Kebab Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Det var det här ni pratade om, right? http://img107.imageshack.us/img107/6324/hjealpeek0.png Glad som fan över att ni varnade mig, var nära att trycka, faktiskt. Förresten, den personen som skickar ut allt det där.. händer det något med hans/hennes dator? Hon svarar nämligen inte nu när jag skickar till henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Det var det här ni pratade om, right? http://img107.imageshack.us/img107/6324/hjealpeek0.png Glad som fan över att ni varnade mig, var nära att trycka, faktiskt. Förresten, den personen som skickar ut allt det där.. händer det något med hans/hennes dator? Hon svarar nämligen inte nu när jag skickar till henne. Hennes dator är smittad, annars skulle hon aldrig ha ofrivilligt skickat länken till dig. Så ja, hennes dator lever antagligen sitt eget liv just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hennes dator är smittad, annars skulle hon aldrig ha ofrivilligt skickat länken till dig. Så ja, hennes dator lever antagligen sitt eget liv just nu. Mjo, jag märkte det. Hon har loggat in och ur jättemånga gånger ikväll. Och så gjorde hon en ny hotmail, och trodde att det skulle funka. Och så när jag skulle vara snäll och försöka hjälpa henne så blev det något sånt här: -Har du någon slags virusskydd? -Jag vet inte? -Okej.. Men har du windows xp, då? (tänkte att hon kunde göra systemåterställning) -Men alltså.. jag vet inte! (Hon är inte så haj på det där med datorer ) Jaja. Nu.. vet ni det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Det var det här ni pratade om, right? http://img107.imageshack.us/img107/6324/hjealpeek0.png Glad som fan över att ni varnade mig, var nära att trycka, faktiskt. Förresten, den personen som skickar ut allt det där.. händer det något med hans/hennes dator? Hon svarar nämligen inte nu när jag skickar till henne. Offtopic och inget intressant men vi har samma stil och färg på texten på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Offtopic och inget intressant men vi har samma stil och färg på texten på msn Oh, yeah. Har haft det så så länge jag kan minnas faktiskt. Well, I´m done with this thread now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Kan samtidigt varna för detta meddelande: bist du das auf diesem foto? :S xxxx.PIF Fick meddelande sent igår kväll/natt så då hade man inte mycket till hjärnkapacitet, jag trycker på den. Dum som man kan vara. Nästa gång jag loggade in på msn så skickades samma meddelande från mig till alla som va online vid det tillfället. En trojan helt enkelt. Redigerad 9 september, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts