Vinnie Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Kanske laddar ner sen när jag lärt mig spela, suger just nu! Hur gör man sina egna låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Kanske laddar ner sen när jag lärt mig spela, suger just nu! Hur gör man sina egna låtar? Gör om en låt till filformatet .ogg, sen startar du Fretz on Fire, och där finns det en editor, där man gör egna låtar i. Importera .ogg-filen och läs instruktionerna. Det tar tid, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Oj oj, skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Äsch bajs bajs. Går inget bra att recca för mig, eftersom jag har sugig dator börjar spelet lagga när jag reccar och ljudet kommer inte med. BTW siana. Du behöver inte göra låtar från Guitar Hero till FoF. Kolla på forumet så kommer du hitta hela soundtracket. Det är även gjort så att om du missar att ta ett "ackord" så slutar gitarren i spelet att spela, precis som i Guitar Hero =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Mina fingrarblöder av de vassa strängarna, halsen är utsliten av allt sjungande! Jag älskar Frets Of Fire!!!! .... dock suger jag på det som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 BTW siana. Du behöver inte göra låtar från Guitar Hero till FoF. Kolla på forumet så kommer du hitta hela soundtracket. Det är även gjort så att om du missar att ta ett "ackord" så slutar gitarren i spelet att spela, precis som i Guitar Hero =) Oh, visste inte att det gick att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Kul spel. Fast jobbiga kontroller, och att hålla tangentbordet som en gitarr känns ännu svårare. Redigerad 15 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Tankade spelet igen för ett tag sedan, skönt tidsfördriv. Men jag önskar att jag skulle ha något vettigare att göra...faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Här spelade jag White Zombie - thunderkiss 65 på Normal och Amazing. Mja kolla resultatetsjälva PS. jag tabbade ur spelet på amazing spelet, därför det vart konstigt med stjärnorna, detska vara 4.a stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Ursäkta för att jag drar upp topicen. Tidigare i topicen sa jag att ett spel som detta inte skulle vara spelbart på PC, pga den förlorade känslan. Så var inte fallet, spelet är underbart. Men en sak bekymrar mig. Jag är ganska dålig på det här spelet, och dom låtarna jag har hittat har varit på tok för svåra för mig. Nu kommer vi till anledningen till att jag drog upp tråden, är det någon som har lust att göra några skapligt lätta låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Mina fingrar blöder efter ha spelat Through the Fire and Flames två gånger och Freebird en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Mina fingrar blöder efter ha spelat Through the Fire and Flames två gånger och Freebird en gång. Hur många procent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Hur många procent? Eh, typ 42% på awesome. Då jag fortfarande är kass på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Eh, typ 42% på awesome. Då jag fortfarande är kass på det här. Låten är som sagt svår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Vet ni någon bra MP3 to OGG converter?? Jag prövade google men alla converterade bara OGG till mp3 och inte mp3 till OGG... Ska nämligen göra en egen låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Vet ni någon bra MP3 to OGG converter?? Jag prövade google men alla converterade bara OGG till mp3 och inte mp3 till OGG... Ska nämligen göra en egen låt Google är svårt. http://www.blazemp.com/convert_mp3_to_ogg.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 http://img526.imageshack.us/img526/6596/onaniar5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts