dboy Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Tjenare!!... 1. Vart kan jag hitta sa reality mod? så man kan låsa bilar och sånt? har sökt på google men hittar inget 2. Finns det nån Wheels mod så man kan få nya fälgar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Back to reality sök på GTA SA back to reality mod så får du det på första Och wheelsmod finns det om du bara söker på sidor. T.ex. denna GTA Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det kommer en fälg pack från SPY3D och Mashinata på ascendence.net, det är mostwanted fälgar som är grymt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Back to reality sök på GTA SA back to reality mod så får du det på första Och wheelsmod finns det om du bara söker på sidor. T.ex. denna GTA Inside Taack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Back to reality sök på GTA SA back to reality mod så får du det på första Och wheelsmod finns det om du bara söker på sidor. T.ex. denna GTA Inside Duu Det funkade inte den första o jag kollade på alla andra sidor också men när jag skulle ladda ner modden på den första där så blev det bara vitt inget mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts