_ThuuG Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Drar upp tråden för att jag gärna skulle vilja ha lite feedback på min senaste maplestory film. Det spelar ingen roll om ni vet något om spelet. skulle bara vilja veta vad ni tycker. http://youtube.com/watch?v=rSgh6UXd_Bg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2007 (redigerad) Drar upp tråden för att jag gärna skulle vilja ha lite feedback på min senaste maplestory film. Det spelar ingen roll om ni vet något om spelet. skulle bara vilja veta vad ni tycker. http://youtube.com/watch?v=rSgh6UXd_Bg Bra . Äntligen så förstår jag vad Maplestory är för något . Jag trodde först att det var nån jävla 2D chatt . Redigerad 13 november, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Gjorde nyss en kortfilm från Driv3r. Vad tycks? Helst ingen ''den sög''-kritik utan lägg till några meningar om varför den var bra, dålig eller mitt i mellan. Bruto is a police officer and the alarm at the station goes of. On the other side of the city Tito Belltron sitting in his apartment. This is just a regular day of a police officer in Miami. The Police Officer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Gjorde nyss en kortfilm från Driv3r. Vad tycks? Helst ingen ''den sög''-kritik utan lägg till några meningar om varför den var bra, dålig eller mitt i mellan. Bruto is a police officer and the alarm at the station goes of. On the other side of the city Tito Belltron sitting in his apartment. This is just a regular day of a police officer in Miami. The Police Officer Den sög faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Den sög faktiskt. I know.. Ibland får jag bara en idé att göra någon film. Det är väl mer som någon form av ''tribut'' till äldre filmer som påminner oss om hur det faktiskt såg ut förr. Dessvärre var kameravinklarna litet för avancerade (ja, för avancerade!) i den sista scenen. Jag gillar att exprimentera med filmer. Fick även ett plötsligt en idé att göra en musikvideo till PSB's Tonight is forever musikvideo. För er som gillar Vice City så kanske det är något förutsatt att ni gillar pop. Försökte fånga Vice Citys ''fina'' atmosfär. Nostalagi, någon? Pet Shop Boys - Tonight is forever (Vice City, sångtext i 'about this video)) Gjorde nyligt denna trailer. BLev nöjd. Heat Trailer Kan ingen lägga upp några ovanliga/konstiga klipp som ''The Police officer''? Kan vara kul att se ibland. Håller på att göra en som heter Shadcovzs Suburban night nu. Den blir förhoppningsvis ovanlig. Redigerad 6 mars, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Mig= Utråkad Mig+ nytt TVPC kort = Ny Xbox 360 film.. Inget syfte, bara för mitt egna nöje [youtube-old]kLK0CSTCZEQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Mig= Utråkad Mig+ nytt TVPC kort = Ny Xbox 360 film.. Inget syfte, bara för mitt egna nöje Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Spel? Det står ju i introt. Crackdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) Godfather vs. Rok Objective: Best stunt involving a wall (no house/building walls allowed). Deadline: 48 hours from this post. SASL 2 Rules (click) Additonal rules: None. --- Good luck! Gof's entry - YouTube Rok's entry - YouTube Jag är med i en stunttävling i SA. Jag leder med 1-0 i röster so far. Redigerad 9 mars, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Kanske inte något spel men senaste filmen jag gjorde var en som heter Torkel Remix. [youtube-old]3w-GSjXo6Uc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag är med i en stunttävling i SA. Jag leder med 1-0 i röster so far. Hur röstar man på dig då ftw. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hur röstar man på dig då ftw. ? Du är inte domare, så du får inte rösta. Flåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Detta är en film där jag och några kompisar spelar mx vs atv unleashed och hittar buggar och glitchar... Var inte för hård mot mig för detta är min första film jag gjort... [youtube-old]ZN8Dyf4QUMQ[/youtube-old] Fixade filmen nu Redigerad 24 mars, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Felfelfel.. Redigerad 24 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 (redigerad) Min senaste maplefilm... [youtube-old]EXeIPDXl4SI[/youtube-old] Redigerad 25 mars, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Min senaste maplefilm... What the...? Hur har du gjort så dom fått HP mätare över sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 What the...? Hur har du gjort så dom fått HP mätare över sig? Går att fixa i System Options på GMS. Kanske inte Odin dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Går att fixa i System Options på GMS. Kanske inte Odin dock. Jodå, funkar där å. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...view=getnewpost ^ Senaste. Se eller dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Ingen som ser charmen i min film ''The Police Officer''? Det är för mycket hopp och varm eld, flygande elefanter och färg nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts