Jump to content

Var det ett Ufo

eliizar
 Share

Var det ett ufo?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Det kan ha varit ett meteoritregn. Eller en raket.

Eller var det ett flygande tefat?

-flög I hög fart över natthimlen

-Ändrade färg

Tror inte på raket. Meteorit eller ett tefat. Eftersom det ändrade färg mellan vitt, grönt och gult så börjar funderingar kring ett tefat komma fram. Tefat brukar även hålla en hastighet av 500-600 km/h. Bara påståeenden, är inte alls säker, kan vara farfar också. :mellow:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha. vem har bestämt hur fort ett tefat ska gå? Om jag var en rymdgubbe och hade ett tefat, inte fan skulle det blinka i olika färger då.

Dom okända? En ungefärlig hastighet kan vara upp till 500-600 Km/h. Varierar såklart. Varför dom blinkar I olika färger har inte jag eller någon annan på jorden svar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det förnuftigt att uttala sig om hastighet på något som inte äns är bevisat existerar? Och så förstår jag inte hur du fick in förnuft i sammanhanget i huvud taget.

Som sagt, andvänder mitt förnuft och tror på ett (vilket räcker) av alla tusentals rapporter om flygande tefat. Om vi säger så här; det var ett UFO. ''Ett oidentiferat flygande föremål som bör ha hållit en hastighet av 500-600 KM/h. Så även om inte tefat existerar så bör höll detta föremål denna ungefärliga hastighet. Om man vill kalla det tefat eller UFO är upp till en själv. Ganska simpelt. Om det var en meteorit eller UFO och/eller tefat på denna vet jag inte. Lutar mot tefat lutar mot meteorit. Null.

Tror inte på raket. Meteorit eller ett tefat. Eftersom det ändrade färg mellan vitt, grönt och gult så börjar funderingar kring ett tefat komma fram. Tefat brukar även hålla en hastighet av 500-600 km/h. Bara påståeenden, är inte alls säker, kan vara farfar också. pinch.gif

ABC, kaffe oder te! Tråden handlar inte om vad jag tror på. Har heller aldrig sagt att just detta föremål höll denna hastighet. För övrigt brukar tefat hålla den hastigheten

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor