Shady_4_life Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Tja !! jag har en SonyEricsson K800i och undrar ifall man bara kan ha msn på dom nya Lg mobilerna, eller om man måste va "3"-kund??? och OM jag kan få msn på min, var laddar man ner det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Har för mig att det ska vara en telefon med Windows Mobile, Är inte säker dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Har för mig att det ska vara en telefon med Windows Mobile, Är inte säker dock Okey, men e det bara vissa mobiler som är det? asså om det e en standard, eller om det går att ladda ner ^^?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag hade ett javaprogram på min mobil (se k700i) en gång som fungerade som messenger. Det var kopplat till messenger via någon internet-server som man fick registrera sig på. Finns säkert flera olika sånna program som du kan prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag hade ett javaprogram på min mobil (se k700i) en gång som fungerade som messenger. Det var kopplat till messenger via någon internet-server som man fick registrera sig på. Finns säkert flera olika sånna program som du kan prova. Okaj, men det e inte andra messenger program jag vill ha vill ju ha MSN det e ju där alla kompisar finns, pallar inte hitta fler kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Okaj, men det e inte andra messenger program jag vill ha vill ju ha MSN det e ju där alla kompisar finns, pallar inte hitta fler kompisar Du måste ha ett 3 abonnemang iallafall, så mycket vet jag. Edit, taget från 3.se: Redan i dag kan 3 leverera två mobiler, LG U890 och LG U300, med MSN Messenger förinstallerat och med en särskilt "softkey" för att nå programmet. Det kommer också vara möjligt att ladda ner MSN Messenger i andra modeller, och efterhand kommer alltfler av 3:s mobiler att levereras med MSN Messenger förinstallerat. Redigerad 25 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Okaj, men det e inte andra messenger program jag vill ha vill ju ha MSN det e ju där alla kompisar finns, pallar inte hitta fler kompisar Man kan ha sin vanliga lista på andra program också kära vän. QuickIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Agile Messenger, inte säker på om det fungerar till K800i dock. Får alltid bra betyg. Skaffa en Qtek annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Imic client, finns att ladda hem på jabber.nu! Men det är lite segt och så. men räddade många bilsemestrar för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 27 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Imic client, finns att ladda hem på jabber.nu! Men det är lite segt och så. men räddade många bilsemestrar för mig! men vad kostar det? asså e det gratis att ladda hem? och vad kostar det sen när man har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 men vad kostar det? asså e det gratis att ladda hem? och vad kostar det sen när man har det? men kan du läsa? asså kan du inte bara prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Okaj, men det e inte andra messenger program jag vill ha vill ju ha MSN det e ju där alla kompisar finns, pallar inte hitta fler kompisar Som Curly sa. Programmet var till för att chatta med sina msn-kontakter. Tyvärr minns jag inte vad det heter. Det var ganska fult, men det gick att chatta med sina msn-kontakter och det var ju det viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Funderar på att köpa en LG U880. Står att man betalar 78kr, 29 för mobilen och miniavgift på 49kr. Synd bara att man lär betala dubbelt för att få msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts