xstreem Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag har hört en annan verision - snö, ärta, stol, tio. Snow pee chair ten. Ah nej! Pee är inte ärta... Pea är ärta! Pee är en helt annan sak än pea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Ah nej! Pee är inte ärta... Pea är ärta! Pee är en helt annan sak än pea! Hrm, jag är för van vid att skriva urinera istället för ärta. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Nu är det inte mkt tungvrickare längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Peter Piper picked a peck of pickled peppers. A peck of pickled peppers Peter Piper picked. If Peter Piper pecked a pick of pickled peppers, Where's the peck of pickled Peppers Peter piper picked? The peck of pickled peppers that Peter Piper picked Is where Peter Piper put the peck of pickled peppers That Peter Piper picked. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar bivar beff ivar beff ivar beff ivar beff eff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff o.s.v den är skit dryg i längden Den där var skitrolig jag fick det till o'boy och corn flakes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. o.s.v. "Flula fliskar flyter flut" blir det för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. Fula fiskar flyter fult. o.s.v. Den lyckas jag av nån anledning säga rätt på nästan varje gång. Men jag förstår inte vad som händer om man säger Ivar beff, ivar beff, ivar beff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 "Flula fliskar flyter flut" blir det för mig. Fyra fliskar flyter flult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Men jag förstår inte vad som händer om man säger Ivar beff, ivar beff, ivar beff? Inte jag heller BTW tungvrickare vettefan om det är Men försök säga Pakorum flera gånger jätte fort. Likaså Ungkarl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Packa pappas kappsäck. Jag hatar den när jag var mindre, och hatar den faktist nu med. Det blir fan ALLTID Kappa pakkas paksäck. Testade den på en polare när han var full, han fick det till "Pappa pappa, kappsex" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Inte jag heller BTW tungvrickare vettefan om det är Men försök säga Pakorum flera gånger jätte fort. Likaså Ungkarl. Mjo, ungkarl känner man ju till. Men Pakorum? För mig blir det nåt i stil med: Umpökar, umpökar, umpökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Den du är nu där du är nu när du är där vem du än är vem är du nu när du är den du är när du är här? Vet inte ens om det är nån riktig mening @Kebab: Jag fick det till "Packa rumpa"... Redigerad 24 augusti, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Mjo, ungkarl känner man ju till. Men Pakorum? För mig blir det nåt i stil med: Umpökar, umpökar, umpökar? Pakorum. Ko rumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Pakorum. Ko rumpa. Oj! Hade jag aldrig fått det till! ...men vad blir det med beff ivar nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Menningen med ivar beff är att man inte får det till något annat! Det är därför den är så dryg Testa runki´n rull flera gånger. Redigerad 25 augusti, 2006 av ULTIMA TURE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Vad blir det om man säger runki'n rull då?? Redigerad 28 augusti, 2006 av Svamp-Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Vad blir det om man säger runki'n rull då?? Det kan du väll lista ut själv, din körv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Q Q Q Q Q Q Q Q Q . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Q Q Q Q Q Q Q Q Q . Spamming are so exciting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts