eliizar Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Här testa demon till FretsonFire, var ganska kul, alla ni som har spelat "Guitar Hero" kommer att känna igen det. http://louhi.kempele.fi/~skyostil/uv/frets...0.192-win32.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Tankar. Får se hur kul det är. Ska inte denna ligga i spel förresten? *edit* Verkar kul, har faktiskt själv tänkt mig något liknande. Däremot är rösten i tutorialen en total ripoff av denna grymma filmen. Redigerad 23 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Oj sorry, kan nån admin flytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Så fort jag trycker på Tutorial eller Play Game så hänger sig hela datorn. Någon som vet vad problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Så fort jag trycker på Tutorial eller Play Game så hänger sig hela datorn. Någon som vet vad problemet är? Hela spelet var otroligt segt för mig men hängde sig inte. Kolla på settings, prova ändra video settings och stänga av antialiasing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Är spelet grymmt krävande eller kan man spela på en dator med t.ex Intel Pentium II-processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Hela spelet var otroligt segt för mig men hängde sig inte. Kolla på settings, prova ändra video settings och stänga av antialiasing. Det har jag redan testat med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Offtopic, men ni vet långa south park filmen ? Finns ju en långfilm i den långfilmen va, Asses on fire! Bara jag som tänkte på det när jag såg trådnamnet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag tror inte att spelet är så krävande, det borde inte vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag tror inte att spelet är så krävande, det borde inte vara det. Märkte att det var antialiasing på, kanske därför. Men i alla fall, det tog 99% cpu hela tiden. Kanske för att det är python, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 WTF är det bara 3 låtar i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 WTF är det bara 3 låtar i spelet? Går att ladda ner nya http://www.fretsonfire.net, men du måste registrera dig för att komma till den delen där man kan ladda ner låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Går att ladda ner nya http://www.fretsonfire.net, men du måste registrera dig för att komma till den delen där man kan ladda ner låtar. Så Reggad, har också raporterat denna trådaen till att flyttas till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Så Reggad, har också raporterat denna trådaen till att flyttas till spel. Gut gut. BTW igår när jag lirade spelade jag låten "bang bang" eller var den heter, fick 100% accuracy på easy och 89% på normal När jag försökte mig på amazing hängde jag inte riktigt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Gut gut. BTW igår när jag lirade spelade jag låten "bang bang" eller var den heter, fick 100% accuracy på easy och 89% på normal När jag försökte mig på amazing hängde jag inte riktigt med Haha du har talang! kanske borde börja spela riktig gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Haha du har talang! kanske borde börja spela riktig gitarr Och det roliga är att jag spelar lite gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Bumpie. Tihi, jag satt uppe typ hela natten och spelade det här spelet. Oerhört underhållande, påminner mycket om Guitar Hero. För er som spelet är segt, bara sänk antialiseringen i options så ska det nog flyta. Jag laddade ner Smells Like Teen Spirit med Nirvana. Den var riktigt kul, men riktigt svår. Men jag ska nog klara den. Jag gjorde även en egen av Poets of The Fall - All The Way For You men den krånglade lite för typ alla långa noter blev helt plötsligt korta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Bumpie. Tihi, jag satt uppe typ hela natten och spelade det här spelet. Oerhört underhållande, påminner mycket om Guitar Hero. För er som spelet är segt, bara sänk antialiseringen i options så ska det nog flyta. Jag laddade ner Smells Like Teen Spirit med Nirvana. Den var riktigt kul, men riktigt svår. Men jag ska nog klara den. Jag gjorde även en egen av Poets of The Fall - All The Way For You men den krånglade lite för typ alla långa noter blev helt plötsligt korta. Vart kan man ladda ner låtar till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vart kan man ladda ner låtar till det? Här, men du måste registrera dig först. Man ser inte forumdelen med låtarna som gäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Det här var ju CP-kul! Ska spela tills jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts