Gof Skrivet 13 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Hehe. Tog slut i kvarten. (Har fått höra alla i klassen skråla DEEET BLIR SM-GUUUULD i mitt öra ända sen grundserien slutade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Fan skulle vilja gå på VIK nästa match nu på söndag på hemmaplan men då ska man till syrran. Aja får följa VIK via sportbladets mål för mål eller bloggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Sååå... Rögle - Leksand, 13 minuter in i första perioden: ...10 spelare utvisade, 10 spelare på isen samtidigt, you do the math. Redigerad 15 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Då vann VIK över Växsjö idag då med 3-1 Om VIK fortsätter så här bra så blir det elitserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Leksand... detta Leksand.... hahaha! Hur fan lyckas dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 Suck, förlusten igår var fan riktigt bitter. Grymt övertag av matchen och vips, en idiot-passning och så är ssk med i matchen igen. 3-1 känns verkligen inte rättvist någonstans men blir lätt så när man inte tar vara på sina chanser. Domarinsatsen, blä. Åt båda håll givetvis, blåste helt klart sönder matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Qouad....Leksand kommer aldrig att lyckas....de har fan försökt i 100 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Leksand... detta Leksand.... hahaha! Hur fan lyckas dem? Qouad....Leksand kommer aldrig att lyckas....de har fan försökt i 100 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 ...hur fan lyckas dem sumpa varenda chans.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 (redigerad) Qouad....Leksand kommer aldrig att lyckas....de har fan försökt i 100 år. Tredje året i rad de misslyckas med att ta sig upp och 4'e misslyckade kvalserien i rad. Leksand är inte längre ett Elitserie-lag i fel serie. Det är ett Allsvenskt lag med sponsorer (well, ett tag till i alla fall) och arena med kapacitet för Elitserie-spel. Jag fnissade lite lätt när en av Leksands stora värvningar inför säsongen var OEL, en back född -91. Men jag tror det är rätt väg att gå, tror Leksand måste hitta det hjärta som höll igång laget förr i tiden. Unga talanger från trakten som inte bara brinner för hockey, utan för Leksand. (Nu är inte OEL därifrån, så misstolka inte) Kommer inte kolla flera resultat från årets KS, vilket fiasko. Redigerad 22 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 4-3 Till SSK mot VIK i förlängningen men jag är ändå stolt att vi behåller tredje platsen 2 poäng före AIK. Hoppas det går bättre för VIK nu mot Leksand ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Nu har Leksand vunnit två matcher mot Västerås och man pratar om att man "hittat formen", snälla. Haha, det är nästan komiskt att man inte inser att det inte håller att förlora de 4 inledande matcherna. Vad jag egentligen tänkte skriva var det här; Ett utdrag ifrån en intervju med Antti-Jussi Niemi: Har din fru sett bilderna? - Jo, de har varit publicerade i en del finska tidningar också. Hon tyckte väl inte att det såg särskilt roligt ut. Men mina barn har inte sett dem. - Vi nöjde oss med att berätta för dem vad som hänt och jag pratade med dem från sjukhuset och sa att jag var okej. De var mest fascinerade över att jag hade fått åka ambulans. How cute is that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Det finns inte många spelare som bjuder på så mycket underhållning som Linus Omark gör, underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Sjukt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Det där är den snyggaste straffen jag någonsin sett, helt ärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Det finns inte många spelare som bjuder på så mycket underhållning som Linus Omark gör, underbart. Damn - jag blev sjukt underhållen av att se det där, och jag är inte direkt någon hockeyfantast. Go Linus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Kanske blir vår nya stjärn spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2009 Linusar gör stiliga mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 (redigerad) En riktig beauty!! Lite Ovechkin stuk över de hela Redigerad 3 april, 2009 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts