Reve Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Snarare tragisk... 28 gånger? För mycket enligt mig... Jo men det har varit moddat dom flesta gånger och med fusk så dom fleste gånger har det tagit typ 2 timmar. Ja det är sorgligt men det är ett sorgligt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 .. ok.. kan du förklara det roliga för mig isåfall.. vad är det roliga med att fuska dig igenom storyn så det tar två timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag har klarat den 28 gånger. Eller har du klarat det 4-5 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Eller har du klarat det 4-5 gånger. Nej som ja sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 En liten, enkel fråga: Vad heter fusket du knappar in som gör att storyn kan köras på två timmar? Praktiskt, må jag säga, men knappast kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 En liten, enkel fråga: Vad heter fusket du knappar in som gör att storyn kan köras på två timmar? Praktiskt, må jag säga, men knappast kul. Det var nog med Trainer och Spaceeinsteins All in One mod. Men tro nu inte att ja alltid fuskar, jag tyckeer personligen det förstör spelkänslan men det var några gånger när jag testade olika grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag har klarat den 28 gånger. - Tönt - Fin guldfisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 - Tönt - Fin guldfisk Jo men det var när jag hade in gamla bärbara dator där SA var det enda nyare spel som funkade utan extremt lagg så vad hade man för val? Gå ut i snöslasket och bli blöt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jo men det var när jag hade in gamla bärbara dator där SA var det enda nyare spel som funkade utan extremt lagg så vad hade man för val? Gå ut i snöslasket och bli blöt? Typ, Tjejer, Brudar, Bruttor, Females, pr0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Typ, Tjejer, Brudar, Bruttor, Females, pr0n Det gjorde man också men man var ju hemma på veckorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Okej, Men, Du, Borde, Verkligen, Skaffa, En, Annan, Hobby, Än, Att, Klara, Ut, San Andreas, Jättemånga, Gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Okej, Men, Du, Borde, Verkligen, Skaffa, En, Annan, Hobby, Än, Att, Klara, Ut, San Andreas, Jättemånga, Gånger Jag har lagt av med det för längesen...nu ligger jag och sover i min kompis säng hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag har lagt av med det för längesen...nu ligger jag och sover i min kompis säng hela dagarna. Eeeww! Perverst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Eeeww! Perverst Vadå där finns brudar ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag har lagt av med det för längesen...nu ligger jag och sover i min kompis säng hela dagarna. Jag hoppas att din kompis är av det kvinnliga könet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag hoppas att din kompis är av det kvinnliga könet...? Nej men han ligger inte i sängen utan hans kvinnliga kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Typ, Tjejer, Brudar, Bruttor, Females, pr0n Stackers. Det enda sättet för dig att få kontakt med det feminina könet? Btw: Klart man kan ligga och mysa i sin kompis säng! Påämnet: Jag har inte spelat San Andreas sedan innan jul. Förutom när det blir lite SA:MP. Redigerad 19 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 WOHOOO jag klarade av spelet nyss.. fast har inte 100%.. har massa andra småuppdrag kvar, men jag klarade storyn .. härligt.. så nu blire nog att göra klart dom uppdragen sen blire monstertrucken ute i öknen svin roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Brukar lira GTA: SA Multiplayer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jag brukade köra omkring och göra inbrott hos de rika, och ganska ofta hitta på egna uppdrag men det var lite enformigt, sedan så var jag tvungen att avinstalera spelet sedan... Vilket av ''Ärliga jobben'' är roligast? Lite offtopic men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts