splitx Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Häromdan när jag var för att se grönadimman i zombielabbet genom att spränga en bil kom det ingen ingen rök men utanför kom det en gubbe som var hel knepig hade en papplåda på huvvet som det stod "Keep Out" också hade han en pappbit på magen som var fasttejpad med silvertejp typ också hade han inga skor typ plastpåsar också han hade han några konstiga band på händerna oxå på pappbiten som var på magen stod det "GOD IS PLAYING WITH US" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Du har nu sett luffaren som går runt i städerna. Gratulerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OneManArmy Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Var det på ps2? haha vilken härlig gubbe! hur kommer man in på zombotech (labbet)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Häromdan när jag var för att se grönadimman i zombielabbet genom att spränga en bil kom det ingen ingen rök men utanför kom det en gubbe som var hel knepig hade en papplåda på huvvet som det stod "Keep Out" också hade han en pappbit på magen som var fasttejpad med silvertejp typ också hade han inga skor typ plastpåsar också han hade han några konstiga band på händerna oxå på pappbiten som var på magen stod det "GOD IS PLAYING WITH US" Mennar du han? Redigerad 22 augusti, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Mennar du han? Varför dödade du han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Han kanske fick lust att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vem skulle inte döda en luffare? Offt: Räven, Mary-Kate är faktiskt ganska soet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Vem skulle inte döda en luffare? Offt: Räven, Mary-Kate är faktiskt ganska soet! Dom ser förfan likadana ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Dom ser förfan likadana ut Nä. Ashley är blond i hans signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nä. Ashley är blond i hans signatur Ja. Men dom ser ändå likadana ut. Oavsett om den ena är blond eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Varför dödade du han? Han tiggde stryk så han åkte på spö bara la ett fiskespö där sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Mennar du han? Jupp det är han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Det är bara en vanlig ped som vem som hellst. Det går runt hundratals likadana i hela San Fierro. Så har det varit sen PS2 versionen. Inget speciellt alls, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mxa Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag såg luffarn i en klädaffär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 HAhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag såg luffarn i en klädaffär Han är ju grymt sexig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag såg luffarn i en klädaffär Faan coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marijx Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hur hittar man honom? finns det nån knep man ska göra för att ta dit honom eller måste man åka runt i affärer som galning flera dagar för att få syn på honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Hur hittar man honom? finns det nån knep man ska göra för att ta dit honom eller måste man åka runt i affärer som galning flera dagar för att få syn på honom? Bara att gå runt och hoppas på det bästa tror jag. Själv har jag aldrig sett honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Vem skulle inte döda en luffare? Offt: Räven, Mary-Kate är faktiskt ganska soet! W0rd på båda punkterna Har sett han mycket i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts