Tha Orpanitsh Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) VAAAAD kan man göra för kul nu då? jag grinade ganska länge efter att storyn tog slut för 9ånde gången för mig igår. Vad brukar ni göra i SA utom typ som man bruka meja ner fålk ibland byta stil testa stunt hopp OSV men e det något annat kul som ni vet? Snälla dela det men mig jag vill ha KUL i SA igen! PS: Ja jag e tillbacka Tha orpahitsh r tillbacks!!! Efter att ha varit bannad i snart 5månader så här e jag! =) hej allihop! Redigerad 24 augusti, 2006 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Köra multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Leka med sniper på ballas gäng...... Only headshots count´s! DIE MOTHERF**KER DIE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 VAD du kan GÖRA är att spela multiplayer, rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Försöka få 100% som jag. Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Installera Gta VC o klara nedå men lira Samp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Du kan ju installera VC då, Det är kul. Jag brukar lira SA-MP Tog mig friheten att ändra din post till lite mer lättläst bara. - .Jag stuntar, Det är allt jag gör nuförtiden, Det är kul @Orphantish: Du kanske ska tänka på att klistra in alla dina poster i W0rd innan du postat dom så slipper du stavfel. And soon you are banned again! Hasta La Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Modda Online och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 24 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Skjuta ballas /gjort (måånga gånger) Multi player/ NÖRDAT 100% / gjort Det där e ju saker alla gör efter och innan storyn...... HAHA stav fel nördar, va fan SKIIIT i det!!! Tog mig friheten att ändra din post till lite mer lättläst bara. - .Jag stuntar, Det är allt jag gör nuförtiden, Det är kul @Orphantish: Du kanske ska tänka på att klistra in alla dina poster i W0rd innan du postat dom så slipper du stavfel. And soon you are banned again! Hasta La Vista hmmm va fan? :'( NOOOOO ska du ni banna mig igen?? EVIIIL! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Skjuta ballas /gjort (måånga gånger) Multi player/ NÖRDAT 100% / gjort Det där e ju saker alla gör efter och innan storyn...... HAHA stav fel nördar, va fan SKIIIT i det!!! hmmm va fan? :'( NOOOOO ska du ni banna mig igen?? EVIIIL! :'( Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 24 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Hur gammal är du? 16 O hatar att vara bannad -.- ska du skita i förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 16 O hatar att vara bannad -.- ska du skita i förresten! Ta det lite lugnt nu.. Regelbrott = Bann Så om du inte vill bli bannad kan du läsa igenom reglerna http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=boardrules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 24 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Ta det lite lugnt nu.. Regelbrott = Bann Så om du inte vill bli bannad kan du läsa igenom reglerna http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=boardrules LOL värsta ADVOKATEN FAN HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 LOL värsta ADVOKATEN FAN HAHAHA Ja fifan. Värsta långa tiden du kommer vara kvar här då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 24 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Ja fifan. Värsta långa tiden du kommer vara kvar här då. ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Ja fifan. Värsta långa tiden du kommer vara kvar här då. Nej SA-MP FTW! Edit: Quota fel ... Redigerad 24 augusti, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 ja? Jag bettar 200 på att du är bannad nästa vecka. Sätter nån emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag brukar ta en cross och åka runt,det är skitkul åka o flyga och sådär, de kan ni prova på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag bettar 200 på att du är bannad nästa vecka. Sätter nån emot? Inom 24 timmar... Han har redan spammat i 3 trådar.. Där av en var min :'( ------------------------------------------------------------------------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Nu ser jag anledningen till varför han var bannad. Aja, *Gone* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts