Mr_Dufus Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 TA dig till Las Venturas å kör runt på motorvägen med en mc på "mitträcket". se hur långt du kommer... skojigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Se hur lång wheelie du kan göra med polismotorcykeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Lek med ett snabbt plan. typ hydran.....kör in å låg sniffa i städer. under över emellan bygdnader å annat skojsigt...lätt att över skatta sig själv. men roligt under tiden... sha sparningenpå flygfältet så går det fort att börja om ifall olyckan eframme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Tog mig friheten att ändra din post till lite mer lättläst bara. Tackar Klara om Storyn igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 KILLER SPREE!! Turas om med mina polare hemma hos honom och testa och se vem som kan döda flest utan att bli arresterad/dödad. Skitkul när det finns alla vapen att välja mellan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Typ dryga omkring på motorcykel och lyssna på musik, leta tags, snapshots mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 - Hitta dina egna uniqe stunt jumps... hoppa ner från tak, över bilar. - sicksacka mellan bilarna på fel sida vägen på motorvägen. kommer få dig att bli en bättre förare ifall du får för dig att börja om SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag avinstallerade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag avinstallerade spelet. Så intressant. OT: Själv letade jag efter en massa myter:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Spela arkad spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddaris Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hej spela multiplayer - online. de är faktist kul och jag har gjort ett eget gäng och så. vi brukar oftast alltid kriga mot andra om ni vill veta nått mer så adda mig på msn yellow.-.man@hotmail.com jag hoppas ni börjar spela multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sparky Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 (redigerad) Jag brukar stå högst upp på motorvägskorsningen (mot norr och söder) i Los Santos. Där kör bilisterna så fort att de krockar på varandra, snurrar, krashar, välter, brinner och smäller. Gå dit, det är värt det. Redigerad 10 september, 2006 av Sparky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 OffT: Jag har ett problem. På uppdraget där man ska bränna mariuanaplanterna med TT så laggar han fast på samma ställe som han börjar på. Och då står polishelikoptern precis ovanför honnom. Och när jag brännt allt och ska spränga helikoptern så landar den ju på/nära han så att han dör. Han står alltså still där hela tiden. Bugg. Någon som v.. Oj då.. Aja. Någon som vet varför? OT: Låtsats att du gör en film. Eller Gör en film. Askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Se hur lång wheelie du kan göra med polismotorcykeln Se hur lång wheelie du kan göra med polismotorcykeln Sorry skulle lägga upp en bild men "tappade bort den". Ledsen för att jag drog up tråden. Redigerad 22 september, 2006 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag har inte klarat spelet än, men jag brukar ta en BMX och hoppa över bilar och höga staket as roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag har inte klarat spelet än, men jag brukar ta en BMX och hoppa över bilar och höga staket as roligt.. ja. det är ganska kul.. Cykel är ändå ett grymt fordon under uppdrag. när det gäller att ta sig ifrån polisen.. bara att hoppa över ett staket eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Klarade storyn igen för ett par minuter sedan. (3:e gången! SKRYT SKRYT!) Själv kör jag runt med motorcykel och stuntar, eller så tar man Hydran och undviker missiler från Area 69. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Klarade storyn igen för ett par minuter sedan. (3:e gången! SKRYT SKRYT!) Själv kör jag runt med motorcykel och stuntar, eller så tar man Hydran och undviker missiler från Area 69. Jag har klarat den 28 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag har klarat den 28 gånger. Å det e du säker på? för du har räknat varje gång? eller är det bara en siffra på måfå för att du ska vara lite ballare en oss andra.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Å det e du säker på? för du har räknat varje gång? eller är det bara en siffra på måfå för att du ska vara lite ballare en oss andra.? Snarare tragisk... 28 gånger? För mycket enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts