Ceone Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nej, det har påståts att att folk har sett ufon så många gånger, men aldrig med riktiga bevis. Hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Som sagt, andvänder mitt förnuft och tror på ett (vilket räcker) av alla tusentals rapporter om flygande tefat. Om vi säger så här; det var ett UFO. ''Ett oidentiferat flygande föremål som bör ha hållit en hastighet av 500-600 KM/h. Så även om inte tefat existerar så bör höll detta föremål denna ungefärliga hastighet. Om man vill kalla det tefat eller UFO är upp till en själv. Ganska simpelt. Om det var en meteorit eller UFO och/eller tefat på denna vet jag inte. Lutar mot tefat lutar mot meteorit. Null. Vad är det du inte förstår? ingen har ju sett ett jävla tefat, så bara för att en meteorit så måste ju inte tefatet gå i 500-600 KM/h aight? "I efterhand har han själv i bilden rekonstruerat det han beskriver som eldkulan." Allt som behövs är lite skillz på PS. Vote: nope Redigerad 22 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hahaha. vem har bestämt hur fort ett tefat ska gå? Om jag var en rymdgubbe och hade ett tefat, inte fan skulle det blinka i olika färger då. Tänk om det inte är en rymdgubbe, utan en rymdungdom då? Du vet hur kidsen är, de vill stajla sina fordon. "pimp my ride" du vet... Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Då UFO står för "Unindentified flying object" så är det ett ufo... Ufo är INTE alien eller alienflygfarkoster, ufon är saker man inte kan indentifiera, alltså... slutsatsen är att det var ett UFO, men inte nå aliens... Kan folk sluta kalla utomjordingar och sånt för ufon? Det är jobbigt... lika dumt som att kalla en sjö för buss... Redigerad 22 augusti, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 UFO ja. Ufo, nej. Med tanke på att liv har väldigt tufft att leva på någon annan planet i detta solsystem än denna. Så borde det åtminstone ha gått så fort att ingen hade hunnit se det, om det kommer ur ett annat solsystem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ufo tror ja de va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 UFO = Unidentified Flying Object = Oidentifierat Flygande Objekt. Eftersom det är just ett oidentiferat flygande objekt så röstar jag på UFO, men för det betyder inte det att det var utomjordingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ja! Hoppas det äter en norrman eller två Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Ja. En anledning att tro på UFO:n: För ganska många år sedan när min morfar var ute med en av sina hundar och jagade. Efter en stund började hunden skälla. Min morfar undrade vad det var och när han tittade upp såg han något som blinkade och lät. Han sprang hem direkt och berättade det för min mormor. Om ni vill tro på den får ni själva avgöra men ni ska veta att min morfar är ingen som ljuger! Det har jag inte hört honom göra en gång. Inte äns mormor! Edit: Föremålet var inte där dagen efter. Redigerad 22 augusti, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Det är förmodligen bara något slags missil-robot tjofräs som amerikanerna eller ryssarna skjutit upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Aldrig ett ufo. Men man vet ju aldrig. Något var det ju eftersom så många har sett det! VOTE: Nej något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tänk om det inte är en rymdgubbe, utan en rymdungdom då? Du vet hur kidsen är, de vill stajla sina fordon. "pimp my ride" du vet... Vote: Ja Vice. Våran egna alien-expert! Tror det var en metorit eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hahaha. vem har bestämt hur fort ett tefat ska gå? Om jag var en rymdgubbe och hade ett tefat, inte fan skulle det blinka i olika färger då. Haha, klockren . Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Var säkert ett UFO men något tefat eller några utomjordingar tror jag inte det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Nej. Gissar på en ryskraket. Min lärare har sett precis samma sak när han var i fjällen för några år sedan, ett starkt grönt ljus, inget ljud, men det visade vara en ryskraket iallafall.. eller något.. minns inte riktigt.. Redigerad 22 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Antar att du menar aliens? Vote: nej, borde vara någon komet eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ja, självklart.. Att det är ett UFO ser vä alla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Spelade paintboll med några polare tidigare i sommar. Fotografen fick med något som inte hör hemma på bilden :S http://81.216.192.4/ufo.jpg Redigerad 22 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) FAKE!!!!1 Redigerad 22 augusti, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts