chucky.swe Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Extremt mörk,verkar vara nersläckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Extremt mörk,verkar vara nersläckt Då jag spelar upp den på wmp så ser man bättre. Ungefär lika mörkt som I DRIVER (1) introt. Måste ändra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Yay nu när det är slut på Fifa 07-eran så lägger jag upp en liten film på mål osv. från mig. Se & Njut. http://www.youtube.com/watch?v=8W-VAztm5DM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Yay nu när det är slut på Fifa 07-eran så lägger jag upp en liten film på mål osv. från mig. Se & Njut. http://www.youtube.com/watch?v=8W-VAztm5DM Målen mot Arsenal var fula. :< Hehe, nej men frisparksmålena gav mig orgasm, älskar att slå frisparkar på fifa. Sedan var målet där backen och målvakten lekte flipper roligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Glömde bort min lilla film som förra gången blev helst svart. Driver 3 introduktion. Hier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 http://youtube.com/watch?v=pEfLu1miJqk De sista två minuterna av demot på F.E.A.R. Perseus Mandate. Det var äckligare än originalet och XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 http://youtube.com/watch?v=pEfLu1miJqk De sista två minuterna av demot på F.E.A.R. Perseus Mandate. Det var äckligare än originalet och XP. fett vidrigt det såg ut... Jag blev rädd när jag tittade på film bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 http://youtube.com/watch?v=pEfLu1miJqk De sista två minuterna av demot på F.E.A.R. Perseus Mandate. Det var äckligare än originalet och XP. Musiken i bakrunden gjorde det läskigare... Såg inte direkt ut som det spel man sitter och spelar ensam hemma mitt i natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Musiken i bakrunden gjorde det läskigare... Såg inte direkt ut som det spel man sitter och spelar ensam hemma mitt i natten Jo, klar man gör det! Det är ju då det är som bäst. Fast man måste vänja sig en del vid det först. När jag spelade FEAR första gången så var jag tvungen att tabba ur och ta en paus med några minuters mellanrum. Efter ett tag kan man dock spela (nästan) utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jo, klar man gör det! Det är ju då det är som bäst. Fast man måste vänja sig en del vid det först. När jag spelade FEAR första gången så var jag tvungen att tabba ur och ta en paus med några minuters mellanrum. Efter ett tag kan man dock spela (nästan) utan problem. Hade samma problem med Doom 3... Fett läskigt när man spelade det dom första gångerna men sedan gick det som om det var ingenting men ändå är man lite nervös om vad som kommer bakom hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Yay nu när det är slut på Fifa 07-eran så lägger jag upp en liten film på mål osv. från mig. Se & Njut. http://www.youtube.com/watch?v=8W-VAztm5DM Fotbollsspel måste vara det värsta som finns. Fyfan vad dåligt. Och fult alltihopa också. Sportspel över huvud taget är ofta jäkligt dåliga. De enda bra är hockeyspelen, som enligt mig är lite bättre än alla andra spel. Men det är fortfarande ingenting jag liksom sitter och spelar och klarar ut ett helt hockeyår. Sportspel - nej! F.E.A.R-filmen: Jag vart inte rädd alls. Tack och hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Hade samma problem med Doom 3... Fett läskigt när man spelade det dom första gångerna men sedan gick det som om det var ingenting men ändå är man lite nervös om vad som kommer bakom hörnet Stackars mig då, som hade det så på Quake 4 Sen spelade jag Silkroad i typ 2 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Stackars mig då, som hade det så på Quake 4 Sen spelade jag Silkroad i typ 2 år... Quake 4 var inte ett dugg läskigt på det sättet. Var mest äckliga kroppsdelar som användes på olika sätt, inget läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Quake 4 var inte ett dugg läskigt på det sättet. Var mest äckliga kroppsdelar som användes på olika sätt, inget läskigt... Men... det fanns.... blood! - Det var lite creepy juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Blood? prova postal 2 jätte kul med Nuke Gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Blood? prova postal 2 jätte kul med Nuke Gun Mjo... tror inte du fattade sarkasmen Postal 2, meh.... ganska skoj de första 30 minutrarna, sen är det bara meh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Mjo... tror inte du fattade sarkasmen Postal 2, meh.... ganska skoj de första 30 minutrarna, sen är det bara meh... Postal 2 är inte konstigt det var bara spel producentrar som rökte på lite när dom skapade spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Postal 2 är inte konstigt det var bara spel producentrar som rökte på lite när dom skapade spelet Därav konstigt. Hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Gjorde en trailer på Sopa Jaci-projektet (Driver 3). Idén ploppade bara upp i min skalle idag. Sopa Jaci Trailer EDIT: Den som klurar ut VEM som pratar I telefonen (och det är inte jag) får en kaka . Det är en ped från något GTA.. Redigerad 30 oktober, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Gjorde en trailer på Sopa Jaci-projektet (Driver 3). Idén ploppade bara upp i min skalle idag. Sopa Jaci Trailer EDIT: Den som klurar ut VEM som pratar I telefonen (och det är inte jag) får en kaka . Det är en ped från något GTA.. Den var inge vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts