Foo Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag kommer in i den andra sånhär tråden längre, så fort man klickar där stänger hela skiten av sig (därför gör jag en ny tråd, för jag är verkligen i behov av hjälp då detta är en polares dator och han kommer hema på söndag ) Men vet ni något sätt att åtgärda alla problem som man fick med MSN-viruset? En störande grejj är att nåt program startar hela tiden man startar om datorn, och man kan välja antingen "kör" eller "kör inte", hur tar man bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Hur du skyddar dig mot VIRUS, ADWARE, SPYWARE etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag kommer inte heller in på den, datorn hänger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Funkar finfint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Råkade klicka på den förut. Dock har det inte hänt något med datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Jag försökte med allt som gick för att försöka ta bort det där viruset men det gick tyvärr inte. Det slutade somsagt med att jag formaterade om datorn, sååå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Testa köra en systemåterställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag kollade upp när Foo "skickade" det genom MSN-historiken, och tog systemåterställning till punkten innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 "David - Lund säger: The person have send you his fotoalbum your client doesnt support download: http://83.233.155.13:31080/sebbe@fjortis.k...Album.SCr" Har du tänkt att ta bort viruset? Börjar bli jobbigt. *länka inte skiten här inne också* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 *Text med länk till virus* Och det kan vara en fördel att ta bort länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Och det kan vara en fördel att ta bort länken? Lägg märke till *länka inte skiten här inne också*.. Jag editerade hans post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Lägg märke till *länka inte skiten här inne också*.. Jag editerade hans post. Sorry märkte inte det förns efter jag postade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Om man inte har tagit emot de får man de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Om man inte har tagit emot de får man de då? Om du inte klickar på länken så är du clean. Dom som skickar till dig är smittade, så bara ge fan i att va klåfingrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Om du inte klickar på länken så är du clean. Dom som skickar till dig är smittade, så bara ge fan i att va klåfingrig. Problement var att Foo skicke till mig jag klickade stängde ner snabb som fan (Jag han inte ladda hem hella) Fick jag de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har du tänkt att ta bort viruset? Börjar bli jobbigt. Håller med. Har inte Foo på msn men det är ganska själviskt att veta att man har det och bara skita i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Håller med. Har inte Foo på msn men det är ganska själviskt att veta att man har det och bara skita i det. Ja. Grymt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hejhej, hemsktmyckethej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hejhej, hemsktmyckethej! Vad gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vad gör du? Han visar Pinnen och Bilcn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts