Mr_Dufus Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Varför kan inte jag som som har kört storyn fram tills dess att man ska träffa Catalina (& på kartan) få militär efter mig? har haft ihjäl ca120 poliser vid samma tillfälle men kommer bara upp i 4 stjärnor. är det så att man låser upp antal stjärnor man får efter sig. under spelets gång? har sökt på alla möjliga ord jag kan komma på.... så ingen behöve gnälla att jag ska söka.... jeg mig ditt utmärkta sökord istället om det e för jävla svårt att bara ge ett enkelt svar. Redigerad 24 augusti, 2006 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Varför kan inte jag som som har kört storyn fram tills dess att man ska träffa Catalina (& på kartan) få militär efter mig? har haft ihjäl ca120 poliser vid samma tillfälle men kommer bara upp i 4 stjärnor. är det så att man låser upp antal stjärnor man får efter sig. under spelets gång? har sökt på alla möjliga ord jag kan komma på.... så ingen behöve gnälla att jag ska söka.... jeg mig ditt utmärkta sökord istället om det e för jävla svårt att bara ge ett enkelt svar. Tror att det är så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fuska fram en pansarvagn och gå lös, kan garantera dig att du kan få alla stjärnor då. Det krävs att du dödar, skjuter och spränger allt som rör sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fuska fram en pansarvagn och gå lös, kan garantera dig att du kan få alla stjärnor då. Det krävs att du dödar, skjuter och spränger allt som rör sig. Tror han måste klara till San fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Tror han måste klara till San fierro Tror han måste klara till las venturas, bara vad jag tror lita inte på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 LS - 4 SF - 5 LV - 6 Right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 LS - 4 SF - 5 LV - 6 Right? Japp... Tror det.. Sen efter man kommit till 3:e banan så är alla Lvl 6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts