Foo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Det ligger till såhär: Soilwork ska spela i malmö (fredag runt kl 22) som sista (?) band på malmöfestivalen (ett underbart band) Även 2 andra lika bra band spelar före (vet ej exakt vad dem heter) men det kan jag kolla upp! Nu är det så att jag (Foo) och "Deluxo" med kompani tänkte åka dit och kolla på dessa band och undrar därför om fler av er underbara GTA-Sajtare ska dit! Mölle 1 (Mölleplatsen i Slottsparken) 18:00-19:15 Paradise Lost (UK) Brittisk gothmetal 20:15 Pennywise (US) Californiens punkrock-veteraner gästar Malmö! 22:45 Soilwork Melodisk death-metal Ett annat fantastiskt schema ser utr såhär: Stora scenen (Stortorget) 19:00 Atomic Swing Tillbaka efter ett årtionde! 21:00 Lisa Miskovsky Förhandslyssna på låtar från albumet ”Changes”. 23:00 The Sounds Rockstjärnor från Helsingborg Mer info + ytterligare band HÄR Så vad säger ni om en liten forumträff? Redigerad 21 augusti, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Ska dit hela veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Endast The Sounds skulle jag ha sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Var där för en liten stund sen! Ganska tråkigt i år igen. Men jag ska på NRJ- In Da ark på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Skulle verkligen vilja åka dit och kolla på Svenska akademin. Fast det blev inte av... Redigerad 21 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Var där i lördags. Såg Alice in Videoland . Ska inte dit nåt mer detta året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska vara där klockan sex antagligen. Är där speciellt för Soilwork. Men som vanligt finns där väl fjortisar med. Som när man såg In Flames. Men de får väl stryk hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Ska vara där klockan sex antagligen. Är där speciellt för Soilwork. Men som vanligt finns där väl fjortisar med. Som när man såg In Flames. Men de får väl stryk hoppas jag. Orka Soilwork. ---------------- Ska nog dit, isåfall för att se Cryptopsy (tech death) som lirar på mölleplatsen 21.30 tror jag. Men är där väl hela dagen. EDIT: Vill gärna se Aborted (brutal death/grind) och The forsaken (death/thrash) också. Redigerad 22 augusti, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Orka Soilwork. ---------------- Ska nog dit, isåfall för att se Cryptopsy (tech death) som lirar på mölleplatsen 21.30 tror jag. Men är där väl hela dagen. EDIT: Vill gärna se Aborted (brutal death/grind) och The forsaken (death/thrash) också. Har faktiskt tänkt på någonting sånt i sommarn. Att vi Gtasajtare borde ha Gtasajtenträffar. Som Hamsterpaj IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Var där Lördag & Söndag. Nrj in the park på Onsdag... Moreno ska för fan dit =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Var precis på NRJ in the park. Damn vad alla blev konstiga när Basshunter kom på scen. Gillade mest Petter under hela konserten. Har några filmer(små) på Mange Schmitd o Peters uppträdanden om ni vill att jag ska lägg upp de i tråden så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Var där typ hela veckan med bla Tux Kunde dock inte sticka till NRJ in the Park, pga mycket regn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Var där typ hela veckan med bla Tux Kunde dock inte sticka till NRJ in the Park, pga mycket regn. Lug lite till. Var på Stor torget från 6 till 22 tiden och det regnade bara under själva konserten. Så du kunde visst dra ditt och så mycket regn var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Lug lite till. Var på Stor torget från 6 till 22 tiden och det regnade bara under själva konserten. Så du kunde visst dra ditt och så mycket regn var det inte. Allt är rellativt vet du... Jag, var där med och det var inte lite regn det kom. Min korv blev alldeles blöt. Så jag pallade inte heller vara kvar utan åkte hem igen. Redigerad 24 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Typiskt, kommer lite regn och då bara ballar ni ur. Så mycket regn var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Typiskt, kommer lite regn och då bara ballar ni ur. Så mycket regn var det inte. Men stfu? dom kanske inte vill vara mitt ute på något jävla torg för att sedan bli blöt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Men stfu? dom kanske inte vill vara mitt ute på något jävla torg för att sedan bli blöt? Vem har frågat dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Nu lugnar vi oss, back to topic annars utdelas varningar för spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Aja imorgon gäller det. Drar med alpha och ett gäng killar till festivalen Saker ska hända Redigerad 24 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts