Jump to content

Var det ett Ufo

eliizar
 Share

Var det ett ufo?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Som sagt, andvänder mitt förnuft och tror på ett (vilket räcker) av alla tusentals rapporter om flygande tefat. Om vi säger så här; det var ett UFO. ''Ett oidentiferat flygande föremål som bör ha hållit en hastighet av 500-600 KM/h. Så även om inte tefat existerar så bör höll detta föremål denna ungefärliga hastighet. Om man vill kalla det tefat eller UFO är upp till en själv. Ganska simpelt. Om det var en meteorit eller UFO och/eller tefat på denna vet jag inte. Lutar mot tefat lutar mot meteorit. Null.

Vad är det du inte förstår? ingen har ju sett ett jävla tefat, så bara för att en meteorit så måste ju inte tefatet gå i 500-600 KM/h aight?

"I efterhand har han själv i bilden rekonstruerat det han beskriver som eldkulan."

Allt som behövs är lite skillz på PS.

Vote: nope

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då UFO står för "Unindentified flying object" så är det ett ufo...

Ufo är INTE alien eller alienflygfarkoster, ufon är saker man inte kan indentifiera, alltså... slutsatsen är att det var ett UFO, men inte nå aliens...

Kan folk sluta kalla utomjordingar och sånt för ufon? Det är jobbigt... lika dumt som att kalla en sjö för buss...

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

En anledning att tro på UFO:n:

För ganska många år sedan när min morfar var ute med en av sina hundar och jagade.

Efter en stund började hunden skälla. Min morfar undrade vad det var och när han tittade upp såg han något som blinkade och lät.

Han sprang hem direkt och berättade det för min mormor.

Om ni vill tro på den får ni själva avgöra men ni ska veta att min morfar är ingen som ljuger! Det har jag inte hört honom göra en gång.

Inte äns mormor!

Edit: Föremålet var inte där dagen efter.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor