RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Här kan ni posta olika "Tungvrickare". Ett exempel på tungvrickare: She sells seashells, By the seashore. The shells she sells, Are surely seashells. So if she sells shells, On the seashore, I'm sure she sells, Seashore shells. Alltså, saker som är svåra att säga. Sju sjösjuka sjömän *kommerinteihågresten* Om ni har lust kan ni posta inspelningar där ni själva säger olika tungvrickare på kortast möjliga tid. Sex laxar i en laxask Redigerad 23 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Sex laxar i en laxask på 0.92sek!laxar.wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Här kan ni posta olika "Tungvrickare". Ett exempel på tungvrickare: She sells seashells, By the seashore. The shells she sells, Are surely seashells. So if she sells shells, On the seashore, I'm sure she sells, Seashore shells. Alltså, saker som är svåra att säga. Sju sjösjuka sjömän *kommerinteihågresten* Om ni har lust kan ni posta inspelningar där ni själva säger olika tungvrickare på kortast möjliga tid. Sex laxar i en laxask Sju sjösjuka sjömän på skeppet sjanghaj? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Sex sexiga lackluder i en vaxad laxröv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Packa pappas kappsäck. Jag hatar den när jag var mindre, och hatar den faktist nu med. Det blir fan ALLTID Kappa pakkas paksäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Sex laxar i en laxask på 0.92sek! Yeah, right @Bullet: Precis, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Knut knöt en knut på snöret, då kom knut som bodde knut om knut med knut som knöt knuten på snöret och frågade, vad gör du? Jag knyter en knut på snöre sa knut som knöt knuen på snöret till knut som bodde knut om knut med knut som knöt knuten på snöret. "Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?" "Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Three sweaping sweet switched swiss bitch–witches watch their three washed swiss witch swatch watch switches. Which sweaping sweet switched swiss bitch–witch watches which washed swiss bitch–witch swatch watch switch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar bivar beff ivar beff ivar beff ivar beff eff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff o.s.v den är skit dryg i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Packa pappas kappsäck. Jag hatar den när jag var mindre, och hatar den faktist nu med. Det blir fan ALLTID Kappa pakkas paksäck. För mig blir det "Packa pappas pappsäck". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Pappa hänger upp hinkar i taket. Klassiker. Det blir alltid PINKAR i taket för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Av någon outgrundlig anledning är jag faktiskt bra på såna där tungvrickare, minns att vi hade en tävling en sommarkväll, och jag sade inte fel en enda gång . Onödigt kunnande som det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Packa pappas kappsäck. Jag hatar den när jag var mindre, och hatar den faktist nu med. Det blir fan ALLTID Kappa pakkas paksäck. Det är den jag hatar också. Fast jag säger "Packa pappa Peckas kappsäck", ännu svårare. Säger alltid "Pappa pappa keckas packsäck". Däremot äger jag på "Ruskaa löven av en lövruska". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det är den jag hatar också. Fast jag säger "Packa pappa Peckas kappsäck", ännu svårare. Säger alltid "Pappa pappa keckas packsäck". Däremot äger jag på "Ruskaa löven av en lövruska". Haha! Mm den var svår. Jag sa Packa pappa peppas kappsäck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Hatar sånt här. Pappa packas kacksägg? Hittade några på susning: Ett kvistfritt kvastskaft Packa pappas kappsäck Plocka pepparkorn i en kopparpanna Sex laxar i en laxask Sjuhundrasjuttiosju sjösjuka sjömän sköljde sju skjortor på skeppet Shanghai. Typiskt västkustskt Tändstickstricks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar bivar beff ivar beff ivar beff ivar beff eff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff ivar beff o.s.v den är skit dryg i längden Vad fan är de dära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Kom på lite fler roliga saker. Om man översätter svenska meningar till engelska lite slarvigt, så blir det ganska roligt uttal på den engelska meningen. Tex: På ett knä->On a knee->[onani] Isak min bror->Isak my brother->[i suck my brother] Ordet/meningen inom "[]" är alltså uttalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Plocka pepparkorn i en kopparpanna är ju sjukt jobbig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Köpa, Se, Stol, Tio. Översätt till engelska och det blir en svensk mening. En klassiker: SPOILER: Buy See Chair Ten (Bajs i stjärten med lite engelskt uttal.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jag har hört en annan verision - snö, ärta, stol, tio. Snow pee chair ten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts