darkjak Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Har lagt upp en ny BF2-film som heter ''Battlefield 2 Sniper'' Vet att den kan vara dålig och så, men men, här kommer den. Vet också att det var nog ett dåligt musikval (Mixa lite rock med techno). Lagget orsakades av servern, min dåliga data och Fraps (pingen var runt 15-20). Struntar i vilka kommentarer ni ger, men får hoppas att dom är positiva Laggigt så det förmår... Och rörigt. Men du är en asbra sniper. Själv kör jag aldrig men snipergevär i spel nästan. För svårt att träffa folk när de springer runt och bunnyhoppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Laggigt så det förmår... Och rörigt. Men du är en asbra sniper. Själv kör jag aldrig men snipergevär i spel nästan. För svårt att träffa folk när de springer runt och bunnyhoppar Nja, det tar ju lite tid att komma igång, men sen är man ruggigt bra, när man väl lärt sig lite om hur man ska träffa tex bunnyjumpers och så. Redigerad 11 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Usch för snipers, dom förstör spelglädjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Usch för snipers, dom förstör spelglädjen. Precis samma attityd alla noobs har tills dom tränat i sniper och faktiskt inser hur bra dom är. Filmen: det är ju knappast servern som laggar sådär? Redigerad 15 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Precis samma attityd alla noobs har tills dom tränat i sniper och faktiskt inser hur bra dom är. Filmen: det är ju knappast servern som laggar sådär? Det blir ett sånt fruktansvärt bra tempo i spelet när alla ligger i på sitt eget "supahcampaställeh", tycker inte du också det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det blir ett sånt fruktansvärt bra tempo i spelet när alla ligger i på sitt eget "supahcampaställeh", tycker inte du också det? Nu är det ju så att inte alla spelar som snipers, alltså hålls tempot på en lagom nivå även med några snipers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det blir ett sånt fruktansvärt bra tempo i spelet när alla ligger i på sitt eget "supahcampaställeh", tycker inte du också det? Det är bara för att dom är mycket mer skillade än dig som du grinar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det är bara för att dom är mycket mer skillade än dig som du grinar så mycket. Det är väl ändå jag som är den skillade av oss. Att du ligger på ett och samma ställe och knäpper förbipasserande tycker inte jag är speciellt skillat. Den som är den bästa spelaren kan röra sig från område till område, skjuta sig fram på vägen och även överleva. Nu säger jag inte att man behöver gå berserker, utan man kan mycket väl spela taktiskt men effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Det är väl ändå jag som är den skillade av oss. Att du ligger på ett och samma ställe och knäpper förbipasserande tycker inte jag är speciellt skillat. Den som är den bästa spelaren kan röra sig från område till område, skjuta sig fram på vägen och även överleva. Nu säger jag inte att man behöver gå berserker, utan man kan mycket väl spela taktiskt men effektivt. Jaha, jag visste inte att sniper automatiskt gjorde så man inte kunde röra sig...du är tragisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Detta fick mig att tänka på alla noobs som gnäller att CT campar på CS. Meningen är ju att CT ska försvara, och alla som rushar så fort freezetimen är slut på aim banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 CT ska inte försvara på alla maps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Precis samma attityd alla noobs har tills dom tränat i sniper och faktiskt inser hur bra dom är. Filmen: det är ju knappast servern som laggar sådär? Då måste det ha vart min data eller Fraps som jävlas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Precis samma attityd alla noobs har tills dom tränat i sniper och faktiskt inser hur bra dom är. Filmen: det är ju knappast servern som laggar sådär? Krypskyttar är de värsta mördarna som finns. Nu snackar jag inte bara BF2 utan i verkligheten också. Personerna dom skjuter hinner inte märka dom innan dom ligger där i en blodpöl och förblöder. De är verkligen de värsta sortens svin som finns på denna planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Krypskyttar är de värsta mördarna som finns. Nu snackar jag inte bara BF2 utan i verkligheten också. Personerna dom skjuter hinner inte märka dom innan dom ligger där i en blodpöl och förblöder. De är verkligen de värsta sortens svin som finns på denna planet. You're so damn right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Det är ju det som är meningen, att man inte ska bli upptäckt, tycker dom är jäkligt smarta men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 CT ska inte försvara på alla maps. Mmm. Men jag tänkte mest på de_....... banor, på cs_...... banorna ska ju iofs T försvara men jag menade bara att vissa e übernoobs som gnäller på campers när det är en del i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Krypskyttar är de värsta mördarna som finns. Nu snackar jag inte bara BF2 utan i verkligheten också. Personerna dom skjuter hinner inte märka dom innan dom ligger där i en blodpöl och förblöder. De är verkligen de värsta sortens svin som finns på denna planet. Jaha, och sen när menade jag verkligheten? jag bryr mig inte om det i verkligheten eftersom han spelade Battlefield 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Det är ju det som är meningen, att man inte ska bli upptäckt, tycker dom är jäkligt smarta men. Så du tycker det är smart att skjuta människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Så du tycker det är smart att skjuta människor? Nej, men jag tycker att dom är jävligt smarta på sättet som dom utför det, om man var tvungen att skjuta en människa, så är det ett smart sätt.. Men jag har inte sagt att jag tycker det är smart att skjuta människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Så du tycker det är smart att skjuta människor? Du kanske tycker att man ska springa in med 50 man och låt 4-5 dö bara för att skjuta en människa? Sniper är antagligen det lättaste sättet att göra slut på en svår situation. Redigerad 21 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts