Jump to content

MSN till mobilen?

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Jag hade ett javaprogram på min mobil (se k700i) en gång som fungerade som messenger. Det var kopplat till messenger via någon internet-server som man fick registrera sig på. Finns säkert flera olika sånna program som du kan prova.

Okaj, men det e inte andra messenger program jag vill ha :mellow: vill ju ha MSN :huh:

det e ju där alla kompisar finns, pallar inte hitta fler kompisar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okaj, men det e inte andra messenger program jag vill ha :mellow: vill ju ha MSN :huh:

det e ju där alla kompisar finns, pallar inte hitta fler kompisar :)

Du måste ha ett 3 abonnemang iallafall, så mycket vet jag.

Edit, taget från 3.se:

Redan i dag kan 3 leverera två mobiler, LG U890 och LG U300, med MSN Messenger förinstallerat och med en särskilt "softkey" för att nå programmet. Det kommer också vara möjligt att ladda ner MSN Messenger i andra modeller, och efterhand kommer alltfler av 3:s mobiler att levereras med MSN Messenger förinstallerat.
Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okaj, men det e inte andra messenger program jag vill ha :P vill ju ha MSN :P

det e ju där alla kompisar finns, pallar inte hitta fler kompisar ;)

Som Curly sa. Programmet var till för att chatta med sina msn-kontakter. Tyvärr minns jag inte vad det heter. Det var ganska fult, men det gick att chatta med sina msn-kontakter och det var ju det viktigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor