleå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Dom kommer att vara i toppen denna säsongen. Men hur långt är det mellan Ö-vik och Luleå? Nej. Ca 30-40 mil tror jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Mif har bara 2poäng . Trodde att de skulle vinna igår, men nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Eudoros, Ska du? Om jag ska vad? Hmm... är lite seg idag. Om jag ska tippa på den matchen... så skulle jag gissa på en 2-3 till DIF. Tyvär. Men dom känns starka. Och btw... Skrbek utökade sin poängskörd ännu mer igår såg jag, och fäste därmed sin ledning på poängligan över backar även mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Linköping känns stabila i år. SM-GULD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Om jag ska vad? Hmm... är lite seg idag. Om jag ska tippa på den matchen... så skulle jag gissa på en 2-3 till DIF. Tyvär. Men dom känns starka. Och btw... Skrbek utökade sin poängskörd ännu mer igår såg jag, och fäste därmed sin ledning på poängligan över backar även mer. Jag frågade om du ska gå Linköping känns stabila i år. SM-GULD! Guld åt Mora eller Djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Funnylin! Vi kommer upp nästa år (yeah right ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Jag frågade om du ska gå Guld åt Mora eller Djurgården Haha ok. Nää, tror inte föräldrarna är så postiva om jag frågar efter pengar till buss och tåg så att jag kan åka dom ca. 60-70 milen som behövs. Men skulle mer än gärna viljat gått... Men får vänta tills Lule kommer till brynäs istället, nära och bra. Redigerad 6 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 JAAAAAAAA!!! 2-0 till MoDo mot SAIK, så jävla gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Det ska väl till ett DIF för att man ska stoppa Timrå. Härlig vinst. Härliga Djurgårn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Det ska väl till ett DIF för att man ska stoppa Timrå. Härlig vinst. Härliga Djurgårn. Det här kom i skymundan av Spanienmatchen. Men DIF vann alltså. Vad bra! Vad blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Det här kom i skymundan av Spanienmatchen. Men DIF vann alltså. Vad bra! Vad blev det? Oj. Det kom ordentligt i skymundan för dig. 3-1. Ask, Falken och Fimpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Oj. Det kom ordentligt i skymundan för dig. 3-1. Ask, Falken och Fimpen. Sista målet i tom kasse, När det var 0s kvar? Där satt nog spiken i kistan kan man tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Sista målet i tom kasse, När det var 0s kvar? Där satt nog spiken i kistan kan man tro Haha mm precis. 59.59 stod klockan på ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Haha mm precis. 59.59 stod klockan på ungefär. Den tiden är magisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Den tiden är magisk Den tiden är äcklig och borde inte finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Den tiden är äcklig och borde inte finnas. Skönaste tiden att göra mål i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jävla Pissluleå. Hatar Kalle Kerman, Vad ska den jäveln förstöra för mig för? Stå där och peta in en lös jävla fjollpuck när det är 40s kvar och 2-1 till Luleå. FAN, Sen ska äckelwallgren göra 3-1 i tom kasse också, SKIT Men Luleå missade en straff, Daniel Larsson totalt ägde i målet, Man kan inte lasta honom Sen gjorde DIF sitt mål i boxplay, Starkt jobbat Men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts