Jump to content

Malmö Festivalen

Foo
 Share

Recommended Posts

Det ligger till såhär: Soilwork ska spela i malmö (fredag runt kl 22) som sista (?) band på malmöfestivalen (ett underbart band)

Även 2 andra lika bra band spelar före (vet ej exakt vad dem heter) men det kan jag kolla upp!

Nu är det så att jag (Foo) och "Deluxo" med kompani tänkte åka dit och kolla på dessa band och undrar därför om fler av er underbara GTA-Sajtare ska dit!

Mölle 1 (Mölleplatsen i Slottsparken)

18:00-19:15 Paradise Lost (UK) Brittisk gothmetal

20:15 Pennywise (US) Californiens punkrock-veteraner gästar Malmö!

22:45 Soilwork Melodisk death-metal

Ett annat fantastiskt schema ser utr såhär:

Stora scenen (Stortorget)

19:00 Atomic Swing Tillbaka efter ett årtionde!

21:00 Lisa Miskovsky Förhandslyssna på låtar från albumet ”Changes”.

23:00 The Sounds Rockstjärnor från Helsingborg

Mer info + ytterligare band HÄR

Så vad säger ni om en liten forumträff? (w00t)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vara där klockan sex antagligen. Är där speciellt för Soilwork. :mellow: Men som vanligt finns där väl fjortisar med. Som när man såg In Flames. Men de får väl stryk hoppas jag.

Orka Soilwork.

----------------

Ska nog dit, isåfall för att se Cryptopsy (tech death) som lirar på mölleplatsen 21.30 tror jag.

Men är där väl hela dagen.

EDIT: Vill gärna se Aborted (brutal death/grind) och The forsaken (death/thrash) också. :lol:

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka Soilwork.

----------------

Ska nog dit, isåfall för att se Cryptopsy (tech death) som lirar på mölleplatsen 21.30 tror jag.

Men är där väl hela dagen.

EDIT: Vill gärna se Aborted (brutal death/grind) och The forsaken (death/thrash) också. :mellow:

Har faktiskt tänkt på någonting sånt i sommarn. Att vi Gtasajtare borde ha Gtasajtenträffar. Som Hamsterpaj IRL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lug lite till. Var på Stor torget från 6 till 22 tiden och det regnade bara under själva konserten. Så du kunde visst dra ditt och så mycket regn var det inte.

Allt är rellativt vet du...

Jag, var där med och det var inte lite regn det kom. Min korv blev alldeles blöt. :) Så jag pallade inte heller vara kvar utan åkte hem igen.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor