BroDD Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ingen borstar tänderna mer än 2 gånger per dag ?... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ingen borstar tänderna mer än 2 gånger per dag ?... De flesta tandläkarna borstar tänderna efter varje måltid... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 ... Förutom Colan K. TVÅ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Morgon å kväll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 2, morgon och kväll. Btw onödig poll/tråd.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 2, morgon och kväll. Btw onödig poll/tråd.. Japp, rapporterade den för en stund sedan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Morgon och Kväll, Men ibland inte på Kvällen när jag är jättetrött. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Morgon kväll om jag lägger mig vanlig tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Morning och Kväll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Morgon/kväll, rätt ointressant tråd om jag får säga det själv => Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Morgon, ibland kväll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Morgon och kväll. Ni som tycker att den är onödig, varför svarar ni i den då? Bara att skita i den om ni tycker den är så onödig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Morgon och kväll. Ni som tycker att den är onödig, varför svarar ni i den då? Bara att skita i den om ni tycker den är så onödig. Därför att jag inte tänkt det från början. Sedan så påpekade gizmo91 att den var onödig och då kunde lika gärna jag säga att jag redan rapporterat, så det inte blir allt för många rapporteringar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det som görs i badrummet hålls i badrummet. Hur ofta skurar ni toaletterna? Hur ofta ränsar ni öronen? Trodde du hade fattat detta efter att du hade gjort din "Pissar du i duschen" poll, BroDD.. Suck. *Knulla en get i röven* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts