notorius Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 äger klubben pole positin, hur ska jag göra för att börja tjäna pengar på det? tack på förhand!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 kolla på strippan ända tills du har betalat 600 $, gå då ur rummet och du har "klarat" pole position asset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 man behöver inte ge henne 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 jooo du.... jag hade inte koll på hur mycket jag gav henne men jag tror att jag gav henne 1000 dollar. :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Magne Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Jag tror jag gav henne 800 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 jag lät maskinen stå på medans jag titta på tv. så den stog på i typ 2,30 timmar. men dom pengarna känar man ihop snappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddePS3 Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 exakt som jagt gjorde.... men efter det där kommer tjejen på stången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 tjejen på stången? förklaring, tack! ska man titta på dem också? jag gav nog strippan 800, man ska jueu ta hand om sina skyddslingar! Nu har jag så mkt pengar att jag inte vet vad jag ska göra med allt! Någon som har ngt förslag? Man skulle kunna köpa mer grejer! Eller kunna välja vilka kläder man skulle köpa från tex. "Rafaels"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Samma här Tigerr när keep your freinds close är klart och allt så har man skit mycekt pengar... Jag gick ut med mina hundar när jag tittade på strippan och sedan när jag kommn så, var jag 1000 kr fattigare men jag tog igen det snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 och sedan när jag kommn så, var jag 1000 kr fattigare Kronor? japp det är ju valutan i Usa..(sarkasm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts