Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Fan vad jag vart arg på Viasat när ja läste att dom skulle flytta Sverige och Tjeckien till Torsdagen bara för en jävla fotbolls match(Chelsea mot Barcelona) Dom har ju för fan sin jävla Viasat Fotboll kanal som dom kan sända matchen på. Hur fan kan man lyckas med detta sänder det inte tillräckligt med fotboll på tv:en ändå? Ser fan nästan varje helg på TV4 sport och TV4 att dom sänder fotboll. Ja jag är också en Fotbolls kille men vad fan flytta en enda match bara för det är CL?

Dom kunde inte göra så sist det var Hockey VM och CL förra veckan så varför börja hålla på kasta om matcherna nu? GZ Viasat ni har lyckat ytterligen igen hoppas ni förlorar tittar siffror för detta jävla skit ni ställer till med. Dom gör fan 3 sport kanaler (Viasat Sport Viasat Sport: Fotboll och Viasat Sport: Motor) är det då fan inte meningen att dom ska använda dom där jävla kanalerna till att sända allt detta? Menar är detta viktigare än kvartsfinalen i Hockey? Hur ofta inte sänds det Hockey VM? 1 gång om året och fotbollen då hur mycke sänds inte den? Nästan varje jävla dag.

Du menar att matcher som Chelsea - Barcelona går varje dag? :whistling:

"Viasat, som har de svenska rättigheterna, visar också Champions league-semifinal i fotboll på onsdag kväll. Men Näslund säger att Viasat var berett att försöka styra Tre Kronor till kvällsmatch på onsdag. "

- Sportbladet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men vad fan dom gör tre nya kanaler för att dom sporter SKA! Sändas på deras kanaler då ska dom då förfan inte sända annat skit meningen är att matcherna ska sändas på Viasat Sport Fotboll. Allt för att förstöra.

Sen om vi säger så här

Fotboll sänds: Typ varje dag

Hockey VM sänds: 1 gång om året.

Så varför förstöra för oss som vill se Hockeyn? Dom kan ju förfan sända matchen på Viasat fotboll och dom som vill se den förbannade CL matchen får väl fan kolla på den på fotboll kanalen. Och dom som vill se Kvartsfinalen i VM får väl fan kolla på den matchen om dom vill. Nu vart en ytterligare dag förstörd för mig.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att kvartsfinalen går på TV6, va? Om det nu är en dag senare, vad spelar det dig för roll. Tre Kronor är ett av världens bästa hockeylag (förvisso kanske inte med denna trupp), de kan nog hantera det även om det innebär mindre vila. Jag blir också irriterad, men fan, tona ned det lite.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej för jag blir sur på att Viasat ska hålla på så här. Vad var då meningen att göra tre nya kanaler när dom inte kan använda dom till Champions league. Och ja jag vet att kvartsfinalen går på tv6 dom flytta från Viasat fotboll till TV6 allt för att jävlas. Undra verkligen hur många som kommer reagera på detta om dom ska fortsätta så här så kommer det bli ett helvete för dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej för jag blir sur på att Viasat ska hålla på så här. Vad var då meningen att göra tre nya kanaler när dom inte kan använda dom till Champions league. Och ja jag vet att kvartsfinalen går på tv6 dom flytta från Viasat fotboll till TV6 allt för att jävlas. Undra verkligen hur många som kommer reagera på detta om dom ska fortsätta så här så kommer det bli ett helvete för dom.

Mitt antagande är att toppmatcher i fotboll lockar fler tittare än vad en kvartsfinal i hockey-VM gör och ska nu berätta en liten hemlighet; Viasat styrs av ekonomiska intressen.... sssccch, säg inte till någon att jag skrev det. De gör ingenting för att jävlas, de gör det för att tjäna pengar. Ingenting kommer bli ett helvete för dem så länge fotboll är populärare än hockey.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag vart arg på Viasat när ja läste att dom skulle flytta Sverige och Tjeckien till Torsdagen bara för en jävla fotbolls match(Chelsea mot Barcelona) Dom har ju för fan sin jävla Viasat Fotboll kanal som dom kan sända matchen på. Hur fan kan man lyckas med detta sänder det inte tillräckligt med fotboll på tv:en ändå? Ser fan nästan varje helg på TV4 sport och TV4 att dom sänder fotboll. Ja jag är också en Fotbolls kille men vad fan flytta en enda match bara för det är CL?

Dom kunde inte göra så sist det var Hockey VM och CL förra veckan så varför börja hålla på kasta om matcherna nu? GZ Viasat ni har lyckat ytterligen igen hoppas ni förlorar tittar siffror för detta jävla skit ni ställer till med. Dom gör fan 3 sport kanaler (Viasat Sport Viasat Sport: Fotboll och Viasat Sport: Motor) är det då fan inte meningen att dom ska använda dom där jävla kanalerna till att sända allt detta? Menar är detta viktigare än kvartsfinalen i Hockey? Hur ofta inte sänds det Hockey VM? 1 gång om året och fotbollen då hur mycke sänds inte den? Nästan varje jävla dag.

Champions Leaguefotboll är större publikmässigt sett än vad hockeyVM är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men ja tycker ändå dåligt av Viasat att göra så här när dom kan sända matchen på deras kanal istället.

Sexan är ju deras kanal.

Edit: Det står ju i deras tablå att det ska vara hockey på sexan imorgon? Vilken kanal var det de hade flyttat fotbollen till egentligen?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingenting emot det här. Vinner dom kvarten vill jag se semin dagen efter så inte suget blir för stort. Dom är för fan profesionella, dom klarar match 2 dagar i rad

Men tycker synd om att dom ska behöva spela semi nästa dag igen knappt inge vila då alla vet att Tjeckien är ett lag som man får kämpa sig fram till vinst. Och hoppas nu Sverige ta Tjeckien och går till semi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tycker synd om att dom ska behöva spela semi nästa dag igen knappt inge vila då alla vet att Tjeckien är ett lag som man får kämpa sig fram till vinst. Och hoppas nu Sverige ta Tjeckien och går till semi.

Alltså vadfan.

DOM ORKAR DOM SPELAR HOCKEY PÅ HELTID DET ÄR INGEN JÄVLA BIG DEAL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor