ballack Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tjena när man laddar ner ett mod till en stor båt så finns det en 3:e fil som gör att man kan gå på båten dem andra två byter man ut i IMG tool men vart ska man sätta den 3.e col.filen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Otroligt värdelöst topicnamn. För övrigt så tror jag man kan låta bli den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ballack Skrivet 22 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nej det fungerar inte för mig för då kan man inte gå på båten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nej det fungerar inte för mig för då kan man inte gå på båten? Är det en .Col fil. I så fall ska den in i en större .col fil som ligger i Gta VC/Models/Col Du behöver en Col editor är jag säker på för att öppna den. Det är typ som en img fil fast den heter nåt med .col Rätta mig om jag har fel.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts