Mordos Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Ingen direkt "spelvideo" men det är ett intro jag arbetar på. Jag vet dock inte om jag ska använda det här, eller det jag länkade tidigare. Kankse ändrar musiken, eller lägger in mer text eller något liknande. Konstruktivkritik uppskattas. Det är mer eller mindre det mest typiska intro man kan göra i After Effects, men det funkar. http://www.youtube.com/watch?v=sChm8Bh8PCM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Ingen direkt "spelvideo" men det är ett intro jag arbetar på. Jag vet dock inte om jag ska använda det här, eller det jag länkade tidigare. Kankse ändrar musiken, eller lägger in mer text eller något liknande. Konstruktivkritik uppskattas. Det är mer eller mindre det mest typiska intro man kan göra i After Effects, men det funkar. http://www.youtube.com/watch?v=sChm8Bh8PCM Jag tycker det ser väldigt cleant och avskalat ut, och det är positivt. Något du skulle kunna göra är att ditt youtubenamn är med i introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 (redigerad) Jag tycker det ser väldigt cleant och avskalat ut, och det är positivt. Något du skulle kunna göra är att ditt youtubenamn är med i introt. Tackar. Och, jag prövade att ändra lite, så att jag inkluderade mitt youtube namn (vilket egentligen GS-loggan är, men det kanske inte är så logiskt för de som inte har varit inne på min kanal.) och lade till så jag kan enkelt byta text beroende på vilket spel jag ska lägga upp en film på. Lade in lite gameplay också, så man får se hur jag hade tänkt att det ska "fadeas" till spelet. http://www.youtube.com/watch?v=GpsIglriqaU Det jag stör mig mest på är att jag kan verkligen inte få in så att namnet och loggan håller sig kvar! Redigerad 17 augusti, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 lyckades filma en spycrab häromdagen. svårt som fan, fick vänta väldigt länge innan han kröp ut. lyckligtvis är de små gynnarna blinda, men de har utvecklad hörsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Tl8Mg_Er31s Jag är verkligen inte en bra konsoll-TPS/FPS spelare. Demot är awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 <object width="560" height="345"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="345"></embed></object> lyckades filma en spycrab häromdagen. svårt som fan, fick vänta väldigt länge innan han kröp ut. lyckligtvis är de små gynnarna blinda, men de har utvecklad hörsel. Va i helvete är det där och vad gör den? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Va i helvete är det där och vad gör den? O_o +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Va i helvete är det där och vad gör den? O_o 1) Join a game of Team Fortress 2 and choose to play as the Spy 2) Ready the Disguise Kit item 3) While holding down the crouch button, look straight up and walk forward 4) You are now a Spy Crab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=52LqpL7FrQQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Hur är spelet? Känns det som Uncharted 2 remix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2010 Hur är spelet? Känns det som Uncharted 2 remix? Kontrollen är sjukt skön. Aldrig kört Uncharted 2, så jag kan inte jämföra, men den är grymt bekväm och känns realistist-responsiv (dvs, en liten ms. delay på hopp och sådant. Känns naturligt efter ett par hopp.), fluid och extremt snyggt. Men det syns ju verkligen inte i videon, men det är snuskigt vad snyggt det är. Men nu har jag inte kört hela spelet, jag har bara kört demot. Men demot är värt ett försök om du sitter på gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Ni som spelat Nazi Zombies på CoD World at War eller Black Ops vet att power-ups är sånt man inte får hela tiden... men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Ni som spelat Nazi Zombies på CoD World at War eller Black Ops vet att power-ups är sånt man inte får hela tiden... men... Om man inte använder Dolphin Dive-tricket. Haha men riktigt nice, förstår att han blev lite exalterad för det där är otroligt ovanligt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Om man inte använder Dolphin Dive-tricket. Haha men riktigt nice, förstår att han blev lite exalterad för det där är otroligt ovanligt att se. Han = Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Han = Jag Jaha, haha. Jag bara antog att det var du som spelade in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 (redigerad) testade att göra en IV-film. Blev nöjd med musiksynken fast varför gick ljudet ner efter explosionen? http://www.youtube.com/watch?v=wKFRTTJ0clo Ja, jag kör 800x600 sämsta grafikinställningarna. Sue me Redigerad 21 juni, 2011 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2011 En liten GTA IV-video med höjdpunkter från fredagens galenskaper i Liberty City ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 (redigerad) Seriöst lite jobbigt höra den där p12an i bakgrunden F.ö så var den lite underhållande film Redigerad 26 juli, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Nörderier. Filmade en landning jag gjorde i FSX. Filmade mer men Fraps gjorde att FSX laggade något fruktansvärt mycket. http://www.youtube.com/watch?v=zrKvst06mNo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 experimenterade med lite moves hehh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts