n00dles Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Haoj! Lägg upp filmer som ni själva har gjort, när ni spelar nåt spel, här. Alltså Spel filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Haoj! Lägg upp filmer som ni själva har gjort, när ni spelar nåt spel, här. Alltså Spel filmer! Kan väl lägga upp något inspelat med mobilen när ja lirar Halo 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Déjà vu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Déjà vu? Vad är "Déjà vu" ide här sammahanget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Här är min film lite synd att starten laggar bara Mxvsatv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Här är min film lite synd att starten laggar bara Mxvsatv heter spelet Mxvsatv btw vad heter låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 heter spelet Mxvsatv btw vad heter låten Spelet: Mx vs Atv Unleashed Låten: Slipknot- Wait and bleed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Det enda jag kan komma på är denna.. -__- Redigerad 21 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Det enda jag kan komma på är denna.. -__- Snyggt, ser lite ut som Eddie från Iron Maiden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Håller på med en film när jag och min kompis slayar baal på olika svåprighetsgrader i Diablo II, om någon nu ens är intresserad ^^ Fast det lär ta tid innan vi kan döda honom på Hell, men vi har filmen från normal och nightmare, måste bara levla som idioter först >.< Ante_Freeman, nice film, synd att det inte blir så bra kvalitet på bilden i videogoogle. Redigerad 21 augusti, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Vad är "Déjà vu" ide här sammahanget? Kom det inte up en sån här tråd nyligen? Jag vet att jag har kollat i en på senare tid iallafall ..fast när jag tänker efter så kanske det var någon gammal tråd jag var inne i...eller nåt. Redigerad 21 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Kom det inte up en sån här tråd nyligen? Jag vet att jag har kollat i en på senare tid iallafall ..fast när jag tänker efter så kanske det var någon gammal tråd jag var inne i...eller nåt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39734 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Det enda jag kan komma på är denna.. -__- Hmm, vad heter spelet? Det såg nämligen kul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 WoW? http://www.youtube.com/watch?v=Y8gWxlAMtGQ <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska lägga upp sen. Förresten, något litet, snabbt och bra program man kan spela in med? Kanske blir en liten Postal film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska lägga upp sen. Förresten, något litet, snabbt och bra program man kan spela in med? Kanske blir en liten Postal film. Fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 GameCam funkar galant och har funktionen att den komprimerar filmen själv, dock om du inte har en registrerad version så har du inget ljud i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 GameCam funkar galant och har funktionen att den komprimerar filmen själv, dock om du inte har en registrerad version så har du inget ljud i filmen. Ooh.. Okej. Då blir det nog Fraps. Orkar inte med ljudlöst. Fraps? Vart kan man ladda ner Fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts