Jump to content

Gta har lagt av

darfor
 Share

Recommended Posts

Har laddat ner ett program och trimmat upp lite bilar i några dar nu med idag när jag skulle starta spelet så stänger det av innan jag hunnit börja spela :/ den säger att GTA San Andreas har stött på ett problem och måste avslutas... måste vara nått att GTA San Andreas Ultimate Editor pajjat nån fil i ursprungliga spel-mappen..

nån som vet om det går att fixa eller om det kan vara nått annat som är fel ??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bitchslapar er alla.

darfor får en bitchslap för han postar i fel forum.

Godfather får en klapp på kinden för han svarade på frågan, och får en bitchslap för han skrev bajs istället för att raportera.

Ceone får en bitchslap för han skrev bajs istället för att raportera.

Redirect! ----> SA forumet.

*edit*

Sorry aKi plutten. :{

*bitchslap på aKi för han kom försent till mitt strap-on party*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har laddat ner ett program och trimmat upp lite bilar i några dar nu med idag när jag skulle starta spelet så stänger det av innan jag hunnit börja spela :/ den säger att GTA San Andreas har stött på ett problem och måste avslutas... måste vara nått att GTA San Andreas Ultimate Editor pajjat nån fil i ursprungliga spel-mappen..

nån som vet om det går att fixa eller om det kan vara nått annat som är fel ??

Vad heter programmet??

Eller vad du ny moddade??

EDIT: sory, såg ny felet..

Vilka bilar moddade du och vad???

Hastigheterna??

Kan vara också för stora nummer....------------------------------------------------------------------------------------------------

Tomten?

*Reported*

Yeah two times in one day.. must be a record

Hur Hjälper nån av er honom alls?

Finns PM..

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste tidigare att det kan bli fel om man har för högra siffror men jag har höll mig inom marginalen och efter att det blev sepe så sänkte jag alla till det ursprungliga .. funkar ändå inte :D

By the way, ni som säger att jag ska prova installera om: skönt å göre när jag precis klarat tillbaka till Grove Street och bara längtar efter att få ha ihjäl Big Smoke ! nånå, SKIT samma

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste tidigare att det kan bli fel om man har för högra siffror men jag har höll mig inom marginalen och efter att det blev sepe så sänkte jag alla till det ursprungliga .. funkar ändå inte :)

By the way, ni som säger att jag ska prova installera om: skönt å göre när jag precis klarat tillbaka till Grove Street och bara längtar efter att få ha ihjäl Big Smoke ! nånå, SKIT samma

Det är många som tar fel på det där.

Inget spel (som jag känner till iaf) tar bort Save-filerna utan att fråga.

Eller så blir man tvungen att ta bort dem själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tomten?

*Reported*

:lol: HAHAHAHA va fånigt det är med fålk som helatiden lekter duktiga och slickar moderatorerna i arshlet! :lol:

:lol: *reported* :D WAAAHAHAHAHA va fult.

PS: JUST DET JAG ÄT TILL BACKS!!!! Tha orpanitch!!!!!!! har varit BANNAD :lol: i snart 5 månader men nu Jv*lar så e jag tillbacks MUAHAHAHAHAA! >:)

OJOJ fårlåt mig så mycket kära moderatorerna för att jag går offtopic :P HAHAHA! (w00t).

Savegamen sparas när man avinstallerar.

^_^ Längtar du efter det "hämska" och "TYVÄR oundvikliga" :ph34r:

Hur kan du, Big smoke är ju med en i spelet sän ALLRA FÖRSTA gången man sätter foten i "CJ mom´s house. Är du helt känslo lös va? :ph34r::)

Det var ju inte han som dödade morsan endå han bara hadde lite knark strul med snut j*vlarna.

:D Dubbel post HAHAHA! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...