Lajnux Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Hehe, kanske borde tänka på det snart. Det kommer inte hända igen så det är ingen idé att spara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Det kommer inte hända igen så det är ingen idé att spara den. Vi får väl se. Om Zuccarello fortsätter som han gör, och hela laget faktiskt, då kan det bli kul som fan iår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Vi får väl se. Om Zuccarello fortsätter som han gör, och hela laget faktiskt, då kan det bli kul som fan iår! nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Malmö tog mora vilket innebär att AIK nu har chans på en andraplats . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Härligt, Modo! 3-1 mot FBK men det kunde lika gärna blivit tvärtom efter några slarviga minuter i andra perioden.. Werners styrning var snygg och tursam, Timmys slagskott var helt jävla underbart och Sundström kunde ju inte bara missa backhandskottet. Nu är vi trea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 (redigerad) Härligt, Modo! 3-1 mot FBK men det kunde lika gärna blivit tvärtom efter några slarviga minuter i andra perioden.. Werners styrning var snygg och tursam, Timmys slagskott var helt jävla underbart och Sundström kunde ju inte bara missa backhandskottet. Nu är vi trea! Det var uget, Redigerad 4 oktober, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Varför spelade Pittsburgh och Ottawa här i Stockholm globen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 nä. jo. Härligt, Modo! 3-1 mot FBK men det kunde lika gärna blivit tvärtom efter några slarviga minuter i andra perioden.. Werners styrning var snygg och tursam, Timmys slagskott var helt jävla underbart och Sundström kunde ju inte bara missa backhandskottet. Nu är vi trea! MoDo var bättre hela matchen enligt mig, både i försvaret och i anfallet. Dock såg anfallet lite svagt ut i andra. Heja MoDo! Varför spelade Pittsburgh och Ottawa här i Stockholm globen? För att locka mer folk till hockey, tror jag. Samma sak förra året fast i England, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 För att locka mer folk till hockey, tror jag. Samma sak förra året fast i England, tror jag. Jag vet inte men är det inte något nytt med premiärerna? eftersom det redan hade spelats en match tidigare i prag. Premiärerna går i olika länder vad jag har förstått det som, varför det nu skulle vara bra kan man ju undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Jag vet inte men är det inte något nytt med premiärerna? eftersom det redan hade spelats en match tidigare i prag. Premiärerna går i olika länder vad jag har förstått det som, varför det nu skulle vara bra kan man ju undra. Som jag sa så förmodar jag att det är för att locka mer att gå på hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Som jag sa så förmodar jag att det är för att locka mer att gå på hockey. Vilket är värdelöst om det är så. Blir jag mer sugen på att åka till nordamerika eller kanada för att ottawa möter pittsburgh i globen? nja skulle inte tro det. NHL är tyvärr ett överbetalt jättejippo, visst är hockeyn bra men själen är såld för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Vilket är värdelöst om det är så. Blir jag mer sugen på att åka till nordamerika eller kanada för att ottawa möter pittsburgh i globen? nja skulle inte tro det. NHL är tyvärr ett överbetalt jättejippo, visst är hockeyn bra men själen är såld för länge sedan. Kanske är så att det finns folk som aldrig går på hockey som kollar på Pittsburg-Ottawa bara för att det är NHL, sen får upp intresset? Men det är en teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Vilket är värdelöst om det är så. Blir jag mer sugen på att åka till nordamerika eller kanada för att ottawa möter pittsburgh i globen? nja skulle inte tro det. NHL är tyvärr ett överbetalt jättejippo, visst är hockeyn bra men själen är såld för länge sedan. Men det är så idrott fungerar i USA. Dock förstår jag inte vad vi europeer ska ha med NHL att göra. Jag tror mycket beror på den nya ryska ligans framfart och NHl inte vill tappa sina fans här. Lite löjligt kanske, men det är ju ett sätt. Sen vill jag hellre se NHL alla dagar i veckan på TV än någon rysk stor jätteliga. Jävla torrt land i torra hallar med torra spelare och torra människor. Annars gillar jag det jag såg igår av DIF. Ridderwall ska vara förstekeeper och junisarna ska spela mera. Slutspel i år ska inte vara någon fara känns det som än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Vilket är värdelöst om det är så. Blir jag mer sugen på att åka till nordamerika eller kanada för att ottawa möter pittsburgh i globen? nja skulle inte tro det. NHL är tyvärr ett överbetalt jättejippo, visst är hockeyn bra men själen är såld för länge sedan. Kanske är så att det finns folk som aldrig går på hockey som kollar på Pittsburg-Ottawa bara för att det är NHL, sen får upp intresset? Men det är en teori. http://www.hockeyexpressen.se/nhl/1.132292...r-publikmatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Men säga vad man vill om att premiären går i Europa, det var på samma villkor som det är i USA, men vad välorganiserat allt är runt arangemanget, när det var reklam för tv-tittarna i USA (vet inte om det var reklam i Sverige också) så spolades och skottades isen på några sekunder, och Svensk tv framstår ju som öppna kanalen jämfört med amerikansk, NBC, ABC, CNN, ESPN, NASN och några andra drog in sina grejer i globen, så kommer tv4 med en kamera och en mic . Matchtempot var det ju såklart också stor skillnad på, allt gick fort, klapp klapp hockey på hög nivå, Elitserien borde också införa mindre rinkar. Hann inte se hela matchen igår (jobbade) men ska åka in nu och kolla, NHL är jävligt roligt och äntligen har det börjat, nu väntar många sömnlösa nätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Hann inte se hela matchen igår (jobbade) men ska åka in nu och kolla, NHL är jävligt roligt och äntligen har det börjat, nu väntar många sömnlösa nätter. Det stämmer. Har precis köpt ESPN för 40 kronor i månaden för att få ännu mer. Då får jag lite amerikansk fotboll i den kryddan också. Så jävla gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Det stämmer. Har precis köpt ESPN för 40 kronor i månaden för att få ännu mer. Då får jag lite amerikansk fotboll i den kryddan också. Så jävla gott. Fast....vill du ha den bästa amerikanska sporten på tv ska du beställa NASN, dom som canal+ köper matcher av, dom visar typ all sport, NFL, MLB, NHL, NBA, NASCAR osv, jag vart väldigt besviken när jag beställde ESPN då det visade sig att det vara en Europeisk version som mest körde dokumentärer och repriser på matcher från 70-talet typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Fast....vill du ha den bästa amerikanska sporten på tv ska du beställa NASN, dom som canal+ köper matcher av, dom visar typ all sport, NFL, MLB, NHL, NBA, NASCAR osv, jag vart väldigt besviken när jag beställde ESPN då det visade sig att det vara en Europeisk version som mest körde dokumentärer och repriser på matcher från 70-talet typ. Jo det var NASN jag menade. Hade ESPN på varje hotell i USA och märkte att den kanalen var jävla trevlig. Men märkte även precis att ESPN knappt går att hitta i Canal Digitals utbud och därför inte tycks gå att köpa. Sa det får allt bli NASN, trevligt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Uddamålsseger mot Huddinge, skitmatcher ska vinnas de med . Nu ligger vi tvåa i allsvenskan efter 6 omgångar, förlorar leksand sin match har vi samma poäng som dem, riktigt imponerande start måste jag säga. AIK mot Elitserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 http://www.hockeyexpressen.se/nhl/1.132292...r-publikmatcher Då hade jag ju delvis rätt, i alla fall. Uddamålsseger mot Huddinge, skitmatcher ska vinnas de med . Nu ligger vi tvåa i allsvenskan efter 6 omgångar, förlorar leksand sin match har vi samma poäng som dem, riktigt imponerande start måste jag säga. AIK mot Elitserien. Och Växjö vann mot Malmö efter straffar, bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts