Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Förlåt att jag drar upp den här tråden man jag måste bara få visa min äkta n00b-film jag gjorde för nån månad sen, har 3 till men dom går inte att ladda upp :'( FILM *EDIT* Hittade en till film, helt underbar, från BF-modden Forgotten Hopes, musiken la jag bara till för stämningens skull HAER Redigerad 10 maj, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Förlåt att jag drar upp den här tråden man jag måste bara få visa min äkta n00b-film jag gjorde för nån månad sen, har 3 till men dom går inte att ladda upp :'( FILM Flatout! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Flatout! Här kommer det mer Flatout! Egenproducerad och i toppklass. KLICK ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Här kommer det mer Flatout! Egenproducerad och i toppklass. KLICK ME har den postats förut? Känner igen den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 har den postats förut? Känner igen den Damn, kom på det nu. Men sätt dig ner, stäng igen munnen och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Postar min film här da. F1 Här är när jag tar Pole position spel Formula One 2006 med denna mod 2007. Kommer fixa till sjävla racet när jag kör det ochså. Om nån vill se sjävla racet så säg till mig så fixar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Postar min film här da. F1 Här är när jag tar Pole position spel Formula One 2006 med denna mod 2007. Kommer fixa till sjävla racet när jag kör det ochså. Om nån vill se sjävla racet så säg till mig så fixar jag det. Ingen vill ladda ner filmer(okej,när det är andra filmer,som har både stream och kvalitets nerladdning),ladda upp den på youtube istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) *Borta* Redigerad 17 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Ingen vill ladda ner filmer(okej,när det är andra filmer,som har både stream och kvalitets nerladdning),ladda upp den på youtube istället? Kan ej ladda upp på youtube filen måste vara 100MB asså filen måste vara max 100mb eller mindre Redigerad 18 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Här är en film jag och en kompis gjorde för ett bra tag sen. Inte världens bästa film, men det går att se på Min coola CS film Glömde bort att fixa eftertext. Film jag gjort i The Movies en dag. Måste nog vara den bästa jag gjort... The Movies Movie not! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) KANEONUSKATEW 0.5 KANEONUSKATEW(1) KANEONUSKATEW 2 KANEONUSKATEW 3 SUBSCRIBE! Redigerad 18 juli, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Jag kan inte göra fler Postal filmer. Kan heller inte installera dem på denna nya, bajsdator. Går det att installer blir det något skit med spelet. Det enda som faktiskt är installerat är Driver. Om jag kunde hitta någon program UTAN watermarks kunde jag spela in. Redigerad 18 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Hade tråkigt så jag bestämde mig för att göra en Twink film. Filmen är gjord på kanske ca 2 timmar så den är inte alltför bra. Kolla på egen risk och skratta sedan http://youtube.com/watch?v=xehx7lFde3I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Här är en film jag och en kompis gjorde för ett bra tag sen. Inte världens bästa film, men det går att se på Min coola CS film Glömde bort att fixa eftertext. Film jag gjort i The Movies en dag. Måste nog vara den bästa jag gjort... The Movies Movie not! På Css filmen ; ett tips ta bort Moddsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Här är en film jag och en kompis gjorde för ett bra tag sen. Inte världens bästa film, men det går att se på Min coola CS film Glömde bort att fixa eftertext. Nog den sämsta jävla film jag sett, du är sämst.. public frags ftl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Här är en film jag och en kompis gjorde för ett bra tag sen. Inte världens bästa film, men det går att se på Min coola CS film Glömde bort att fixa eftertext. Fick t o m med en liten TK också . På Source kör du mot bots eller är dom bara allmänt dåliga. En rolig grej var också att du siktar in en gubbe och skjuter han inte förens "You have spotted an enemy" texten kommer upp. Men jag ska väl inte klaga för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Har säkert postat filmen förut men nu postar jag den på nytt. Nothing is fake in this movie. It is all real. In the css world. GUN THROW Subscribe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Håller på att ladda upp en film på youtube, men när jag skall ladda up den står det bara ''Undefined''. Vad fan menas med det? NÅGON som vet? EDIT: Mycket hjälp man får här. Trailern är I allafall klar nu http://youtube.com/watch?v=Cu3k0lOQ9lQ Redigerad 29 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Nog den sämsta jävla film jag sett, du är sämst.. public frags ftl Håller med.. Borde ta bort moddsen etc. Fick t o m med en liten TK också . På Source kör du mot bots eller är dom bara allmänt dåliga. En rolig grej var också att du siktar in en gubbe och skjuter han inte förens "You have spotted an enemy" texten kommer upp. Men jag ska väl inte klaga för mycket. It's bot eller så äre dem sämsta spelarna. Typ .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Är förkyld och hade lite och göra så jag fick idén att skapa en Driv3r Introduktion. Ni känner säkert igen första scenen lite. Vad tycks? Driv3r Introduction EDIT: Är den typ kolsvart för alla I början I parkeringshuset? Jag ser nästan inget alls. Det gör jag på orginal filen. Värkar som att det blir mörkare på youtube. Redigerad 2 september, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts