Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Du har fel därockså. MoDo blir ett slutspelstrecks lag däremot Åter igen håller jag med dig. Tror Luleå kommer klara sig till slutspel med ganska småstor marginal. Då menar jag att dom förhoppningsvis kommer 5-6 i tabellen. Kanske. Redigerad 4 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Åter igen håller jag med dig. Tror Luleå kommer klara sig till slutspel med ganska småstor marginal. Då menar jag att dom förhoppningsvis kommer 5-6 i tabellen. Kanske. Kanske 8:a men definitivt inte 5:a eller 6:a, MoDo kommer nog ligga bland dom 5 bästa i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Kanske 8:a men definitivt inte 5:a eller 6:a, MoDo kommer nog ligga bland dom 5 bästa i år. Enda anledningen till att dom inte åker ut i år är Krizan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Enda anledningen till att dom inte åker ut i år är Krizan Plus Sundström, Skröder, Döme, Salomonsson, Svartvadet och några till. Krizan var inte så jättebra första halvan igår, även om han var bäst på plan sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Plus Sundström, Skröder, Döme, Salomonsson, Svartvadet och några till. Krizan var inte så jättebra första halvan igår, även om han var bäst på plan sen. Sundström tror jag kommer "floppa". Han är överskattad. Salomonsson är bättre isf. Tror Modo, om dom ens kommer till slutspel, tar 8:e platsen isåfall. Redigerad 4 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Sundström tror jag kommer "floppa". Han är överskattad. Salomonsson är bättre isf. Tror Modo, om dom ens kommer till slutspel, tar 8:e platsen isåfall. Haha, ser ju bättre ut nu i alla fall. Sundström har då inte gjort bort sig än i alla fall. 3 mål än så länge. Luleå däremot kanske t.o.m får kvala i år, men det tror jag inte. Har dom vunnit någon match än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Haha, ser ju bättre ut nu i alla fall. Sundström har då inte gjort bort sig än i alla fall. 3 mål än så länge. Luleå däremot kanske t.o.m får kvala i år, men det tror jag inte. Har dom vunnit någon match än? Samtidigt har han inte varit beundransvärt duktig, som det lät att han var. Ja, Luleå har vunnit, faktiskt bara vunnit 1 match mindre än Modo. Haha, "kvala"... Skulle gissa på att det är större chans att ett lag som Modo får göra det. Fast, jag tror inte dom heller kommer få göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Samtidigt har han inte varit beundransvärt duktig, som det lät att han var. Ja, Luleå har vunnit, faktiskt bara vunnit 1 match mindre än Modo. Haha, "kvala"... Skulle gissa på att det är större chans att ett lag som Modo får göra det. Fast, jag tror inte dom heller kommer få göra det. Kom förfan nu inte och säg att Luleå har bättre trupp än MoDo, för då börjar jag skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Kom förfan nu inte och säg att Luleå har bättre trupp än MoDo, för då börjar jag skratta. Ja inte fan säger jag att dom har sämre iaf. Men vänta bara, bara vänta, i slutet av säsongen kommer tabellen tala sitt klara språk. Jag sitter inte och påstår att Lule kommer vinna SM-guld, men dom kommer garanterat gå bättre än Modo. Redigerad 4 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Kom förfan nu inte och säg att Luleå har bättre trupp än MoDo, för då börjar jag skratta. Luleå har bättre trupp än modo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Luleå har bättre trupp än modo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Bryr mig inte så hårt i er diskussion, hoppas bara att SAIK får en bra förstasäsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Bryr mig inte så hårt i er diskussion, hoppas bara att SAIK får en bra förstasäsong Verkar gå hyffsat för dom iaf. Luleå mot DIF den tionde. Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Ikväll ska jag och brossan gå på HV-Djurgården iaf Ska bli skoj , se HV få stryk Hoppas jag iaf Redigerad 5 oktober, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Och det är även Luleå - MoDo ikväll. Håller Luleå samma klass som mot brynäs, då får dom nog t.o.m stryk av mitt lokala divison 2 A-lag. Så får hoppas dom rycker upp sig inför ikväll. Men jag tror ändå på förlust ikväll. Vet inte varför, det känns så bara. Skulle chansa på en 4-2, 5-2 till Modo som jag skrev några poster bak. Edit: Btw, någon som vet om det visas någon match på Canal + ikväll? Redigerad 5 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Och det är även Luleå - MoDo ikväll. Håller Luleå samma klass som mot brynäs, då får dom nog t.o.m stryk av mitt lokala divison 2 A-lag. Så får hoppas dom rycker upp sig inför ikväll. Men jag tror ändå på förlust ikväll. Vet inte varför, det känns så bara. Skulle chansa på en 4-2, 5-2 till Modo som jag skrev några poster bak. Edit: Btw, någon som vet om det visas någon match på Canal + ikväll? Japp, Luleå-MoDo ikväll. På canal+ sänder dom Malmö-Frölunda. Tippar på 4-2 till Modo. Tror Luleå har lärt sig en liten läxa efter Brynäs, så det blir nog en tuff match. Hur långt är det från Ö-vik till Luleå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Mwaha. Gick inte precis som jag tippat, för Luleå körde över MoDo med 5-1 istället. Aja, fint att se att dom ryckt upp sig rejält sen förra matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Kom förfan nu inte och säg att Luleå har bättre trupp än MoDo, för då börjar jag skratta. Mwaha. Gick inte precis som jag tippat, för Luleå körde över MoDo med 5-1 istället. Aja, fint att se att dom ryckt upp sig rejält sen förra matchen. Vad säger man SiXxe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Vidriga jävla HV. Pissgäng. Jag hatar Jämtin, ful jävel, fult jävla namn. HV 71. HV 71, vad är meningen med namnet? Djurgården var starka i sista och borde ha avgjort matchen, men då ska HV 71 ha en sån jävla tur att få ett power-play i slutminutrarna, äckliga jävlar. Sen blir jag irriterad över den där Gustavsson som slänger in pucken i buren, försöker han vara rolig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag säger bara grattis Luleå, men men. Lite förluster får man ta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts