joel1101 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Tja! Jag har moddat mitt gta vice city ganska länge oich har gjort fel och gjort bakuper och klistrat in nya och tatt bort gamla med denna gången så gjortde jag ett stoort misstag! :'( Jag glömde att bakuppa!! Om någon kunde skicka en länk till gta3.img filen ORGINAL! Måste ha gta3.img orginal filen!! Snäääla hjääälp!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Tja! Jag har moddat mitt gta vice city ganska länge oich har gjort fel och gjort bakuper och klistrat in nya och tatt bort gamla med denna gången så gjortde jag ett stoort misstag! :'( Jag glömde att bakuppa!! Om någon kunde skicka en länk till gta3.img filen ORGINAL! Måste ha gta3.img orginal filen!! Snäääla hjääälp!! Gta3.img är inte lite stor Får nog re-installera.. Tyvärr... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag har för mig att nån skicka mig en länk till nån sida som hade orginal gta3.img'n till VC förut när jag råka modda sönder mitt för typ 1½ år sen. Testa sök på gta3.img på google och leta efter just den filen till GTA Vice City. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Modda över sakerna det är fel på, eller så flyttar du moddade filerna och installerar om. Packar models och data i en .RAR-fil eller .ZIP Letar upp grejjerna det är fel på i IMG-filen och sen lägger du över det till den gammla. Flytta tillbaks gammla filerna och JA för skriv över. Sen i frammtiden nån gång när du vill lägga på "orginal" så extraherar du Models och data. Det kommer ju förståss att kräva någon hundring i mb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Sök för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts