n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 En server typ, asså, blizzard har ju en server (realm) som heter battle.net, D2R är en annan server. Ja nu fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Gjorde en SWAT 4 film igår. http://www.youtube.com/watch?v=bSDcIX8Zzug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Gjorde en SWAT 4 film igår. http://www.youtube.com/watch?v=bSDcIX8Zzug Nice Vad använder du för program att komprimera filmen med? Spelar in med Fraps och använder VirtualDub, men blir inte så bra bild där, pga går bara att ha en extrem låg upplösning. Got any good program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Nice Vad använder du för program att komprimera filmen med? Spelar in med Fraps och använder VirtualDub, men blir inte så bra bild där, pga går bara att ha en extrem låg upplösning. Got any good program? Windows Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Windows Movie Maker. Hehe, allright. Så här blir det med VirtualDub: http://youtube.com/watch?v=yLKvw0cKy34 Så klart youtube ska göra bilden sämre. >.< Flatout 2 film... ganska nöjd med den. Hade en jävla tur när körde. Redigerad 19 februari, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Alla mina filmer ligger här: Pillipossa - Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Har bestämt mig för att börja med Machinima, och gjorde den här filmen idag. Bra början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Såg The Guardian och Offside idag. The Guardian Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, enligt mig en klockren film. Offside Riktigt skön rulle, "fucking skate". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Såg The Guardian och Offside idag. The Guardian Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, enligt mig en klockren film. Offside Riktigt skön rulle, "fucking skate". Hm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Såg The Guardian och Offside idag. The Guardian Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, enligt mig en klockren film. Offside Riktigt skön rulle, "fucking skate". ...vad i helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Såg The Guardian och Offside idag. The Guardian Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, enligt mig en klockren film. Offside Riktigt skön rulle, "fucking skate". Fel tråd kära forumit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Bleh, hade visst öppnat 2 sidor av GTAsajten, och öppnade självklart fel, my bad EDIT: ...vad i helvete? Javisst du. Redigerad 28 februari, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hade tråkigt idag så jag och en kompis knåpade Ihop en film! HIER! http://www.youtube.com/watch?v=y3ssEyKdPxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hade tråkigt idag så jag och en kompis knåpade Ihop en film! HIER! http://www.youtube.com/watch?v=y3ssEyKdPxo Fy fan, sjuka jävel. Var det inte du som sa att du njöt när du spelade Postal 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Fy fan, sjuka jävel. Var det inte du som sa att du njöt när du spelade Postal 2? Det är ett spel dumfan. Det är du som är en sjuk jävel som tar illa upp för något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det är ett spel dumfan. Det är du som är en sjuk jävel som tar illa upp för något sådant. Spel eller inte, det är sjukt. Hur kan man njuta av att skjuta huvudet av någon med en shotgun så det blir köttslafsor på hela väggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Spel eller inte, det är sjukt. Hur kan man njuta av att skjuta huvudet av någon med en shotgun så det blir köttslafsor på hela väggen? Håller förvisso med, men jag tycker att man ska låta folk att spela vilka spel de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Spel eller inte, det är sjukt. Hur kan man njuta av att skjuta huvudet av någon med en shotgun så det blir köttslafsor på hela väggen? Har du spelat postal? ...annars, gör det! Du kommer som alla vi andra märka hur överdrivet det är och därför tycka att det är lite kul att slaffsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Har du spelat postal? ...annars, gör det! Du kommer som alla vi andra märka hur överdrivet det är och därför tycka att det är lite kul att slaffsa Ja, jag har spelat det. Och det var vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Fy fan, sjuka jävel. Var det inte du som sa att du njöt när du spelade Postal 2? Ungefär lika sjukt som GTA, skillnaden är att GTA har tusentals and möjligheter och annan censur som döljer dessa grymheter. Behövs knappast detaljer. Så håll käften. Sen förstår inte ens vad du gör I den här tråden då du inte klarar av att se filmerna. Smörj in dig I ditt jävla baby lotion och inse att alla inte har samma spelsmak som dig. EDIT: För er som har inte fått med er eller rent av missat det så är N.D.N.S (No donation no salvation) en efterliknelse av min nya ''film stil'' med första filmen Lastaronnyh Det är annorlunda, dålig kvalité på både ljudet och filmen samt att den innehåller ett snabbt tempo! Redigerad 10 mars, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts