Boomer Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Håller på med en film nu.. Tyvärr är jag nybörjare och långt ifrån bra. Lägger nog upp lite meningslöst, sjukt våld I allafall. Skulle behöva musik då det är action och sen lite lugnare musik. Behöver också lite skräck musik. Hälst inte heavy metal. Action, lugn, skräk... hm... ska allt vara en låt eller ska det vara olika låtar? För om det ska vara olika låter så kanske Static X - The Only (som action låt), Eminem - Sing for the moment (som lugn låt) och ingen aning om skräk låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Action, lugn, skräk... hm... ska allt vara en låt eller ska det vara olika låtar? För om det ska vara olika låter så kanske Static X - The Only (som action låt), Eminem - Sing for the moment (som lugn låt) och ingen aning om skräk låt Han kan ju qouta musiken från Doom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Han kan ju qouta musiken från Doom va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 va? Ursäkta mitt dåliga uttryck vad jag menade var att han skulle sno musiken från typ F.E.A.R eller Doom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Ursäkta mitt dåliga uttryck vad jag menade var att han skulle sno musiken från typ F.E.A.R eller Doom k, de är en bra idee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 k, de är en bra idee Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Ursäkta mitt dåliga uttryck vad jag menade var att han skulle sno musiken från typ F.E.A.R eller Doom Lätt att säga.. Men vart kan man få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Lätt att säga.. Men vart kan man få tag på det? Google ? men sök vad han/dom som gjorde den heter och söök efter dom nånstans Redigerad 26 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Google ? men sök vad han/dom som gjorde den heter och söök efter dom nånstans Jag har sökt. Filmen är så gott som klar det enda som fattas är musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Det är olagligt att andvända musik ifrån ett spel man inte äger. Samma sak gäller modeller och... ja, allt i ett spel. Men sen när bryr sig någon här om lagen... jaja... Redigerad 26 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är olagligt att andvända musik ifrån ett spel man inte äger. Samma sak gäller modeller och... ja, allt i ett spel. Men sen när bryr sig någon här om lagen... jaja... Inte jag I allafall. Tror jag. Men vill helst ha musik utan sång. L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Det är olagligt att andvända musik ifrån ett spel man inte äger. Samma sak gäller modeller och... ja, allt i ett spel. Men sen när bryr sig någon här om lagen... jaja... Om jag äger ett spel till Ps2 får jag lägga in musiken till min pc då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Fortfarande ingen som vet var jag kan få Doom eller Fear musiken ifrån? Eller bara en lista på låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Fortfarande ingen som vet var jag kan få Doom eller Fear musiken ifrån? Eller bara en lista på låtarna. Men så här simpelt är det. Skaffa Doom3, öppna pk3 filerna, ta ut musiken, stoppa in i din film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Men så här simpelt är det. Skaffa Doom3, öppna pk3 filerna, ta ut musiken, stoppa in i din film. Och Doom3 kostar ju inte pengar heller då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Och Doom3 kostar ju inte pengar heller då? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Nope. Så dom står på Siba och delar ut det gratis då menar du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Så dom står på Siba och delar ut det gratis då menar du eller? Det finns andra sätt att skaffa Doom3, du behöver inte vara tjurig, det är ju inte du som ska ha musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Det finns andra sätt att skaffa Doom3, du behöver inte vara tjurig, det är ju inte du som ska ha musiken. Nej, men det är inte alla som vill bryta mot lagen heller, därför bör ni inte uppmuntra han till det heller, om han nu inte skulle vilja det.. Själv bryter jag mot lagen, men jag uppmuntrar inte andra till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Nej, men det är inte alla som vill bryta mot lagen heller, därför bör ni inte uppmuntra han till det heller, om han nu inte skulle vilja det.. Själv bryter jag mot lagen, men jag uppmuntrar inte andra till det.. Vi upmanade han inte att ladda ner det, vi sa bara att det går att få tag på utan att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts