Cortez Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Är lite efter med frågan, men minns inte att den någonsin ställts här så. Det finns ju vissa ledtrådar i cutscenes faktiskt och andra ställen. Big Smoke skjuter inget när man jagar Ballas även om Ryder gör det. Pulaski och Tenpenny sågs minst 2 gånger vid Big Smokes hus, ifrån garaget och inifrån hans hus. De dyker även upp hemma hos Ryder. Och Big Smoke bodde inte kvar på Grove Street heller. Hur som helst, misstänkte ni dom? Jag tror inte jag gjorde det alls, var för inne i spelet skulle jag tro. Edit: Skulle gjort en poll, men misslyckades lite. Jaja, shit happens. Redigerad 25 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Nejnej.. Det hade jag inte en tanke på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Nopp. Det kom ganska överraskande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag tyckte ryder var lite "sådär", men jag misstänkte honom aldrig. Vart chockad av båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Inte i fösrsta början. Men efter andra gången som man såg poliserna i hans hus så började jag misstänka nåt för Big Smoke, Och Ryder men vet ej varför Och sen såg man ju The Green Sabre... Då hade jag fattat att Ryder var en.. Och Big somke fatta jag nåt uppdrag senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag tyckte ryder var lite "sådär", men jag misstänkte honom aldrig. Vart chockad av båda två. Jag med Vart Chockad när jag fick veta det där om Big Smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag misstänkte Big Smoke mer än Ryder. Han hade ju flyttat ut från Grove till ett Ballas område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag misstänkte Big Smoke lite, men inte Ryder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag visste att Ryder var en idiot, men inte Big Smoke Han som var så trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag misstänkte ingenting. Blev riktigt chockad när jag såg dom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Misstänkte aldrig nåt men när man fick veta blev man lite sur . Men skönt var det att döda dom sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Ja, men det tog ett bra tag innan man fick det, speciellt Big Smoke, honom får man ju inte döda förrän i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nej blev väldigt chockad...mest för att ja fattade inte alla spår första gången. Förresten passar på att fråga om n¨ån visste vem det var som ringde med den konstiga rösten (Toreno)? Ja minsta att ja trodde det var Big smoke första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts