SimonJ Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Gick inte ens kolla på video klippet pga den där musiken du har med stör mig som fan på sån musik. +1 Men det var i alla fall en bra video, om man räknar bort musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) Slängde ihop en snabb Wanted gameplay film! http://www.youtube.com/watch?v=u7BhBMhM6cQ AS härlig musik, passade in nice nice! vilket band äre? fin video också! Redigerad 27 juli, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Gick inte ens kolla på video klippet pga den där musiken du har med stör mig som fan på sån musik. +1 Men det var i alla fall en bra video, om man räknar bort musiken. Stäng av ljudet helt då. Det är inget ljud från spelet så ni missar inget. Själv tyckte jag att musiken passade in helt ok. Och du tycker om att gnida dig bakom skydd mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) Här en film jag gjorde för några veckor sen Sorry för min dåliga engelska igen. Redigerad 27 juli, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Hur kan du spela med sån FPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Hur kan du spela med sån FPS? Det är när jag drar igång Fraps då det laggar helvete då får ja fps drop tror jag hade runt 12-20 fps på vissa ställen. Men vissa banor jag kör och drar igång med fraps så har jag sjukt bra fps. Tänkte göra en annan film på GRiD då jag kör i backe upp och ner fast då vart det strul med filmerna efter jag vart klar så det vart inte nåt av det. Utan då vart det att göra en drift film istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Det är när jag drar igång Fraps då det laggar helvete då får ja fps drop tror jag hade runt 12-20 fps på vissa ställen. Men vissa banor jag kör och drar igång med fraps så har jag sjukt bra fps. Tänkte göra en annan film på GRiD då jag kör i backe upp och ner fast då vart det strul med filmerna efter jag vart klar så det vart inte nåt av det. Utan då vart det att göra en drift film istället. Videon var väll helt okej bortsett från den låga FPS:n men gud! Texten i början gjorde verkligen så att min ögon sved, gör inte sådan förtext någonsin mer, snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 (redigerad) Videon var väll helt okej bortsett från den låga FPS:n men gud! Texten i början gjorde verkligen så att min ögon sved, gör inte sådan förtext någonsin mer, snälla Angående texten så kan det va att ja konverterade den till mpeg(heter det så?) formatet och det gjorde så texten vart dålig. Nån som rekommenderar ett annat format när man converterar filmer från Sony Vegas? Vet just att det är det formatet som tar minst plats eller ja inte lika mycket. Sen kände jag att jag borde ha använt ratt till att drifta, märkte själv att det var svårt med tangentbordet. Ska också försöka tänka på det tills nästa gång. Redigerad 27 juli, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Half Life 2: Episode 2 med Cinematic mod 9.5 och alla HD models addons. Det är något med repliken 1:23 som jag älskar! "That conditions won't last long if you plunge in the toxic below" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Min polare är sämst på CS. Jag påstår inte precis att jag är ett proffs men han är verkligen dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 [youtube-hd Min polare är sämst på CS. Jag påstår inte precis att jag är ett proffs men han är verkligen dålig. Ser det ut sådär eller har du skitiga grafik inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Ser det ut sådär eller har du skitiga grafik inställningar? Jag spelar på lägsta. Det blir också en aning sämre kvalité när jag rendering filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) NHL 10, Boston Bruins - Buffalo Sabres NHL 10 @ Xbox 360. ----- Jag skulle bara dumpa in den och byta snabbt, men till min stora förvåning gick pucken in istället. EDIT: Måste tillägga att det är inte han som dumpar in den som får målet. Det är han som åker fram när målvakten har pucken bakom sig. Redigerad 9 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Spelade in när jag spelade l4d2 med fraps idag och tänkte testa lägga upp på youtube. Men kvaliten på youtube är jätte dålig, varför blir det så? Sen undrar jag, vissa filmer har ju så att man kan trycka på HD, hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Spelade in när jag spelade l4d2 med fraps idag och tänkte testa lägga upp på youtube. Men kvaliten på youtube är jätte dålig, varför blir det så? Sen undrar jag, vissa filmer har ju så att man kan trycka på HD, hur får man det? Om dina klipp är i native-upplösning för 1080p så kan du få det. 1920x1080. 1280x720 för 720p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Spelade in när jag spelade l4d2 med fraps idag och tänkte testa lägga upp på youtube. Men kvaliten på youtube är jätte dålig, varför blir det så? Sen undrar jag, vissa filmer har ju så att man kan trycka på HD, hur får man det? Du måste komprimera osv för att få bra kvalité. Rekommenderat program är virtualdub. Och alla filmer som är minst 1280x720 räknas som 720p. Några idéer på mitt intro jag arbetar på? Jag behöver definitivt idéer. Idéer är bra. http://www.youtube.com/watch?v=83mFLvkxyXc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 (redigerad) Du måste komprimera osv för att få bra kvalité. Rekommenderat program är virtualdub. Och alla filmer som är minst 1280x720 räknas som 720p. Några idéer på mitt intro jag arbetar på? Jag behöver definitivt idéer. Idéer är bra. http://www.youtube.com/watch?v=83mFLvkxyXc Använde Sony vegas pro 9.0. Men saken är det att det ser bra ut om man väljer så det ska spelas i 720p så ser det bättre ut. Men klippet startar alltid i 240p för mig. http://www.youtube.com/watch?v=SN9MzUR_SxM Redigerad 16 augusti, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 (redigerad) Använde Sony vegas pro 9.0. Men saken är det att det ser bra ut om man väljer så det ska spelas i 720p så ser det bättre ut. Men klippet startar alltid i 240p för mig. Kolla om det fortfarande är så, för att för mig började filmen på 360p. Du kanske kollade på filmen innan den hade fullt bearbetats - vilket många gånger enbart börjar spela på 240p och 720p - sedan kommer 360p och 480p senare när bearbetningen är klar. Alternativt så kan det vara dina inställningar på youtube att du vill börja på 360p/240p. Redigerad 16 augusti, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 (redigerad) Nu blev klippet mycket bättre. Får testa lite saker för att lära mig, brukar inte spela in filmer Redigerad 16 augusti, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Y2iYTxViljk Använde Sony vegas pro 9.0. Men saken är det att det ser bra ut om man väljer så det ska spelas i 720p så ser det bättre ut. Men klippet startar alltid i 240p för mig. http://www.youtube.com/watch?v=SN9MzUR_SxM http://rapidshare.com/files/408509333/Legion.rar Ladda ner, extrahera till C:\Legion Gå hit.http://www.torrent-invites.com/tutorials/6...rike-1-6-a.html CTRL + F > Sony Vegas x (You can use any version you want, however I am using version 9 in this tutorial) Följ allting nedanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts