Simon Andersson Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag trodde det bara fanns 8 trucking missions. Men jag har gjort 11? och det finns fler. Har det blivit något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Finns fler än åtta. Och vad du tror är inte det som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon Andersson Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vad står det här då. http://www.gtasanandreas.net/checklist/ http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...rucking+mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Åtta. Det är dom som man gör vid Garaget i Badlandsöverfarten i väst från LS. EDIT. Jag hatar stavfel Redigerad 25 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cjcj Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vart finns dom andra då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon Andersson Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Det är dom uppdragen som jag har kört. Men det tar inte slut vid 8 uppdrag utan fortsätter. Redigerad 25 augusti, 2006 av Simon Andersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jo.. det är 8 uppdrag dum ska göra för att få asset money. men du kan göra så många uppdrag du vill efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon Andersson Skrivet 29 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Då har jag råkat ut för en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Gnäll inte för mycket över det... dom är ju faktiskt ganska roliga att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts