Jump to content

Hockeytråden!

Gof
 Share

Recommended Posts

Suck, förlusten igår var fan riktigt bitter. Grymt övertag av matchen och vips, en idiot-passning och så är ssk med i matchen igen. 3-1 känns verkligen inte rättvist någonstans men blir lätt så när man inte tar vara på sina chanser.

Domarinsatsen, blä. Åt båda håll givetvis, blåste helt klart sönder matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Qouad....Leksand kommer aldrig att lyckas....de har fan försökt i 100 år.

Tredje året i rad de misslyckas med att ta sig upp och 4'e misslyckade kvalserien i rad. Leksand är inte längre ett Elitserie-lag i fel serie. Det är ett Allsvenskt lag med sponsorer (well, ett tag till i alla fall) och arena med kapacitet för Elitserie-spel.

Jag fnissade lite lätt när en av Leksands stora värvningar inför säsongen var OEL, en back född -91. Men jag tror det är rätt väg att gå, tror Leksand måste hitta det hjärta som höll igång laget förr i tiden. Unga talanger från trakten som inte bara brinner för hockey, utan för Leksand. (Nu är inte OEL därifrån, så misstolka inte)

Kommer inte kolla flera resultat från årets KS, vilket fiasko.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har Leksand vunnit två matcher mot Västerås och man pratar om att man "hittat formen", snälla. Haha, det är nästan komiskt att man inte inser att det inte håller att förlora de 4 inledande matcherna.

Vad jag egentligen tänkte skriva var det här; Ett utdrag ifrån en intervju med Antti-Jussi Niemi:

Har din fru sett bilderna?

- Jo, de har varit publicerade i en del finska tidningar också. Hon tyckte väl inte att det såg särskilt roligt ut. Men mina barn har inte sett dem.

- Vi nöjde oss med att berätta för dem vad som hänt och jag pratade med dem från sjukhuset och sa att jag var okej. De var mest fascinerade över att jag hade fått åka ambulans.

How cute is that? >_<:(:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor