R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Just det. Nu när ni säger det. Jag har haft extremt hög feber också, mindre än en grad från när man dör eller hur det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Opererade hjärtat när jag var 8 år . Och om jag inte hade gjort det hade jag varit död nu.. Läkarna upptäckte felet av en ren slump bara när jag var på nån koll av en annan anledning på sjukhuset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 EDIT: @Maimstream, 45-47 grader? Dör man inte vid 45 typ? Vet att min kompis lillebror hade typ 44 och han låg på lasarettet och så... Vet inte när man dör, plusselipluss att jag har ändrat det. Vet inte varför jag skrev så i början, jag är helt skum i dag, dålig luft i rummet, jag log runt 45 grader när jag var sjuk. EDIT2: @Godfather, körde du vattenskoter i stugan? Hur stor är din stuga så du kan åka vattenskoter där? Och sen stenar i stugan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 EDIT2: @Godfather, körde du vattenskoter i stugan? Hur stor är din stuga så du kan åka vattenskoter där? Och sen stenar i stugan? @Idiotförklaring då: Stugan ligger vid vatten, I vattnet finns det stenar. På vatten kan man köra vattenskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ja, mer än vad jag kan minnas, då jag var liten var jag psyk. Bland annat blivit stoppad en meter från ett stort stup i Åre då jag var liten(jag gled på mina galoonbyxor). Och hoppat framför en spårvagn, var en gubbe som räddade mig. osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vet inte när man dör, plusselipluss att jag har ändrat det. Vet inte varför jag skrev så i början, jag är helt skum i dag, dålig luft i rummet, jag log runt 45 grader när jag var sjuk. Det stämmer nog, tror nog att jag låg runt samma. 43-45. Trevligt var det ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Njehnej. Har varit nära att drunka några gånger, en gång när jag var utomlans, jävla dummhuven inte fattar att jag inte kan andas undervatten.. Har varit nära från bilkkrock några gånger också. dock tycker jag att det jag har varit med om är knappast något jag har varit nära att dö av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Blev slagen med en hammare i huvudet som liten, träffade ett blodkärl så det bara strutade ut blod. Fick vingla mig in till mamma 30 meter på egen hand där fick jag vänta i typ 1 minut medan blodet strutade. Så jag vet inte om det räknas som nära döden men skulle nog chansa på snudd på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Man har ju haft sinna ung och dum stunder. cyklat rakt in i en stenvägg som jag flög över på största jackass maner. också astma grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Slog i ovansidan huvudet i en järnsak, fick ett hål i huvudet och det kom blod, fick åka till sjukhuset... tror de limmade ihop mitt huvud istället för sy... Lika skönt det. Gillade inte känslan när de tog ut stygnen ur mitt ben, hade nog varit värre om det varit i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Det började redan vid födseln, navelsträngen hade virat sig runt halsen på mig, så varenda gång mamma krystade så drogs navelsträngen åt hårdare, de fick till slut göra ett kejsarsnitt för att få ut mig levande. När jag var liten slog jag i bakhuvudet i ett element, vet i fan om det var dödligt, men blod kom det så det räckte, och vi åkte till mammas jobb (undersköterska då) och limmade ihop huvudet, fan vad lustigt det låter ^^ Redigerad 23 augusti, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det började redan vid födseln, navelsträngen hade virat sig runt halsen på mig, så varenda gång mamma krystade så drogs navelsträngen åt hårdare, de fick till slut göra ett kejsarsnitt för att få ut mig levande. Precis så var det för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Hmm.. Kommer bara på en sak. Blev född för tidigt (10,5v). Vet inte om jag var nära att dö, men det är det ändå jag kommer på EDIT: Jag hoppade i vattnet när jag var 2 också, som tur var såg min mormor det, annars hade det gått illa Redigerad 23 augusti, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vart nära på att bli påkörd av en street-racing bil i hög fart med moppen. Stoppat en kniv i en brödrost, ville ha upp en brödskiva som fastnat Haha det kommer jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 När jag var nyfödd fick jag ligga i kuvös i några dagar, hade problem med lungorna :'( . Jag kunde ha dött, men doktorn gjorde något magiskt, så jag klarade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Bilolycka med en kompis. men vi åkte bara i 50 km/h sen kom en taxi i en korsning som vi körde in i sidan på. smärta iallafall när knäna slog emot instrument panelen. eller hanskfacken för perfektionister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 När jag var nyfödd fick jag ligga i kuvös i några dagar, hade problem med lungorna :'( . Jag kunde ha dött, men doktorn gjorde något magiskt, så jag klarade mig Ah, just det. Låg också i kuvös. Tack för att du påminde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Satte en korvbit i halsen när jag var mindre. Den satt så grymt hårt att det var omöjligt att få ut den genom att hosta till, så jag vart alldeles blå i ansiktet för att jag inte fick nå luft. Så jag fick springa in till morsan som fick göra heimlich manövern (heter den det? ) på mig, och tillsist flög den ut. Sätta något i halsen, min värsta mardröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Allt schaffs om feber så att man är nära döden är olika på kroppen/hälsan, vissa pers tål mer vissa tål mindre. Men är man över 43,44 klassas man nog som Livshotad. Själv har jag bara haft upp till 41, när jag var 5 år. Redigerad 23 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Sätta något i halsen, min värsta mardröm. Det är inte trevligt ska jag säga dig. Fy fan vad obehagligt det är alltså. Min största mardröm är att sätta ett tuggumi i halsen. Omöjligt att få ut förrutom om du inte är utbildad. Då går det att skära ett hål i halsen och blåsa in luft via ett sugrör. Redigerad 23 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts