eliizar Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,875158,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Dumma norrmän ^^ Vote nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vote: Ja Ser väll vem som helst. *fnys* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Metoeor skräp.. Vote: Njet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Det är ett UFO, röstade fel. UFO betyder oidentifierat flygande föremål. Så vad är det annars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Det är ett UFO, röstade fel. UFO betyder oidentifierat flygande föremål. Så vad är det annars?? Meteor? Big fucking star? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vote: Nej, det kan vara en meteorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Det kan ha varit ett meteoritregn. Eller en raket. Eller var det ett flygande tefat? -flög I hög fart över natthimlen -Ändrade färg Tror inte på raket. Meteorit eller ett tefat. Eftersom det ändrade färg mellan vitt, grönt och gult så börjar funderingar kring ett tefat komma fram. Tefat brukar även hålla en hastighet av 500-600 km/h. Bara påståeenden, är inte alls säker, kan vara farfar också. Redigerad 22 augusti, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hahaha. vem har bestämt hur fort ett tefat ska gå? Om jag var en rymdgubbe och hade ett tefat, inte fan skulle det blinka i olika färger då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Det kanske var the 4400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hahaha. vem har bestämt hur fort ett tefat ska gå? Om jag var en rymdgubbe och hade ett tefat, inte fan skulle det blinka i olika färger då. Dom okända? En ungefärlig hastighet kan vara upp till 500-600 Km/h. Varierar såklart. Varför dom blinkar I olika färger har inte jag eller någon annan på jorden svar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Varför dom blinkar I olika färger har inte jag eller någon annan på jorden svar på. Men att tefat går i ungefär 500-600 är bevisat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Men att tefat går i ungefär 500-600 är bevisat? Vad jag vet så finns det inget riktigt ''bevis'' på det men folk som har förnuft andvänder det förhoppningsvis. Redigerad 22 augusti, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vad jag vet så finns det inget riktigt ''bevis'' på det men folk som har förnuft andvänder det förhoppningsvis. Är det förnuftigt att uttala sig om hastighet på något som inte äns är bevisat existerar? Och så förstår jag inte hur du fick in förnuft i sammanhanget i huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Klart det var ett ufo!! Liksom; blinkar och åker snabbt! Vad skulle det annars vara? Säkert en vagn från Kanonen som lossnat och flugit ifrån Liseberg. Edit. Stavfel... Dubbel-edit. Det var inget stavfel, bara en bokstav som satt fel... Redigerad 22 augusti, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Är det förnuftigt att uttala sig om hastighet på något som inte äns är bevisat existerar? Och så förstår jag inte hur du fick in förnuft i sammanhanget i huvud taget. Som sagt, andvänder mitt förnuft och tror på ett (vilket räcker) av alla tusentals rapporter om flygande tefat. Om vi säger så här; det var ett UFO. ''Ett oidentiferat flygande föremål som bör ha hållit en hastighet av 500-600 KM/h. Så även om inte tefat existerar så bör höll detta föremål denna ungefärliga hastighet. Om man vill kalla det tefat eller UFO är upp till en själv. Ganska simpelt. Om det var en meteorit eller UFO och/eller tefat på denna vet jag inte. Lutar mot tefat lutar mot meteorit. Null. Tror inte på raket. Meteorit eller ett tefat. Eftersom det ändrade färg mellan vitt, grönt och gult så börjar funderingar kring ett tefat komma fram. Tefat brukar även hålla en hastighet av 500-600 km/h. Bara påståeenden, är inte alls säker, kan vara farfar också. pinch.gif ABC, kaffe oder te! Tråden handlar inte om vad jag tror på. Har heller aldrig sagt att just detta föremål höll denna hastighet. För övrigt brukar tefat hålla den hastigheten Redigerad 22 augusti, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Näpp, skulle jag inte tro. Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Helt klart ett UFO Vote: JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Utan tvekan ett ufo. Den som tror något annat är korkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts