Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) BOPOBOOBIES Redigerad 29 februari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Ja, det kommer troligtvis bli ännu en rolig säsong för mig. FBK kommer försvara guldet. Dom ser riktigt heta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Är inte så insatt i ishockey men jag kommer heja på malmö redhawks och se alla deras matcher på TV eftersom jag har säsongskortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Ingen Elitserie utan Leksand ...hoppas väl på HV71 i brist på annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag tycker inte att hockey är så kul, jag håller bara koll på elitserien om det går bra för Brynäs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Jag tycker inte att hockey är så kul, jag håller bara koll på elitserien om det går bra för Brynäs Niklas Bäckström lär antagligen vinna ett tiotal matcher åt er på egen hand. Lycka till DIF kommer att komma till final iår. Jag kan nästan lova det Redigerad 25 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Mja man ska inte lova för mycket. Men truppen är för underbar. Härlig blandning gamla och nya. Gamla gardet med Falk-Ronnie-Johannsson-Linkan finns kvar plus att våra nya kuggar Thörn-Ribbenstrand-Ridderwall-Löfberg och allt vad dom heter. Sen är nyförvärven riktigt bra där vi fått b.la Dragan Umicevic, Pär Bäcker, Morten Ask, Fimpen, Martin Lindman för att nämna några. Nej iår blir det spännande, och framför allt, en starkare klack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Antingen bajen i allt eller bajen i inget. Ser fram emot derbyna mot solna svart... hoppas solna blå åker ur så vi kan krossa er med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Antingen bajen i allt eller bajen i inget. Ser fram emot derbyna mot solna svart... hoppas solna blå åker ur så vi kan krossa er med Det kanske vore en bra idé om ni satsade på att gå upp istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 HÅÅÅÅÅVEEEEE! Dom kommer i år. Bara Liv tar sig i kragen ett par kilon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Har hållt på HV av nån sjuk anledning, kommer nog göra det igen, fastän jag aldrig håller koll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 HÅÅÅÅÅVEEEEE! Dom kommer i år. Bara Liv tar sig i kragen ett par kilon. Liv spelar inte ikvar i HV. Det finns bara ett lag, Luleå! Dom kommer bli farliga iår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Det kanske vore en bra idé om ni satsade på att gå upp istället? Jo men hur skulle dif klara sig då? Vet du varför dif inte vinner guld längre? för bondeföreningarna har börjat köpa från bajen som annars varit difs "farmalag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jo men hur skulle dif klara sig då? Vet du varför dif inte vinner guld längre? för bondeföreningarna har börjat köpa från bajen som annars varit difs "farmalag" Sthlmlagen FTW @DensomsaLuleå: Inte en chans, Ska bli jättekul att reta alla i skolan efter varje luleåförlust Skämt åsido, Den där nya slovenen dom köpte ser bra ut, Och sen har du Åkerström tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 @DensomsaLuleå: Inte en chans, Ska bli jättekul att reta alla i skolan efter varje luleåförlust Skämt åsido, Den där nya slovenen dom köpte ser bra ut, Och sen har du Åkerström tillbaka Sanna mina ord, dom kommer gå långt den här säsongen lule Jepp, Tomas Sourvy, sen har dom ju tecknat med Lubos bartecko sedan tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Håller på Färjestad och i år känns det verkligen som dom kommer försvara guldet igen. måste bara säga att de nya tröjorna suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Det börjar tagga ihop sig inför Elitseriepremiären nu. Jag är förväntansfull på DIF iår, Nyförvärven Daniel Larsson, Draagan Umievecic och Pär Bäcker. Tror guldet går till Färjestad eller Frölunda, hjärtat säger dock Färjestad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 FRÖLUNDA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Lite ironiskt att spelaren man hatade mest av allt just går till Djurgården. Pär Bäcker är ingen snubbe jag förvämtar mig särskilt mycket över, tror han är mer värvad för att sätta lite fart i truppen och ta smällarna som våra juniorer bangar i vissa situationer. Sen kan jag säga till dibel att anledning till att vi har mer problem nu är att vi är klenare ekonomiskt. Vi tar in egna juniorer vilket jag tycker har funkat bättre än dina så kallade importer som vi skaffat från ditt lag. DIF är det ända laget med bra framtid och många lovande juniorer. Sen behöver man inte värva sig fram till framgång, DIF har två uländska spelare, ändå är dom så jävla mycket bättre än Bajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Lite ironiskt att spelaren man hatade mest av allt just går till Djurgården. Pär Bäcker är ingen snubbe jag förvämtar mig särskilt mycket över, tror han är mer värvad för att sätta lite fart i truppen och ta smällarna som våra juniorer bangar i vissa situationer. Sen kan jag säga till dibel att anledning till att vi har mer problem nu är att vi är klenare ekonomiskt. Vi tar in egna juniorer vilket jag tycker har funkat bättre än dina så kallade importer som vi skaffat från ditt lag. DIF är det ända laget med bra framtid och många lovande juniorer. Sen behöver man inte värva sig fram till framgång, DIF har två uländska spelare, ändå är dom så jävla mycket bättre än Bajen. Vi är det svenskaste laget i serien. Alla andra har typ 5-10 importer a lá Frölunda. Men som sagt, DIF's framtid är ljus, Om än ljusare än gårdagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts